רמי מועלם, מייסד חברת רינגלס CEM, חברה חדשנית המתמחה באוטומציה של מערך שירות הלקוחות לעסקים קטנים ובינוניים, עובד עם כתבנית על בסיס קבוע תקופה ארוכה. בגלל תחום ההתמחות הייחודי שלו, שבמידה רבה חופף לפילוסופיית השירות של ‘כתבנית’ מעניין מאוד לשמוע על חוויית הלקוח שלו.
תוכן מעולה לקידום אתרים
כחלק מהשירות שמספקת חברת רינגלס CEM ללקוחותיה, היא מבצעת עבורם קידום אתרים וקידום עמודי פייסבוק מתוך מטרה להגדיל את החשיפה שלהם אל מול קהלי היעד. לטענת רמי מועלם הסוד להצלחה המסחררת שלו בקידום הלקוחות לעמוד התוצאות הראשון בחיפוש גוגל הוא שילוב של האלגוריתם שלו ותוכן מעולה. את התוכן למאמרים ולפוסטים בפייסבוק הוא מזמין מכתבנית וכך הוא תיאר זאת במילותיו: “הגעתי לכתבנית כדי שיכתבו לי תוכן וגיליתי שהפוסטים של כתבנית יחד עם האלגוריתם שלי מעיפים את הלקוח למקום הראשון בגוגל”.
רמי מדגיש שעד היום כל התוכן שסיפקה לו כתבנית היה תוכן איכותי שתמיד עמד בצפיות ובהגדרות שלו: “עוד לא קרה לי שביקשתי משהו אחד וקיבלתי משהו אחר”.
מערכת אוטומטית עם מינימום טעויות
החלק הכי מעניין במשוב שסיפק לנו רמי, היה חוויית המשתמש האישית שלו. לא בכל יום מגיע לקוח שתחום ההתמחות שלו נוגע בממשקים ובמערכות אוטומטיות. חלק מתפיסת העולם שלנו, ב’כתבנית’, הוא לספק ללקוח אופציה מהירה וקלה לקבלת שירות במערכת אוטומטית לחלוטין, מיותר לציין שעבורנו הסיטואציה הזו היתה קצת מלחיצה.
למרבה השמחה, מבחינת רמי, עמדנו במשימה בכבוד. הוא אמנם יעץ לנו לבצע כמה שיפורים באתר (ואנחנו כרגע בוחנים כיצד ליישם את ההמלצות המעולות שלו), אבל בסך הכול רמי נתן לנו ציון גבוה. היתרון במערכת אוטומטית טובה היא שבניגוד למערכת שירות שמבוססת על הגורם האנושי למערכת אוטומטית יש מינימום טעויות.
בכל אופן, לקבל משוב חיובי ממישהו כמו רמי מועלם, מנכ”ל רינגלס CEM, זה בהחלט משהו שאנחנו מתגאים בו.
כך סיכם רמי את חוויית הלקוח שלו עם ‘כתבנית’: “לא צריך לדבר עם אף אחד והדברים פשוט קורים. זה מה שאני הכי אוהב ב’כתבנית’, את תהליך ההזמנה – מעבירים לאוטומציה והכול בהיר. אישית אני פחות אוהב לדבר עם אנשים, כשיש אנשים בדרך יש פתח לטעויות ומהבחינה הזו המערכת האוטומטית של כתבנית מאוד יעילה ומדויקת ואני מקבל מהם מאמרים מצוינים בתוך יום ובמחיר מצוין.”
פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבת תוכן, סיפור לקוח
תגיות: כתיבת פוסטים | כתיבת תוכן | סיפור לקוח | רינגלס