דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח מסעדת שף: “יש הרבה שיודעים קידום אתרים, מעט יודעים להביא תוצאות…”

סיפור לקוח מסעדת שף: “יש הרבה שיודעים קידום אתרים, מעט יודעים להביא תוצאות…”

כולם יודעים שאוכל עושים באהבה, אבל במסעדת השף שבחיפה “אוניקס” חיפה גילו שהדרך ללב עוברת דרך תוכן איכותי. לדברי מזהאר בעלי המסעדה “מהרגע הראשון הרגשנו שיש מולנו פרטנר שמבין עניין”. והם לא טעו.

טרטר אינטיאס טרי

בשנים המעטות שאוניקס קיימת, חיפשו מנהלי המסעדה מי שיקדם להם את המסעדה בגוגל ופנו לכתבנית רק לאחר אכזבות רבות. בראיון שקיימנו איתו, אמר לנו מזהאר: “יש הרבה כיום שיודעים את התיאוריה כי לכולם יש אינטרנט, אבל מיעוטם יודעים מה צריך לעשות כדי להגיע לתוצאות המקוות ולתת מענה לשאלות – גם קשות כשצריך”.

זו הסיבה שבחודש הראשון גם באוניקס היו ספקנים ולא היו בטוחים בתהליך, אבל מאז עברו הרבה מים בכיורי המטבח כי בכתבנית הם גילו שאפשר גם אחרת.

קידום אתרים עם כתבנית – מתכון מעולה

אצלנו הם זכו ליחס מקצועי, לתיאום ציפיות ברור ולביצועים שמותאמים בדיוק למה שהוחלט מראש. יתרה מזאת – אנשי כתבנית לא שולפים תשובות מהמותן, אלא בודקים את הסוגייה, מבררים ורק לאחר מכן עונים.

לדברי אנשי אוניקס, ברוב המקומות שהם פנו אליהם אמנם נעשה תיאום ציפיות כנדרש, אבל במציאות הם לא קיבלו את מה שסוכם ויתרה מזאת – במקום ליהנות מתוצאות תירצו להם תירוצים. כיום באוניקס מרגישים שבזכות כתבנית הם בידיים טובות. התוצאות מן הסתם – מדברות בעד עצמן.

מזהאר אומר: “אנחנו מקבלים הסברים מכתבנית לגבי הדרך למטרה בצורה ברורה, לא מפזרים הבטחות למה שלא ניתן לקיים ובעיקר- מנהלים דיאלוג ושיתוף פעולה מקצועי עם עבודת צוות וניטור שוטף”. מבחינתם זה מתכון מנצח והם כבר ראו כמה מתכונים בחיים.

כתבנית – טעם מתוק של הצלחה

בכתבנית הם גילו שיש הבדל נוסף – עקביות ואכפתיות. לא רק המוקד הטלפוני שפועל 24/7 (אלמנט מצוין למסעדה שפועלת מסביב לשעון), אלא העבודה שאין שום שוני בין יום העבודה הראשון עם כתבנית לחודש השלישי.

ביצועים אוניקס עד מאי 2024

מה רואים בגרף?

את האפקטיביות של תהליך הקידום האורגני רואים כבר בתחילת נובמבר, החשיפות בגוגל מתחילות לעלות ואיתן מספר הקליקים. המגמה הזו נמשכת לאורך הזמן עד השיא באמצע פברואר 2024. שם אפשר לראות כבר 141 כניסות מגוגל אורגני – ביום! ניתן גם לראות שכמות החשיפות של האתר ממשיכה לעלות עוד ועוד ככל שהזמן עובר.

מזהאר מרוצה: “הכל בדיוק כמו שהובטח לנו בלי עיגולי פינות, הרמה נשמרת כמו בהתחלה ויש קבלות בשטח עם טעם מתוק במיוחד”. אחת הכתבות למשל מכניסה מדי חודש למסעדה מאות גולשים. לא סתם גולשים אלא כאלה עם כוונת רכישה ברורה. “סוף סוף יש פניות מהאתר, בווטסאפ ובמערכת הזמנת השולחנות”.

המלצה חמה מהתנור

יתרה מכך, מזהר בעל מסעדת אוניקס מקפיד לשאול כל סועד איך הוא שמע על המקום. זו הדרך שלו לדעת לנווט את הפרסום והשיווק לערוצים הנכונים. בזמן האחרון התשובה שנפוצה יותר ויותר היא “גוגל” או “אינטרנט” -מה שגורם להם להבין שהם בדרך הנכונה…

באוניקס ממליצים בחום על כתבנית לכל מי שמעוניין בקידום האתר באמצעות תוכן. מבחינתם זו הכתובת היחידה וכאמור, עם תוצאות אי אפשר להתווכח…

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח, קידום אתרים

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן