דף הבית » כתיבה לפייסבוק » סיפור לקוח: "יש פעמים שאנחנו עומדים מול הכתיבה ומתמוגגים"

סיפור לקוח: “יש פעמים שאנחנו עומדים מול הכתיבה ומתמוגגים”

אושרית שיטה היא רכזת המדיה והנראות במחלקה לגיוס משאבים של מכללת תל חי. אחד התפקידים המרכזיים של המחלקה הוא לעמוד בקשר עם תורמים ותורמים פוטנציאליים. לשם כך המחלקה צריכה להפיק הרבה תוכן באנגלית והיא מתחזקת דף פייסבוק ייעודי באנגלית בעל תכנים המיועדים לקהל בחו”ל. בניית מערך של כתיבה שיווקית טובה הוא תמיד אתגר, בניית מערך של כתיבה שיווקית טובה בשפה זרה מאתגר אפילו יותר. אושרית הגיעה למסקנה שהפתרון הכי נכון יהיה אאוט-סורסינג והחלה לחפש את הגורם הכי מקצועי ומשתלם שיוכל לספק לה שירותי תוכן באנגלית.

מכללת תל חי
מכללת תל חי

יותר מתרגום

כך מסבירה אושרית את הסיבה שפנתה לחפש פתרון במיקור חוץ: “אנחנו יודעים להגיד מה אנחנו רוצים להראות אבל חיפשנו מישהו שייתן את המענה בכתיבה באנגלית ואנגלית אפקטיבית. הבנתי שאנחנו צריכים כותב שידע לזקק את הסיפור שלנו ולא רק לתרגם, ויצליח לספר את הסיפור של תל חי באופן שיניע את הקורא לפעולה. כתבנית עלתה בתוצאות החיפוש. הרמתי טלפון, התרשמתי וביקשתי פוסט ניסיון”.

אנחנו, בכתבנית, הטלנו את המשימה על יוני, אחד הכותבים המיומנים שלנו בשפה האנגלית. היום כבר אפשר לומר שהשידוך בין יוני למכללת תל חי היה תחילתה של ידידות מופלאה.

אושרית מרחיבה על הקשר המקצועי שנוצר עם יוני: “מהרגע שראיתי את הפוסט הראשון  שיוני כתב ידעתי שזה זה – פשוט, מדויק, מרגש, יודע להעביר את המסר. הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי שולחת חומרי גלם והוא יודע להוציא מזה את אסופת המשפטים באופן הכי מדויק ומזוקק. המענה, הידע בכל נושא, כשאני שולחת תוכן לעבודה הוא מביא מעצמו עוד ערך מוסף כדי להעשיר. המינונים תמיד נכונים, יש פעמים שאנחנו עומדים מול הכתיבה ומתמוגגים. אנחנו מאושרים מהשידוך.”

“מענה יומיומי מיידי”

מה שהתחיל כפתרון לעמוד הפייסבוק באנגלית צמח והתרחב לשיתוף פעולה על בסיס יומיומי במגוון ערוצי תוכן. אושרית מציינת דוגמה: “פעם בשנה אנחנו מפיקים מגזין, השנה מציינים 100 שנה לקרב תל חי, ובאופן טבעי המגזין היה בסימן הזה, כתבנית היתה חלק מהעניין, הם כתבו וערכו חלק נכבד מהחומרים במגזין.”

מעבר לפן המקצועי הנוגע לאיכות הכתיבה אושרית משבחת גם את תהליך העבודה השוטפת מול כתבנית: “כמעט שנה אנחנו משתמשים בשירותים של כתבנית, ברמה כמעט יומיומית. כתבנית מעניקה לנו  מענה יומיומי מיידי,  לרוב לא עוברות דקות מרגע שאני מכניסה בריף לפני שאני מקבלת מספר הזמנה ודיווח שההזמנה נכנסה לעבודה. במרבית הפעמים תוך יום-יומיים זה אצלי בחזרה. בדרך כלל גם לא צריך לתקן, וכשצריך זה תמיד קורה מאוד מהר. לפעמים אני צריכה תשובה מהיום להיום ועוד לא קרה שלא נעניתי.”

פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבה לרשתות חברתיות, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, סיפור לקוח

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן