לא כולנו בורכנו במגורים בסמוך לחוף הים ואוהבי החופים שבינינו יבחרו לא פעם להכניס אל ביתם מקור של השראה. אז איך מביאים את האנרגיה הקסומה של הענק הכחול אל תוך הבית? ייתכן שהילה כהן, אומנית האפוקסי, מצאה את התשובה. בתהליך עבודה משותף ומלא בהשראה מכל העולם, סייענו להילה ללכוד את תהליך היצירה שלה אל תוכן שייצג אותה נאמנה וייתן לאומנות שלה כנפיים, לעורר השראה ולקרב אותנו חזרה אל הטבע.
המפגש בין הרוח לחומר והפריצה אל השוק הבינלאומי
הילה היא אמנית אפוקסי השואבת השראה מהטבע והחופים ברחבי העולם. כל חוף טומן בחובו את האנרגיה והקסם הייחודיים של המקום אליו הגיעה. לכן, היא אוספת חול ופריטים נוספים וטבעיים מהחופים בהם מבקרת ומשלבת אותם ביצירות האומנות שלה. השימוש באפוקסי מאפשר לה ללכוד את אותן אנרגיות ולייצר בכל פעם יצירת אומנות יחידה מסוגה.
הטכניקה של הילה משלבת עבודה עם אפוקסי, צבע, חומרים טבעיים כמו חול ים וצדפים. בזכות תכונות החומר של האפוקסי, משהו מן הקסם והאנרגיה של הים נלכד ומשתקף כחוויה אסתטית ייחודית לכל צופה. מרגע שהשאיפה לפרוץ אל השוק הבינלאומי ניצתה בליבה, היא חשבה על דרכים מקוריות יותר להנגיש לקהלים חדשים את תהליך היצירה והערך המוסף שהיא מביאה עמה. להבדיל מיצירות אומנות חד ממדיות, העבודה עם אפוקסי מאפשרת לה לבנות עבודה בשכבות ולהפיק תוצר רב ממדי בעל עומק.
“הבנתי שהדרך הנכונה לעשות את זה תהיה בעזרת תוכן ויזואלי מדויק שמשאיר את הצופה מעורב ומעורר בו תחושות”, משתפת אותנו הילה. “הבנתי שעריכת סרטון קצר ואיכותי יכולה ללכוד את מהות ותהליך העבודה שלי ולשדר את האנרגיה שביקשתי להעביר. כך, במקום להלעיט את הקהלים הפוטנציאליים שלי בעמודי אינסטגרם, פייסבוק ובאתר תדמית, יצרתי תוכן שמגייס צופים לפעולה”.
“חלון הזמנים שלי היה צר מאוד”
ובדיוק כאן, כתבנית נכנסה לתמונה. להילה היה חשוב לייצר תוכן מסקרן, חווייתי ומלא בהשראה שיתלווה לממד הוויזואלי ויספק רובד נוסף ליצירה שלה. לא פחות חשוב מכך, התוכן חייב היה להיות באנגלית רהוטה עם ממד שיווקי, כדי לפנות לקהלים הרלוונטיים. כחלק מתהליך ההפקה של הקליפ ובמסגרת זמנים דחוקה במיוחד, פנתה הילה אל כתבנית לשיחת אפיון לקראת כתיבת טקסט הקריינות.
“חלון הזמנים שלי היה צר מאוד. מועד הצילומים כבר נקבע ונודע לי שהקריינות תוקלט באותו היום. מרגע שיצרתי קשר עם כתבנית, הם הראו נכונות לעמוד במסגרת הזמנים והצמידו לי כתב שהתחיל מיד לאפיין את הצרכים שלי. סיכמנו שייכתבו שתי גרסאות עבור הקליפ, עליהן נעבור יחד עד שנגיע לניסוח המושלם”.
אנו בכתבנית הבנו שבשלב הראשוני ביותר עלינו לתרגם את תהליך העבודה והחוויה היצירתית של הילה לטקסט חד וברור. זה לא פעם אחד האתגרים הגדולים בכתיבת תוכן – העברת חוויה סובייקטיבית לתוכן שידבר לכולם. במהלך שיחת האפיון עם הילה למדנו על הפרקטיקה הייחודית בה היא עובדת, על מקורות ההשראה ובעיקר – האנרגיה אותה ביקשה להעביר הלאה אל הצופה כחוויה משמעותית. הבנו שהניסוח חייב להיות בו זמנית מנקודת מבט אישית אך רב תרבותי, מכיוון שהילה מעוניינת בפנייה לקהל הבינלאומי.
תוכן שאפשר לעמוד מאחוריו
בסופו של תהליך קצר אך מדויק, אמנית האפוקסי הילה כהן קיבלה את טקסט הקריינות שהשתלב באופן אידיאלי בתהליך ההפקה. החשוב ביותר אמנם הוא שבשיתוף הפעולה בין כותב התוכן לבין הילה הצליחו לבוא לידי ביטוי כל האלמנטים שהיו חשובים לה בתוכן.
“בזכות ההתגייסות של כתבנית עבור הפרויקט האישי שלי, הצלחתי לשלב קריינות כחלק מהעבודה על הקליפ ולהוציא לאור את האומנות שלי באופן מדויק ורהוט ובביטחון מלא בכל היבט”.
פורסם ב: כתיבת תסריטים, סיפור לקוח
תגיות: הילה כהן | כתיבת תוכן | סיפור לקוח | סיפורי לקוח