דף הבית » סיפור לקוח » "בזכות העבודה עם כתבנית אנחנו יכולים להכיל פרויקטים גדולים" [סיפור לקוח]

"בזכות העבודה עם כתבנית אנחנו יכולים להכיל פרויקטים גדולים" [סיפור לקוח]

שוחחנו עם תומר לוינסקי, המנכ"ל והבעלים המשותף של קבוצת לאוס מדיה אינטראקטיב, לרגל ציון שנה לשיתוף הפעולה בין כתבנית לקבוצה. לאוס מדיה אינטראקטיב מספקת את כל שירותי הפרסום והעיצוב באינטרנט ומתפקדת כסוג של משרד פרסום דיגיטלי. לאוס שהוקמה בשנת 2008 רואה את עצמה כקונצרן לקידום אתרים והיא כבר טיפלה וקידמה 1,500 אתרים כאשר הפעילות מתבצעת במגוון טכניקות של קידום אורגני, קידום ממומן וקידום אתרים דרך פלטפורמות סושיאל כמו פייסבוק ואינסטגרם.

בנוסף, לקבוצה יש למעלה מ-200 אתרי תוכן תחת מותגים שונים שמספקים מגוון שירותים. מכאן אפשר להבין שפעילות SEO לקידום אתרים היא נדבך משמעותי בפעילות של לאוס מדיה, שגם נחשבת לאחד הגורמים המובילים את תחום קידום האתרים בישראל. זה גם היה אחד הגורמים המרכזיים שהביאו לשיתוף הפעולה עם כתבנית.

תומר לוינסקי לאוס

"אחד הפרמטרים הכי חשובים ב-SEO זה תוכן"

תומר לוינסקי מפרט: "מעבר להיותי הבעלים של החברה, אני גם עורך המון הרצאות בנושא קידום אתרים ואחד הפרמטרים הכי חשובים ב-SEO זה כתיבת תוכן לאתר. בסופו של דבר אנחנו כחברה מתעסקים המון בקידום אתרים ואין כאן חוכמות, חלק משמעותי מזה זה תוכן".

ככל שנפח הפעילות של לאוס מדיה אינטראקטיב צמח, נושא כתיבת התוכן הפך לסוג של צוואר בקבוק. כך תומר מתאר את הסיטואציה בגינה החברה בחרה לעשות מיקור חוץ לחלק ממשימות התוכן: "לאורך השנים הצורך שלנו בתוכן הלך וגבר ובאיזשהו שלב פשוט נגמר לנו המקום להעסיק כותבי תוכן במשרה מלאה. הגענו למסקנה שאנחנו מחפשים מקום בטוח להפקיד את הפרויקטים של התוכן. קיבלתי כמה המלצות על החברה ויצרתי קשר עם שאולי מנכ"ל כתבנית. אנחנו עובדים עם כתבנית כבר שנה ובסך הכול אני מאוד מרוצה".

"אמין, מקצועי ושירותי תמיד"

אנחנו תמיד נהנים לשוחח עם לקוחות מרוצים, ודאי כאשר הלקוח הוא חברה מובילה כמו לאוס מדיה אינטראקטיב שמעבירה אלינו עבודה בהיקפים גדולים. מסתבר שאנחנו לא היחידים שאוהבים עבודה בהיקפים כאלה, כי בראייה של תומר לוינסקי זו אחת מנקודות החוזקה של כתבנית שמייצרת עבורו הרבה ערך: "בזכות העבודה עם כתבנית אנחנו יכולים להכיל ללא חשש פרויקטים גדולים ומורכבים ואפילו בשפות שהן לא רק עברית. למשל, היה לנו פרויקט גדול של 200 מאמרי תוכן מורכבים וכתבנית פעלה בצורה מהירה ואיכותית וכל התכנים הגיעו נקיים וללא תיקונים".

אנחנו מקווים שהעבודה שעשינו עבור לאוס מדיה אינטראקטיב השנה היא רק תחילתה של ידידות מופלאה ופתח לעוד שנים ארוכות של שיתוף פעולה פורה. לשמחתנו תומר לוינסקי סיכם את חוויית הלקוח שלו כך: "גילינו גוף תוכן אמין, מקצועי ושירותי. כשאני צריך משהו מכתבנית יש מענה בצד השני ותמיד יש שיתוף פעולה בין העובדים שלנו לצוות של כתבנית, וכמו שהזכרתי זה מאפשר לנו להכיל יותר".

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות: | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן