דף הבית » כתיבת תוכן » סיפור לקוח: “טקסטים אינפורמטיביים שמסייעים לנו להיות אוטוריטה בתחום”

סיפור לקוח: “טקסטים אינפורמטיביים שמסייעים לנו להיות אוטוריטה בתחום”

Nextep היא קבוצה שנוסדה בשנת 2008 ומתמחה בפתרונות הקמה ותחזוקה של מערכות ניהול לפי תקנים ישראליים ובינלאומיים.

Nextep נמצאת היום בחוד החנית של תחום התקינה והרגולציה בישראל. כך מציגה את החברה נסטיה לקרב, מנהלת תחום השיווק הדיגיטלי ב- Nextep: “אנו מלווים ומייעצים ללקוחות בתחומים כגון איכות, בטיחות, תעופה וחלל, הסמכת מעבדות, איכות סביבה, אבטחת מידע והגנת הפרטיות, ציוד רפואי, קוסמטיקה ותחומים רבים נוספים לעבור מבדקי הסמכה (ISO) בהצלחה ולעמוד בדרישות הרגולציה המחמירות”.

Nextep

עובדת מול כתבנית כבר שנתיים

כמו כל חברה מתקדמת בעידן הדיגיטלי גם קבוצת Nextep נדרשת להרבה מאוד תוכן בהתנהלות השוטפת בפלטפורמות הדיגיטליות. על רקע זה התרחש המפגש עם כתבנית שהחלה לשמש כספקית תוכן ל- Nextep, כך נסטיה תיארה את הסיטואציה: “כשמקימים אתר צריך לעשות הרבה עבודה כדי להביא מלל, ותוכן ואישיות לתוך האתר. לכן, חיפשתי חברה שתבין את האופי שלנו, שהוא לא בהכרח תחום סקסי אך חשוב לתווך אותו נכון, והייתי צריכה מישהו שיידע להסביר מה אנחנו מציעים ללקוח בגובה העיניים וכמה שיותר מעניין, זה פשוט היה מזל שמצאתי את כתבנית באינטרנט. אני עובדת מול כתבנית כבר שנתיים ובסך הכול מאוד מרוצה”.

נסטיה מרחיבה: “בהתחלה השתמשתי בכתבנית כדי שיכתבו ושישכתבו לי תכנים ויהפכו אותם ליותר אינטראקטיביים. היום, אנחנו עובדים גם עם חברת בת ולמעשה יש לנו שני אתרים כך שנוצר צורך לשכתב חלק מאותם תכנים ולבנות מותג חדש שמאד דומה אך מספיק שונה ממותג האם. כתבנית נתנו לי את הבידול הזה, והייתי צריכה את כתבנית בשביל לעזור לי להרים את המהלך הזה”.

האצלת סמכויות

ככל שהעבודה של נסטיה מול כתבנית נעשתה תכופה וקבועה  יותר, כך שני הצדדים למדו להכיר את היכולות והצרכים של כל צד והעבודה פשוט התקדמה. בשלב מסוים נסטיה החלה אפילו להאציל סמכויות על כתבנית שכותביה גם למדו את התחומים הדרושים בעצמם ולמעשה התוכן שסופק גם סייע לנסטיה להכיר טוב יותר חלק מהתחומים. נסטיה לקרב מפרטת: “בכל פעם שאני צריכה תוכן חדש על תחום שאפילו אני לא מכירה מספיק אני ‘מפילה’ את זה על כתבנית, כתבנית עוזרת לי לבנות את התוכן מאפס”.

נסטיה מסכמת:

“כתבנית מספקת לי את החומר מאד מהר והכתיבה תמיד מקצועית. אני מזמינה גם תכנים שיווקיים כמו דפי נחיתה, אבל הלב הם טקסטים מקצועיים אינפורמטיביים שמסייעים לנו להיות אוטוריטה בתחום”.

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן