דף הבית » כתיבת תוכן » מה זה תקציר מנהלים ואיך כותבים אותו נכון?

מה זה תקציר מנהלים ואיך כותבים אותו נכון?

תקציר מנהלים הוא אמנם קצר יחסית (1-2 עמודים), אבל הוא זה שמסכם את התוכנית העסקית שבניתם ואת תחומי הפעילות העיקריים של החברה. המטרה של תקציר המנהלים הוא לגרום לצד השני להכיר אתכם ומהר.

איש צעיר עוסק בכתיבה של תקציר מנהלים

מה כולל תקציר מנהלים?

תקציר זה אמור לתאר את העסק, את הבעיה שהוא בא לפתור, להגדיר את קהל היעד, את השוק שבו אתם פועלים, להציג את אנשי הצוות ועוד. המשמעות היא שתקציר מנהלים נחשב ובצדק לדוגמא למסמך העסקי הכי חשוב שלכם. הבעיה היא שתקציר מנהלים צריך להיות בהיר, חד וברור ורוב בעלי העסקים מבינים בתחום הדעת הספציפי ולא בכתיבה או בעסקים.

אז אולי לוותר ודי?

ממש לא! תקציר המנהלים הוא זה שאמור לעבוד בשבילכם ולסלול את הדרך לפגישות עבודה. לכן, כדי להבטיח שההשקעה שלכם לא תהפוך להחמצה, מומלץ לכתוב תקציר מנהלים לפני כל פעולה של גיוס הון או משקיעים.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברת כתיבת תוכן שמתמחה בכתיבת תקצירי מנהלים, אבל בטח תשמחו לדעת שתוכלו לעשות זאת לבד. ראו הוזהרתם מראש – זה לא קל אבל לגמרי אפשרי. למשל במידה ותקציר המנהלים שלכם מיועד למשקיעים שאין לכם איתם הכרות מוקדמת, לא רצוי לכלול בו אלמנטים טכניים מקצועיים.

מתי לכתוב תקציר מנהלים?

מכיוון שכתיבת תקציר מנהלים היא לא פעולה חד פעמית, יש לכתוב אותו כמה שצריך בהתאם להתקדמות העסק. למשל, לפני כל גיוס של מימון. המשמעות היא שאין סתירה בין כתיבת תקציר מנהלים לפעולות אחרות שאתם עושים בעסק. למשל, פנייה לחברה לבניית אתרים לצורך בניית אתר לעסק, פנייה לגרפיקאי לצורך עיצוב לוגו לעסק ועוד.

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן