דף הבית » מחקר מילות מפתח » בכל רגע שאין לכם דו”ח מילות מפתח ביד אתם מפסידים כסף

בכל רגע שאין לכם דו”ח מילות מפתח ביד אתם מפסידים כסף

יש לכם אתר אינטרנט מושקע, הוא נראה מצוין והוא רק מחכה שגולשים ייכנסו אליו, ייפנו אליכם דרכו או ירכשו משהו ממנו. אתם בטח כבר מבינים שזה לא מספיק, ועם כל הכבוד לאתר יפה ומושקע אתם, כמה קלישאתי, חייבים לקדם אותו בגוגל.

גוגל - עמוד תוצאות

המונח “קידום בגוגל” מתייחס בעיקר לקידום אורגני, קידום טבעי של ביטויים מסוימים שנוגעים לעסק שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחון אילו ביטויים ישרתו אתכם, לכתוב תכנים שכוללים את הביטויים הללו כך שמנוע החיפוש של גוגל יזהה אותם, יבצע התאמה ויציג אותם במעלה תוצאות החיפוש כשגולש מחפש אותם.

נשמע פשוט נכון? אז זהו, שזה לא כל כך ככה, ואם זה היה ככה, כל עסק שני היה מקבל אין סוף גולשים לאתר שלו דרך התוצאות האורגניות של גוגל. אתם לא היחידים כמובן שעוסקים בתחום שלכם, אתם לא היחידים שמספקים את השירותים שלכם וכנראה שאתם גם לא היחידים שמוכרים את המוצרים שאתם מוכרים.

אבל חשוב יותר, כנראה שאתם לא מקדמים את הביטויים הנכונים. אתם משקיעים כסף רב ברכישת תכנים שכוללים ביטויים שנראים לכם מתאימים. אבל, הבעיה היא שמה ש”נראה לכם” הוא לאו דווקא הדבר הנכון, הביטויים שאתם בטוחים שאתם צריכים להשקיע בהם הם לאו דווקא הביטויים הנכונים עבורכם. במילים אחרות – אתם נותנים פול גז בניוטרל.

בעל עסק שמקדם את האתר שלו בעצמו עלול להיתקל בלא מעט קשיים. הוא צריך זמן בשביל למטב את האתר שלו, הוא צריך לרכוש או לכתוב תכנים, לדאוג לקישורים פנימיים וכמובן קישורים חיצוניים שיובילו לעמודים ספציפיים באתר שלו ואת כל זה הוא צריך לעשות במקביל לעבודה ה”אמיתית” שלו. אבל מסתבר שאפשר לצמצם את זמן ההשקעה ובעיקר, אפשר להתמקד בעבודה נכונה שתהיה יעילה ותניב בסופו של דבר את הפירות – תביא את הלקוחות המתאימים לעסק.

אז מה הפתרון ואיך עובדים בצורה יעילה?

תזכרו, אתם לא רוצים רק עוד ועוד כניסות לאתר. אתם רוצים גולשים רלוונטיים, גולשים שיבצעו פעולה מסויימת באתר שלכם או שהמודעות אצלם לגביכם תגבר מכל כניסה כזו. אז מה הפתרון ואיך עובדים בצורה יעילה? מתחילים עם מחקר ביטויי מפתח, מחקר איכותי שבאמת יסייע לכם להבין איזה תכנים כדאי לרכוש, איזה תכנים באמת יקדמו את האתר שלכם.

למה דו”ח מרוכז של מחקר ביטויי מפתח שווה לכם כל אגורה של השקעה?

רגע לפני שנסביר על השירות עצמו, נענה רגע על השאלה שבכותרת המאמר: “למה אתם חייבים דו”ח מילות מפתח וכמה שיותר מהר?” אז הנה כמה סיבות:

  • כי ככל שתתחילו מוקדם יותר כך תראו תוצאות מהר יותר. קידום בגוגל הוא לא “זבנג וגמרנו” והתוצאות לא מגיעות ברגע. אתם צריכים להתחיל ולעשות שימוש נכון בביטויים הנכונים כבר עכשיו כדי לקדם את האתר.
  • כי אתם עובדים סתם – כמו שכתבנו, גז בניוטרל. זה בדיוק מה שאתם עושים עכשיו אם לא בדקתם בצורה מקצועית מהם הביטויים האמיתיים שאתם צריכים לקדם.
  • כי אתם הולכים אחורה – כן, אתם לא רק לא מקדמים את האתר אלא גם פוגעים בו. העכביש של גוגל מזהה כניסות לא רלוונטיות באמצעים שונים וכל כניסה של גולש שגוררת עזיבה תוך שניות בגלל חוסר עניין, לוקחת את האתר שלכם אחורה.

עכשיו כשאתם מבינים למה אתם חייבים את דו”ח מילות המפתח כמה שיותר מהר, הנה הסבר על השירות שלנו. אנחנו מפיקים דו”ח ביטויי מפתח בסיסי, דו”ח שימקד אתכם בביטויים הרלוונטיים ביותר עבורכם שעליהם אתם צריכים לעבוד.

הדו”ח מופק על ידינו בשבילכם באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. הוא מסתמך על סטטיסטיקות מהשנה האחרונה והוא נותן לכם תמונה מלאה והמלצות לפעולה. הדו”ח שלנו כולל:

  • ביטויי מפתח שקשורים לעסק שלכם באופן מדוייק.
  • ביטויים כלליים עם נגיעה לעסק שלכם.
  • כמות החיפושים החודשית של הביטוי.
  • כמה תחרות יש על כל ביטוי וביטוי כזה.

אבל מעל לכל, דו”ח ביטויי המפתח שאנחנו בכתבנית מפיקים, כולל המלצות מסומנות על ביטויים בהם כדאי לכם להשקיע, על סמך הניסיון שלנו ועל סמך הניתוח שלנו את הדו”ח.

אתם יכולים לחכות שיקרה נס כלשהוא ועבודת הקידום שאתם עושים עכשיו על ביטויים מסויימים תייצר לכם אין סוף גולשים רלוונטיים (קבלו ספויילר: זה לא יקרה, לא במנוע החיפוש של גוגל) ואתם יכולים לעבור לעבודה נכונה על בסיס ביטויים שנחקרו ונמצאו הנכונים ביותר עבור האתר והעסק שלכם.

הזמנת מחקר ביטויי מפתח כזה תחסוך לכם המון זמן שאתם משקיעים בלי סיבה ובעיקר, אם תלמדו ממנו ותעבדו בהתאם תראו די מהר תוצאות או במילים אחרות – העסק שלכם יגדל.

מחקר ביטויי מפתח מזמינים פה. 

בהצלחה!

לקריאה נוספת

פורסם ב: מחקר מילות מפתח

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן