אם בכתיבת התוכן המסורתית, עבור אתרי תדמית, בלוגים ודומיהם, התוכן צריך להיות בנוי בצורה מסוימת, על שלל מאמריו ודפי ההיכרות עם המותג, הרי שכשאנו עוסקים בכתיבת תוכן לחנות וירטואלית – ההסתכלות צריכה להיות אחרת.
מה ההבדל בין השניים? וכיצד תבנו את התוכן בצורה נכונה כך שיישרת גם את הפן המכירתי וגם את קידום החנות בגוגל? הנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על כתיבת תוכן לחנות וירטואלית.
המיקוד העיקרי: הגולשים
קל ללכת לאיבוד בתוך סחרחרת ה-SEO והקידום האורגני, אך אם אתם באמת רוצים לקדם את חנות האונליין שלכם ולהקנות לה תדמית נכונה – התחילו את בניית התוכן מחשיבה על הגולשים – מי שקורא את התוכן שתייצרו. לשם כך, הקפידו לכתוב תיאורי מוצר ברורים ומפורטים לכל פריט בחנות, זאת כמובן נוסף לתמונות ברורות מכמה זוויות לכל פריט.
כתיבת תוכן איכותית לא רק עוזרת ללקוחות לקבל מושג ברור לגבי הפריט, אלא גם עוזרת לבנות יחסי אימון טובים עם המותג כולו. זכרו: לקונים ברשת אין את היכולת לאחוז את הפריט בידם, להבין את הגודל שלו, למדוד אותו או לנסות להשתמש בו, ולכן הם חייבים לקבל את המושג הברור ביותר של הפריט הוירטואלי בו הם מביטים.
קופי מעולה, לא פחות
בניגוד לאתרי תדמית שאינם בהכרח מכוונים למכירה מיידית אלא בעיקר לבניית תדמית איכותית לבעל העסק, החשיבה שלנו בכתיבת תוכן לחנות וירטואלית היא למכירה ישירה, ורצוי כמה שיותר מהירה. איך נעשה את זה? באמצעות תוכן מושחז, מדויק, איכותי, שפוגע בול בנקודה.
כתיבת תוכן לחנות וירטואלית אינה עוסקת בתילי תילים של טקסטים ארוכים, עם הקדמות רבות ודוגמאות מגוונות – אתם צריכים להיות מדויקים ולחשוב על כל מילה. זה לא בהכרח אומר שהטקסט יהיה קצר מאוד, אך הוא כן יהיה מושחז ומהודק.
תנו ללקוחות לדבר
התוכן שמגיע מכם הוא חשוב והכרחי, אך לא פחות חשוב ממנו הוא התוכן שמגיע מלקוחות מרוצים. אחת הדרכים לחזק את אמון הלקוחות במותג ולגרום להם להוסיף את המוצר לעגלה בקלות ומהירות יתרה, היא לשלב המלצות וביקורות על המוצר בתוכן הדף. זה המקום להוסיף סיפורי הצלחה, תגובות של לקוחות מרוצים וגם ביקורות מסתייגות (זה רק יגרום לכם להיראות אנושיים). בסופו של דבר, זה יגרום לרוכש הפוטנציאלי לשקול את המותג שלכם ברצינות רבה יותר ולרכוש מהר יותר – אחרי הכל, הם רואים שהוא עובד!
מילה על גוגל
אמרנו שאין צורך להכביר במילים בתיאורי המוצר שלכם, אך בהחלט חשוב לתאר את המוצר באופן ממצה ומפורט. הבחירה הזו משרתת שתי מטרות. הראשונה היא לטובת הגולשים והשנייה היא כדי להראות לאלגוריתמים של גוגל שיש כאן אתר שכדאי לקחת ברצינות – ולקדם אותו. גוגל מעריצה תוכן איכותי ומפורט, כיוון שהמשמעות שלו היא שהקהל שלכם נמצא בראש סדר העדיפויות שלכם, ואתם רוצים שהוא יקבל תיאור מוצר מפורט ככל שניתן.
פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תיאורי מוצר לחנות וירטואלית
תגיות: כתיבת תוכן לחנויות וירטואליות | כתיבת תוכן לחנות וירטואלית | תוכן לחנות וירטואלית