יוסף דלאל הוא בוגר המחלקה לאמנות בבצלאל, אך עם סיום לימודיו עשה שינוי כיוון ופנה דווקא לעסוק במיתוג, עיצוב ובנייה של אתרים. הוא עובד בתחום כבר 14 שנה, מהן עשר שנים כעצמאי והבעלים של סטודיו ג’וזף – למיתוג, עיצוב, בניית אתרים ושיווק דיגיטלי. הסטודיו מוכוון לתת מענה מלא לכל עולם הדיגיטל עבור עסקים בעלי מעוף ויצירתיות, עמותות וארגוני תרבות. בשנים האחרונות ‘סטודיו ג’וזף’ ממוקם ב’בית אות האוצר’ בירושלים, בניין היסטורי מרהיב ביופיו שמתפקד כבית לאמנים יוצרים.
מרבית הלקוחות להם מעניק יוסף שירותי מיתוג, עיצוב, אסטרטגיה ובניית אתרים הם ארגוני תרבות ועמותות שעושים ומקדמים פעולות טובות. למשל ‘הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קאמרית בירושלים’, אחד מפסטיבלי המוזיקה החשובים בישראל; ‘עמותת מוסללה’, נווה מדבר עירוני על גג בניין שמתפקד כמרכז אקולוגי ומקום מפגש לאמנים ירושלמים; ו’ברוטינה’ – רשות הצעירים בעיריית ירושלים. מלבד ארגונים ועמותות מעניק ‘סטודיו ג’וזף’ שירות גם לכמה עסקים יוצאי דופן (דוגמת קלמר סביבות למידה), ובדיוק בנקודה הזו מתחיל הרומן שלו עם כתבנית.
בא כנותן שירות, נשאר כלקוח
ההיכרות של יוסף דלאל עם כתבנית ארוכה מאוד. כמה ארוכה? יוסף, הוא מי שבנה ועיצב את אתר כתבנית, וכתבנית היא אחת מאותן חברות פרטיות בודדות שיוסף מלווה. כששוחחנו עמו הוא התעכב על הנקודה הזו: “מבחינתי אני אוהב לעבוד רק עם חבר’ה שרואים כמה שנים קדימה, עם התנסחות ליטרלית ברמה גבוהה וחשיבה קונספטואלית יוצאת דופן, כל זאת תוך שמירה על פרודקטיביות ופרקטיות מוחלטת ואת זה מצאתי בצוות הניהולי של כתבנית”.
ההיכרות האינטימית של יוסף עם החברה כנותן שירות הפכה אותו עד מהרה ללקוח נאמן שרוכש תכנים הן בשביל האתר של ‘סטודיו ג’וזף‘ והן בשביל הלקוחות שלו. כך הוא מתאר זאת: “תוך כדי ההיכרות וממש בראשית הדרך הזמנתי מאמרים בטפטופים וגיליתי צוות מקצועי שיודע לכתוב על כמעט כל נושא באיכות מעולה. תכנים אינפורמטיביים ותכנים שיווקיים. אני מזמין הן עבור העסקים שלי והן עבור העסקים של הלקוחות שלי”.
יוסף ממשיך: “ברמת השירות יש תודעת שירות גבוהה, העלות ביחס לתמורה זו חוויה שחייבים לעבור. זה משתלם קודם כל כי האיכות טובה וכמובן הזמינות והעמידה הקפדנית בלוחות הזמנים שהובטחו”.
סוגרים מעגל
לאורך השנים יוסף דלאל המשיך לתחזק, לפתח ולשפר את הפלטפורמות המקוונות של אתר כתבנית. בימים אלו הוא שוקד על הטאצ’ים האחרונים של האתר החדש שלנו. יוסף מבצע סוג של סגירת מעגל. כך הוא מציג את המהלך: “לחבר’ה של כתבנית יש יכולת חשיבה קדימה ויכולת לשפר פרקטית את האתר תוך הצבת אתגרים טכניים ופיתוחים בתוך המסגרת המוגבלת של וורדפרס. אתר כתבנית התחיל כאתר תוכן פשוט ולאט-לאט הפך לאתר און-ליין מהיר מאוד שמתפקד כחנות מקוונת מתוחכמת עם המון פיתוחים מותאמים אישית מאחורי הקלעים. המורכבות של יצירת תוכן בהתאמה אישית יצרה צורך לפתח את המערכת. היום אנחנו מבינים יותר את הצרכים ובקרוב נשיק גרסה חדשה לאתר שיהיה שכלול של כל הדברים החיוביים שהפקנו באתר הישן עם ייעול של המנגנון עצמו ושמירה על המיתוג הקיים”.
פורסם ב: סיפור לקוח
תגיות: סיפור לקוח