בשנים האחרונות העולם מאמץ לחיקו אלמנטים יותר ידידותיים לסביבה וביניהם מוצרי קוסמטיקה טבעית. מוצרים אלו מבוססים על חומרי גלם טבעיים ואינם מכילים כימיקלים סינתטיים, חומרים תעשייתיים שונים או חומרים משמרים ולכן נחשבים לבריאים ויעילים יותר.
מוצרי קוסמטיקה טבעית עשויים מצמחים, ממחצבים, משמנים ומשילובים נוספים אותם רוקחים בעלי המקצוע כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות. יתרה מזאת – שימוש לא נכון בחומרי הגלם יכול לעיתים להזיק במקום להועיל. הזמן של אנשי המקצוע בתחום מוסטת לרוב לטובת לימוד, ניסויים ולאחר מכן שיווק ומכירות.
שיווק אתרי קוסמטיקה טבעית הוא מלאכה סיזיפית וקשה בעיקר עקב התחרות הגבוהה בתחום.
רגע, אז לא צריך אתר אינטרנט?
בטח שצריך. אתר אינטרנט לעוסקים בתחום הקוסמטיקה הטבעית הוא ממש בגדר חובה. יותר מזה, הרבה מוצרי קוסמטיקה טבעית נמכרים בחנויות וירטואליות ברשת. עם זאת, כדי שהאתר שלכם יעשה את העבודה שלו הוא חייב להיות איכותי, כלומר בראש ובראשונה להיות כתוב בצורה שעונה על הקריטריונים הבאים:
- מתן ידע מקצועי
- מתן מענה לשאלות רפואיות ספציפיות (עדיף עם דוגמאות מסיונכם)
- התאמה לקריאה באינטרנט ובניידים
- התאמה לדרישות מנועי החיפוש (אחרת פשוט לא ימצאו אתכם בג’ונגל האינטרנטי)
- התאמה לביטויי החיפוש של הגולשים ולמילים הרלוונטיות לעסק שלכם.
המשמעות היא שאם הכתיבה שלכם לא עושה את כל זה – האתר שלכם וכל ההשקעה שלכם בו ובתחום מומחיותכם תרד לטמיון וחבל. הדרך הטובה שתבטיח שזה לא יקרה היא כתיבת תוכן איכותי על ידי אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את התחום על בוריו. באופן הזה אתם תקדישו את מרצכם למה שאתם טובים בו (מחקר ופיתוח של מוצרי קוסמטיקה טבעית) ותשאירו את מלאכת הכתיבה למי שמומחה בה.
פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת תיאורי מוצר לחנות וירטואלית