כתבנית היא חברת לכתיבת תוכן. אנו כותבים תוכן מכל הסוגים ולכל מטרה. צוות העובדים שלנו מורכב מכותבי תוכן, עורכים, עיתונאים ואנשי קידום אתרים. כולנו יחד מהוים יחידה אחת עם מטרה מרכזית אחת והיא: לספק במהירות תוכן איכותי, שמניע לפעולה ושמשרת אתכם ואת הצרכים שלכם באופן הטוב ביותר. עוד אודותינו.
הצוות שלנו מורכב מכותבי תוכן מקצועיים, קופירייטרים, עיתונאים ובלוגרים החיים לרוב בישראל. כתיבת תוכן בשפות נוספות מתבצעת על ידי כותבים דוברי אותה שפה כשפת אם. אנו לא מתפשרים על הרמה הגבוהה של התוכן שאנחנו מספקים ולכן כל הכותבים שלנו עוברים בחינת ידע וכישורים לפני תחילת העבודה אצלנו. מערכת בקרת האיכות שלנו בודקת אקראית עבודות נבחרות ואנו ממשבים את הכותבים שלנו כל הזמן בהתאם לתוצאות ובהתאם לביקורת הבונה שלכם.
לפרויקטים חד פעמיים, כגון כתיבת תוכן לאתר אינטרנט או כתיבת מאמרי קידום אנו מציעים תעריף אחיד למילה או לקבוצת מילים. לכתיבת תוכן של חומרים שיווקיים שגרתיים כגון פוסטים לרשתות חברתיות, פוסטים לבלוגים ומאמרים, אנו מציעים תעריפים קבועים וידועים מראש. לפרוייקטים מיוחדים יש לנו תעריפים שונים ובכל מקרה, כדאי שתשוחחו על כך עם נציגי השירות שלנו.
כדי להבטיח איכות כתיבה בלתי מתפשרת, אנו מקפידים לעבוד עם כותבי תוכן מנוסים בתחום השיווק, הקופירייטינג והעיתונות ובעלי היכרות מעמיקה בתחומים אקדמיים ומקצועיים ממגוון תחומי תעשייה כדי לשמור על דיוק התוכן ועורכים מבחני כישורי כתיבה והיכרות קפדניים בתחום הנדרש.
כדי לבסס היטב את הנוכחות הדיגיטלית שלך במגוון פלטפורמות ולספק מידע חיוני ללקוחותיך אודות המוצרים והשירותים שלך, חשוב שהתוכן הכתוב יהיה ברמה גבוהה וידגיש בצורה ברורה את יתרונות המותג שלך. כמו כן, תוכן מקצועי הכתוב ברמה גבוהה מסייע לשיפור הדירוג של האתר שלך במנועי החיפוש.
כל התכנים נבדקים באופן שוטף על ידי הצוות שלנו לשם בקרה על איכות הכתיבה ולעמידה בדרישות הלקוח. על מנת להבטיח כי התוכן מקורי, כל הטקסטים נבדקים בתוכנת Copyscape המקובלת בענף כתיבת התוכן.
יש יתרונות רבים בעבודה ישירות מול כותב תוכן עצמאי אבל יש גם לא מעט חסרונות וקשיים – קראו כאן סקירה מקיפה בנושא.
כדי להבטיח שהתוכן אינו מועתק ולמנוע אי נעימויות כמו “עונשים” מגוגל או הפרות של זכויות יוצרים, אנו עושים שימוש באופן קבוע ב- Copyscape. התכנה מאפשרת להזין כל טקסט וסורקת ברחבי האינטרנט האם הוא כבר קיים באתר אחר ברשת.
על מנת לקדם באופן יעיל את האתר שלך ולהגביר את החשיפה שלו, נדרש תוכן איכותי העומד בדרישות מנועי החיפוש, מחולק באופן נכון ומכיל מילות מפתח שיקדמו אותך בתוצאות החיפוש באופן יעיל. תוכן קידומי נכתב למטרת קידום אתרים. להרחבה בנושא.
כדי לקדם את האתר שלך בצורה יעילה, חשוב להקפיד על קריטריונים רבים, מצפיפות מילות המפתח ועד לאיכות הכתיבה וחלוקה נכונה של פסקאות. כדי להבטיח שהקידום ייעשה בצורה נכונה, מומלץ להיעזר במקדם אתרים מקצועי.
כתיבה עיתונאית עומדת בסטנדרטים גבוהים יותר ומציעה ידיעות אקטואליות המציגות מסר משמעותי ומבוססות לרוב על מחקר וראיון של איש קשר. מדובר בתוכן ברמה גבוהה מאוד והאיכות בו מוקפדת במיוחד.
אנו עוסקים בכל היבטי התוכן – מכתיבה ועד הפקה של תכני וידאו ומדיה כמו גם שירותים משלימים כגון הגהה וחקר מילות מפתח שיסייעו לך לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש. כדאי לבקר בחנות הדיגיטלית שלנו או להתרשם ממגוון שירותי התוכן שלנו פה.
על מנת לחשוף את המותג שלך לאלפי עיניים מדי יום ולהניע גולשים לפעולה, נדרשת עבודת קידום אתרים קפדנית שכוללת כתיבת תוכן איכותי, קידום מילות המפתח ויצירת נכסים דיגיטליים בעלי ערך מוסף ובעלי פוטנציאל גבוה להנעה לפעולה.
בעוד שלמאמר קידומי רגיל נזדקק בעיקר למילות המפתח, לנושא ולכמות המילים, בתוכן אינפורמטיבי או פוסטים לפייסבוק, נזדקק למידע נוסף כמו קהלי היעד שלך, מידע אודות העסק או עמוד הפייסבוק שלך ועוד. לכל מוצר תוכן יש אפיון ושאלון משלו אבל אנחנו כבר נדאג לבדוק איתך הכל לפני תחילת העבודה.
סגנון הכתיבה נקבע על פי מספר קריטריונים: אופי העסק, קהלי היעד, סוג התוכן, הפלטפורמה בה הוא מפורסם וכמובן – ההעדפות האישיות שלך. הניסיון המקצועי של הכותבים שלנו מאפשר להם להגדיר את סגנון הכתיבה המתאים ביותר לקוראים.
כתיבת תוכן מקצועי היא בהחלט מאתגרת. כדי ליצור עניין, אנו משתמשים במקורות מידע ברי סמכא המכילים אנקדוטות מעניינות ועובדות בלתי שגרתיות ומשתמשים בסגנון כתיבה בהיר וקולח.
לפני כתיבת תכנים מקצועיים, אנו עושים מאמץ לאתר מקורות אמינים וחפים מאינטרסים זרים ו”פייק ניוז”. אנו מקפידים להשתמש במקורות מידע בבעלות גופים רשמיים כמו עיתונות ארצית, משרדים ממשלתיים, גופים אקדמיים, ספרות מקצועית ואקדמית.
מנועי החיפוש היום דורשים הרבה יותר מצפיפות מילות מפתח. כדי לקדם את האתר בהצלחה נדרש בין השאר שהתוכן יהיה חף משגיאות, כתוב ברמה גבוהה, יכיל קישורים איכותיים ובעל חלוקה מסודרת לפסקאות ותת-כותרות. הבלוג שלנו מכיל בין היתר שלל טיפים לשיפור הכתיבה הקידומית.
כתיבה לקידום אתרים, כתיבה אינפורמטיבית, כתיבה שיווקית הנעשית על ידי קופירייטרים מנוסים, כתיבת תוכן מקצועי, כתבות עיתונאיות, פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם, הפקות תוכן ויזואלי כמו סרטוני תוכן לקידום אתרים ועוד שירותי תוכן רבים.
כדי לספק לגולשים שלך תוכן בעל ערך מוסף אשר ישווה לאתר תדמית מקצועית ויפגין ידע בתחום, אנו מייעדים עבורך כותב תוכן בעל היכרות מעמיקה בתחום שלך. במהלך כתיבת תוכן מקצועי נעשה שימוש בעיקר במקורות מידע מהימנים וברי סמכא.
קופירייטינג איכותי הוא במובנים רבים המפתח כדי להניע גולשים לפעולה. על ידי כתיבת תכנים שיווקיים מדויקים ואיכותיים, שימוש בטכניקות מיקרוקופי בכל היבט של האתר שלך וכתיבה חדה ובהירה, ניתן להגדיל משמעותית את המכירות בעסק שלך. הנה מחקר שפרסמנו בנושא.
הבלוג שלנו מכיל מסה אדירה של מאמרים איכותיים עם טיפים מועילים ומידע מרתק אודות תחום התוכן, השיווק והקידום בדיגיטל.
התשובה הקצרה היא – כן. התשובה הארוכה היא שלא לכל אחד.
בשונה מעיתון, ספר או תוכן מודפס אחר בו המשתמש צורך בעיקר ידע הרי שלתוכן באינטרנט יש מטרה נוספת. התוכן בעמוד אינטרנט חייב לעודד את הגולש לבצע פעולה כלשהיא באתר שלכם (לדוגמה רכישה או יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלכם) ולכם יש מעט זמן לשכנע אותו לעשות כן. בממוצע 8 שניות הוא פרק הזמן שלאחריו הגולש יחליט אם עמוד אינטרנט מעניין אותו או לא – כתיבה שיווקית תגרום לכך שהגולש ישהה יותר זמן באתר.
תהליך קידום האתר שלכם במנועי החיפוש (ובראשם גוגל) מבוסס בין היתר על תוכן מקורי המצוי בו. תהליך הקידום של האתר טומן בחובו הגדרה של ביטוי או מילת מפתח לכל עמוד אותו רוצים לקדם. את ההחלטה לגבי מילות מפתח לקידום העמוד מקבל מקדם האתר על פי מחקר מילים אותו הוא מבצע. לאחר מכן, מקדם האתר בונה או רוכש מאמרים עם תוכן בו מצויות מילות המפתח הנדרשות. בין יתר הדברים, בתהליך הכתיבה חשוב שלטקסט יהיה מבנה, היגיון, מסר ורצף שבתוכו ישולבו אותן מילות המפתח.
אנחנו מקפידים על כתיבת תוכן מקורי, איכותי וממוקד מטרה. המידע לצורך כתיבת המאמרים מגיע מכל המקורות העומדים לרשותנו כולל: ספרות מקצועית מודפסת, רחבי רשת האינטרנט, אתרי מידע מקצועי וידע כללי של הכותב. הכותבים שלנו מקפידים לבצע מחקר מקיף אודות התחום הספציפי עוד טרם תחילת העבודה, וזאת באמצעות המידע אותו מעביר אלינו הלקוח בנוגע לתחום עיסוקו. בעת כתיבת תוכן מקצועי למשל, אנו שמים דגש על אימות מקורות המידע ושימוש במקורות שהם ברי סמכא בתחומם.
כן, וזה אפילו מומלץ כי אתם מכירים את המוצר או השירות שלכם הכי טוב מכולם. אך כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים יש צורך בהנגשת המידע למנועי החיפוש, ובראשם גוגל, והם מצידם, מקטלגים ומדרגים אתרים לפי מדדים מורכבים נוספים.
במידה והידע והניסיון שלכם בכתיבה הוא ברמה גבוהה מאוד. תוכלו לכתוב תוכן לאתר שלכם ולקוות שזה יספק את מנועי החיפוש אך אם הנכם מנהלים עסק, לא עדיף שתשקיעו את הזמן הפנוי שלכם במה שאתם מקצועיים בו יותר?
בעולם האינטרנט כתיבת תוכן נחלקת לכמה סוגים. בדרך כלל נהוג להתייחס לתוכן שיווקי (קופירייטינג), לתוכן קידומי ולתוכן אינפורמטיבי אבל יש גם סוגי תכנים אחרים שאינם טקסטואליים כגון תמונות וסרטוני וידאו שונים.
המשרד שלנו פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 ועד 16:30 והטיפול בהזמנות חדשות מתבצע בשעות אלה. את התכנים שאנו מספקים, אנו כותבים 24/7. אם אתם שולחים הזמנה לפני סוף השבוע וחשוב לכם שלא נעבוד על ההזמנה שלכם בשבת אנא ציינו זאת בפני הנציג שמטפל בכם וקחו בחשבון שזמני ההגשה יתארכו מעט.
הזמנת תוכן באתר כתבנית היא קלה מאין כמותה. על ידי כניסה לחנות, בחירה בסוג התוכן ומילוי שאלון קצר, נוכל לצאת לדרך. נראה לך שעדיף סיוע אנושי? קליק פה ואנחנו חוזרים.