דף הבית » שיווק באמצעות תוכן » עדכון: מה חדש בעולם התוכן והפרסום?

עדכון: מה חדש בעולם התוכן והפרסום?

בוקר טוב. זהו היום האחרון של פברואר 2023, שהינו גם “יום הקומפורט פוד האיטלקי” הלא רשמי.

אלו מאיתנו שיגיעו היום ל-Poolside Chat יוכלו לגלות למה.

אנחנו ממליצים בחום להגיע עם  בקבוק יין אדום בהישג יד…

GOOGLE – ליצור מודעות ממומנות ברשת החיפוש בקלות חסרת תקדים עם כלי AI עוצמתיים

Search ads just got more AI powers

חיכינו וחיכינו והנה זה הגיע…

גוגל משיקה כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית שיסייעו ליצור מודעות ברשת החיפוש מהר מתמיד ולשפר את הביצועים שלהן.

איך יכולים כלי ה-AI להקפיץ את המודעות שלך? אלו כמה מהתכונות החדשות:

  • נכסים המופקים על ידי בינה מלאכותית – גוגל מאפשרת לך לייצר באופן אוטומטי נכסי קריאייטיב המוגדרים בהתאם לקמפיין ולהעשיר את הנתונים שמוזנים לאלגוריתם. בנוסף, גוגל תייצר עבורך את המודעות בהתאם להקשר הייחודי של המודעות שלך – כולל דף הנחיתה.
  • יעדי המרה חדשים – כעת, באמצעות שיטות מתקדמות להגשות בידינג והנתונים הראשוניים שלך, ניתן להגדיר שני מצבים כדי להגיע ליעדי הקמפיין שלך – תעדוף בידים ללקוחות חדשים, או הגשת בידים ללקוחות חדשים בלבד. שווה.

מתי הכלים החדשים יהיו זמינים? יעד ההמרה החדש אמור כבר להיות זמין. הנכסים האוטומטיים זמינים למפרסמים באנגלית בלבד בשלב זה.

גוגל הודיעה כי היא מתכננת להשיק את הפיצ’ר לשפות נוספות בהמשך השנה.

למה זה חשוב לנו: גוגל ממשיכה להעצים את מאמצי האוטומציה ולמידת המכונה לקראת פקיעת התוקף של כלי ה-Cookies. נראה שזהו זמן טוב מתמיד ליישם את כל השינויים האלה כדי להכיר מקרוב את כל הדרכים החדשות בהן נתחיל לעשות דברים.

פרסום – אופס, שוק המודעות האמריקאי צונח. שוב.

זו כבר הפעם השביעית, אבל ממש לא מדובר במספר מזל במקרה הזה.

שוק המודעות בארה”ב צנח בינואר האחרון בחודש השביעי ברציפות – ירידה של 5.8% בהשוואה לינואר בשנה שעברה, על פי נתוני Standard Media Index.

אין סיבה לפאניקה: על פניו, הצניחה הזו עשויה להיראות רע מאוד בהשוואה לשנת 2022, אז חל זינוק של 23.1%, זינוק שתודלק בעיקר על ידי התנופה של הסחר האלקטרוני בתקופת המגיפה.

במבט ארוך טווח, צפויה עלייה של 15% בהשוואה לעומת הנתונים של השנתיים האחרונות. אז אולי אין בהכרח סיבה לדאגה, במיוחד בהתחשב בנסיבות.

מגמה זמנית בלבד: כמו כן, שיעור ההוצאות על שיווק דיגיטלי בארה”ב צנח ל-52% בינואר, שהוא באופן היסטורי החודש החלש ביותר לאחר עונת חגים חזקה עבור מודעות דיגיטליות.

למה זה חשוב לנו: כן, העלויות מזנקות והמותגים עדיין נזהרים. אבל הדברים אינם גרועים כפי שהם עשויים להיראות. למעשה, נראה שהדברים רק משתפרים.

ובכל זאת, לא יזיק להפעיל מודעות דווקא עכשיו כשכולם מקצצים. זו הזדמנות נהדרת להשתלט על פלחי השוק הפנויים האלה…

כנס מסחר אלקטרוני

DTCX

הטיפים השווים שאספנו לך ממנהיגים מובילים בתחום המסחר האלקטרוני של DTC מדברים אליך?

מצוין, כי DTCx5 Global, האירוע הווירטואלי הגדול ביותר בתחום הסחר האלקטרוני, עומד לצאת לדרך!

האירוע יציג שלל כלי חוויית לקוח ותהליכי ייעול חכמים שמותגים מנצחים עושים בהם שימוש כיום עדי ליהנות מביצועים מרביים במינימום השקעה.

באירוע, בו ניתן לצפות מהבית או המשרד, ניתן:

  • לצפות במצגות מרתקות מגורמים מובילים בתעשיית המסחר האלקטרוני כמו הנואמת המרכזית, קארה גולדין, מייסדת Hint Water.
  • להתוודע לאסטרטגיות ומגמות מסחר אלקטרוני קריטיות של DTC ממותגים מובילים בתעשייה כמו Sharma Brands, Beardbrand, True Classic, OBVI, HUSH, Mid-Day Squares ועוד.
  • להכיר קולגות מהתעשייה, מנהיגים ודוברים ולהחליף רעיונות מקדמי צמיחה.

והכי טוב? זה לגמרי בחינם.

רוצה ליהנות ממאות המלצות שוות תוך יומיים בלבד, בלי פרסומות ובלי קאץ’?

האירוע יעלה לאוויר בין ה-15-16 במרץ.

להזמנת מקום ב-DTCx5 ללא עלות.

SEO – איך נמצה את המיטב מתוכן ה-B2B שלנו? לא הכל זקוק בהכרח לאופטימיזציה

How do you make the most of your B2B content - Don’t optimize it all for SEO

אין ספק, כשעושים את זה נכון, קידום אתרים אורגני B2B יכול להביא לך ארגזים של לידים.

אבל כל מה שצריך זה עדכון בסיסי או שינוי אלגוריתם אחד כדי שכל אסטרטגיית יצירת הלידים שלך תתפורר. זה עלול למוטט את כל התוכנית העסקית שלך.

כדי להימנע מהקטסטרופה הזו, טיילור פרי מציעה לקחת חלק מהביצים מסל ה-SEO ולהכניס אותן לארבעה סלים, או ערוצי הפצה, אחרים.

בואו נכיר אותם מקרוב…

  1. יצירת תיאורי מקרה: העיקרון הזה אף פעם לא מתיישן, הפגנת הערך של המותג הוא כוח שתמיד נשאר רלוונטי. האופן בו נציג איך אנחנו פותרים בעיות תלמד את הקהל שלך איך בכוונתך לפתור גם את שלהם. עם זאת, רוב הקייס סטאדיז בתחום ה-B2B עלולים לשעמם למוות. לכן, טיילור מציעה להשקיע בסטוריטלינג ולמצוא הוק חזק שיעביר באופן נודע כיצד חייהם של הלקוחות שלך השתנו. כמובן שחשוב להציג נתונים שיגבו את הטענות שלך.
  2. יצירת תוכן מקצועי מנקודת מבט ניהולית: ההיבט הזה יכול להיות קריטי בהתחשב בעובדה שמעל למחצית ממקבלי ההחלטות בעולם ה-B2B מבלים שעות בצריכת תוכן מסוג זה מדי שבוע. על ידי החשיפה הזו, שיתוף החוויות האישיות ובניית אינטרקציות וקשרים, ניתן למשוך לקוחות חדשים ולהותיר חותם רגשי בקהל שלך ברמה התת הכרתית.
  3. להגיב לשאלות בתגובות: רוצה להפגין מומחיות? צריך להוכיח אותה. חשוב שנחפש כל הזמן אחר שאלות שעלו בפלטפורמות דיגיטליות שקשורות לעסק שלך ולעזור לאנשים לקבל מענה לנקודות הכאב שלהם. השיח בתגובות הוא תוכן SEO בפני עצמו, מכיוון שאנשים נוספים כנראה ישאלו את השאלות האלו, יחפשו אותן וינחתו על התשובות שלך.
  4. לייצר תוכן מבוסס מוצר: זהו כנראה התוכן החשוב ביותר שיהיה עליך ליצור. הדגמות מוצר, מדריכי שימוש, ביקורות, טסטימוניאלס וכו’, כל אלו יסייעו לך לחנך את הקהל הפוטנציאלי שלך.

אבל, וזה אבל גדול, בדיוק כמו עם קייס סטאדיז, חשוב שלא נישאר בנאליים. כדאי להשקיע מחשבה ולהבין לעומק את הלקוחות שלך, לייצר תוכן מגוון ולשמור עליו מעניין ומבדר. כדי להישאר תמיד צעד לפני כולם, הגיוון הוא המפתח. טיילור מציעה כאן כמה דוגמאות מהשטח ליישום הטיפים האלו שיכולים לעורר בך השראה.

הצוות מדווח מהשטחמגדילים את ה-ROI על מודעות יותר מתמיד עם בדיקת הצעות

הדרך לשיפור החזר ההשקעה על הוצאות של מודעות (ROAS) יכולה להיות מורכבת.

אין גישה אחת שמתאימה לכולם ולעולם לא ניתן לדעת מה עובד הכי נכון למותג שלך מבלי לערוך בדיקות.

כדי להגדיל את ה-ROI, חשוב לבדוק מקרוב את כל ההצעות שלך. אלו שלושה טיפים יעילים שכדאי לבחון ושיסייעו לך להגדיל את החזר ההשקעה.

  • אחוזי ההנחה – אם לרוב המודעות שלך מציעות 15% הנחה, הגיע הזמן לציין סכום קבוע. הרבה יותר קל לחשב במהירות הנחה של 25 ₪ מאשר להתחיל לחשב אחוזים. זה שינוי קטן שיכול להקפיץ את שיעור ההמרה שלך.
  • הטבות במשלוח – כולנו מכירים ואוהבים משלוח חינם. אולי כדאי לנסות להעלות את עלות המינימום הנדרשת לקבלת משלוח חינם ואיתו גם את שווי ההזמנה הממוצע שלך? הדרך היחידה לגלות אם זה עובד, היא פשוט לנסות.
  • מבצעים על מוצרים – אם החנות שלך מפעילה כרגע מבצע 1+1, כדאי לבחון את תגובות הקהל שלך למתנה על כל רכישה, או אפילו הפתעה חינם.

האמת היא שיש עוד המון אסטרטגיות וטקטיקות חכמות שכדאי לנסות.

אבל אם עוד לא מצאת את הטריק האידיאלי להקפצת ה-ROAS, כדאי להמשיך ולבדוק את המודעות שלך בכל ההיבטים.

עיגול במעלה הערימה

סיכום תקופתי

  • שיווק רב ערוצי: נכון להיום, רק 35% מהחברות מדווחות שהן חוות הצלחה בהתאמה אישית של שיווק רב ערוצי. האם החברה שלך היא אחת מהן? המדריך האחרון של סגמנט עוסק בשליטה בגישה הרב-ערוצית שלך. מה זה בעצם ולמה אנחנו צריכים את זה? איך נביא את השיטה הזו לידי שלמות? מזמינים אותך להוריד כאן את המדריך.
  • שיווק מבוסס בינה מלאכותית: הכול תלוי בטון. עדכון מהשטח – הצ’אטבוט של מיקרוסופט מקבל עכשיו את השדרוג הראשון שלו – היכולת להגדיר את הטון ליצירתי, מדויק או מאוזן. מהיום, אפשר לכוונן את התגובה שלך בהתאם לאופי הפעילות והלקוחות שלך. שווה!
  • TIKTOK: אולי זה מרגיש כמו דז’ה וו, אבל זה ממש לא. אתמול דיווחנו שבריטניה קוראת לאסור על השימוש ב-TikTok ממכשירים ממשלתיים עקב “רמות סיכון בלתי קבילות”. כעת גם קנדה דוחה את השימוש באפליקציה.
  • SNAPCHAT: פלישת הרובוטים נמשכת. Snapchat היא הפלטפורמה החברתית האחרונה שמדווחת על הוספת תכונה דמוית ChatGPT, הנקראת My AI. הפיצ’ר מופעל על ידי טכנולוגיית GPT העדכנית ביותר של Open AI ומציע למנויי Snapchat+ עוזר אישי קטן וחכם.
  • שיווק מבוסס בינה מלאכותית: ואם כבר מדברים על עוזרים וירטואליים, מודל הקוד הפתוח LLaMA של Meta שהושק אמן קטן פי 10, אבל הולך להתעלות על GPT-3. על פי הדיווחים, הוא יציע טווח רחב של תכונות התאמה אישית. עדכון מרגש במיוחד.

רוצים לקבל גם ניוזלטר כזה כל חודש?

פורסם ב: שיווק באמצעות תוכן

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן