דף הבית » כתיבת תוכן » סיפור לקוח: "מאז שהתחלנו לעבוד עם כתבנית, מאגר הלקוחות שלנו רק הולך וגדל…"

סיפור לקוח: "מאז שהתחלנו לעבוד עם כתבנית, מאגר הלקוחות שלנו רק הולך וגדל…"

אחד הדברים שמאפיינים את 'ימי הקורונה' זו ההסתמכות על פלטפורמות דיגיטליות שמאפשרות התנהלות מרחוק, וטכנולוגיה היא שם המשחק. אחת החברות שפועלות בזירה הזו היא קורל טכנולוגיות, בית תוכנה שמתמחה בפיתוח חנויות וירטואליות, אתרי אינטרנט ותוכנה בהתאמה אישית. את קורל הקימו דורון בסון ואלמוג כהן והיא פועלת כיחידה מובחרת המונה 8 מתכנתים, רובם בכובע של מהנדסי תוכנה, ומספקת שירותי פיתוח וקוד הן לעסקים, סטרטאפים וחברות קטנות והן לחברות ענק כמו מיקרוסופט ומלאנוקס. גם בימים טרופים אלו ממשיכה קורל טכנולוגיות לספק את שירותיה. ערכנו ריאיון עם דורון בסון, אחד ממייסדי החברה, ושוחחנו עמו על האופן בו 'התוכן' משרת את קורל טכנולוגיות וגם קצת על העבודה עם כתבנית.

עסקים בתקופת משבר

כאמור, למרות שחלק גדול מהמשק נכנס באופן מעשי למיתון עמוק, הרבה מאוד חברות ממשיכות לעבוד ורבות מהן עושות זאת בזכות פלטפורמות דיגיטליות. דורון מפרט: "בגלל שהחברה שלנו עוסקת במנעד רחב של תחומים יש תחומים שלא נפגעו וענפים מסוימים דווקא זקוקים לנו היום יותר מתמיד. למשל, לקוחות מתחום התכשיטים שעברו משיווק בחנויות פיזיות למערכות מסחר וירטואליות שאנחנו הקמנו עבורם."

האופן שבו קורל משווקת את שירותיה מתבסס על הרבה מאוד קידום אורגני, ובעידן הנוכחי מרכיב מהותי בקידום אורגני זה תוכן איכותי. בשונה מרוב החברות, קורל, תודות להבנה הטכנולוגית הרחבה, מבצעת את הקידום בעצמה. הנושא נמצא תחת אחריותו של דורון שהסביר לנו את הרציונל של הקידום ומה משמעות החלוקה ל-On Page ו-Off Page: "קידום אורגני מחולק ל- On Page כלומר, כל התוכן שנמצא בתוך האתר, ול-Off Page, כלומר מאמרים שמפנים לינקים לאתר שלי ובכך מהווים 'הצבעת אמון' מבחינת גוגל, מה שמקפיץ אותנו בתוצאות. כדי לעשות Off Page צריך להכניס מאמרים לאתרים חיצוניים ואת זה אפשר רק באמצעות תוכן ברמה גבוהה שפבלישר חיצוני ירצה לפרסם וללנקק חזרה אלינו."

מענה יעיל וסיסטמטי

דורון ממשיך: "מכתבנית אנחנו מקבלים מענה גם ל- On Page וגם ל-Off Page. ניסינו לכתוב תוכן בעצמנו, אבל בסקאלות שלנו זה לא היה סיסטמטי. מה שאני מאוד אוהב בכתבנית, זה שאני נכנס לחנות הווירטואלית, ממלא את הפרטים, לוחץ Send ועובר לדבר הבא. החנות הווירטואלית של כתבנית נותנת חוויית משתמש מדויקת ותהליך הרכישה הוא מהיר וקל. למשל, עשיתי מחקר מילות מפתח בנושא לוגואים שזה תחום שיש בו התעניינות רבה. ב-12 בלילה הזמנתי תוכן מכתבנית שקשור לעיצוב לוגו, הזנתי את מילות המפתח בחנות הווירטואלית של כתבנית, זה לקח לי רק כמה דקות ואני שקט."

דורון מסכם: "לא קרה לי עדיין שהם פיספסו. תוך 3 עד 5 ימים אני מקבל את התכנים. זה מהיר ועבורי זה קריטי כי זה נותן לי עוד עבודה. מאז שהתחלנו עם כתבנית מאגר הלקוחות שלנו רק הולך וגדל…"

פורסם ב: כתיבת תוכן, מחקר מילות מפתח, סיפור לקוח, קידום אתרים

תגיות: | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן