עודד בן סימון, מנהל "הקידום שלי", חברת פרסום באינטרנט, מסביר מדוע בכל פעם שהוא סוגר עסקה הוא נעזר בשירותי כתבנית.

יותר מכל דבר אחר, עולם האינטרנט כיום מתאפיין בדינמיות ובגיוון. הצלחה של עסק לקדם עצמו ברשתות החברתיות ובאתרים תלויה ביכולתו להתמיד לאורך זמן בהפקת ופרסום לא מעט סוגי תכנים אשר כל אחד מהם מיועד להשגת מטרות שונות. סוגי תכנים אלו הם רבים ומגוונים: מקידום אתרים אורגני וממומן, דרך סטטוסים בפייסבוק ובאינסטגרם ועד מאמרים שיווקיים, אינפורמטיביים או מקצועיים לאתר האינטרנט שלו. לשם כך חברות המתמחות בקידום עסקים באינטרנט זקוקות לשירותיה של חברת כתיבת תוכן מקצועית, שאינה מוכנה להתפשר בכל הנוגע לאיכות התכנים, מהירות ויעילות הפקתם, עמידה בלוח הזמנים שנקבע ורמת השירות באופן כללי.

"כל קידום עסקי ברשת קשור בהפקת תכנים", אומר עודד בן סימון, מנהל "הקידום שלי", חברה המתמחה בפרסום באינטרנט לעסקים. "כל פעם שאני סוגר עסקה, אני נעזר בשירותים של כתבנית. אני מזמין תכנים המיועדים לכל מיני פלטפורמות – בין אם לאתרי אינטרנט, בין אם לבלוג שיש ללקוח ובין אם לכתבות קטנות שאני מפרסם במקומות שונים. אני רוכש מכתבנית תכנים אינפורמטיביים איכותיים ומשתמש בהם גם לקידום האתרים של הלקוחות".

חברת "הקידום שלי" מתמחה בפרסום באינטרנט לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. השירותים שהיא מציעה כוללים בין היתר קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם ועוד), הפצת תכנים באאוטבריין ושירותי גרפיקה שונים. בן-סימון עוסק בתחום כבר למעלה מעשור. לדבריו, מה שמייחד את "הקידום שלי" בתחום הוא החשיבה היצירתית הרבה שמושקעת בתוכן השיווקי, השירות האישי והמסירות ללקוח. אלו באים לידי ביטוי בכך שבן-סימון עצמו זמין בכל עת ללקוחותיו, מגיע לפגישות שירות בכל הארץ וסוגר עסקה רק בשיחה אישית ולא טלפונית בלבד. "כל העניין הוא שעושים הכול – באמת הכול – בשביל הלקוח, ולא מחייבים על שירותים שניתנים מעבר למה שסוכם בעסקה. העיקר שהלקוח יהיה מרוצה".

על חוויית העבודה עם כתבנית מדבר בן-סימון במלים חמות במיוחד. "בכתבנית תמיד עומדים בזמנים. אני מאוד אוהב את המהירות והיעילות של השירות – את זה שאם אני מזמין ביום רביעי, אז ביום חמישי אני כבר מקבל את הכתבה. הכול ממש בסדר גמור – גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. כשמזמינים מכתבנית – יש אבא ואמא. יש עם מי לדבר".