דף הבית » כתיבת תוכן » כלי AI שיטיסו את התוכן השיווקי באתר שלך לגבהים חדשים

כלי AI שיטיסו את התוכן השיווקי באתר שלך לגבהים חדשים

למידת מכונה (AI) הולכת ותופסת חלק משמעותי יותר ויותר במגוון תהליכים בעולם הדיגיטל. בשנים האחרונות, נכנסו לשוק כמה כלים מתקדמים שמאפשרים לשפר את אסטרטגיית התוכן ומאמצי הקידום עבור שלל פלטפורמות דיגיטליות. בהרבה מובנים, סביר מאוד להניח שכבר יצא לכם לעשות שימוש ב-AI כדי לקדם את האתר שלכם גם אם לא ידעתם מזה. למשל, בכל מחקר מילות מפתח שאנו עושים עם גוגל, נעשה שימוש באלגוריתמים המתקדמים של גוגל שעושים שימוש לא מבוטל ב-AI.

אבל הדברים לא מסתיימים שם. קיימים היום בשוק מגוון פתרונות חכמים שיכולים לשפר את אסטרטגיית התוכן שלכם. כיום יותר מאי פעם, היקף הנתונים שנדרש כדי לייעל את העבודה שלך הוא עצום. לכן, שווה להכיר כמה כלים ידידותיים שיאפשרו לך לגייס את המנוע האדיר של טכנולוגיית ה-AI אל קידום האתר שלכם.

אינטיליגנציה מלאכותית - איור

חיזוי טווח רחב של תרחישים לשיפור התאמת התוכן לגולשים

רוב המבקרים באתר שלכם הם אנונימיים. הם גולשים אל האתר שלכם, מגלים עניין ולרוב אחרי רפרוף על העמוד הראשון, הם פשוט נעלמים. במובנים רבים, משך הזמן שבו יהיה באפשרותכם להחזיק אותם באתר שלכם תלוי במסע שאליו תיקחו אותם. תמיד ניתן להגדיר משפך שיווקי חכם לפי היגיון בריא וידע מניסיונם של אחרים, אבל לעתים קרובות נגלה שהדברים האלו נעשים על בסיס כל מקרה לגופו. כדי למצות את המיטב מתנועת הגולשים באתר חשוב להכיר את התנהגות המשתמש. ההיסטוריה של המשתמשים שלכם ואופן השימוש שלהם באתר מהווים ידע בעל ערך עצום. אם נשתמש בו בתבונה, נוכל לעצב את האתר שלנו בהתאם לנתונים הללו ולהחזיק את המשתמשים יותר זמן מאי פעם.

נוכל להתאים את מסע הלקוח על פי הרגלי השימוש שלו ולאפשר למשתמשים חדשים להיחשף לתוכן שיווקי מזמין ומושך בעוד שלקוחות קבועים יגיעו היישר למבצעים והמלצות על מוצרים חדשים. כלי AI מאפשרים לך לעשות בדיוק את זה. כך ניתן לחזות את פעולות הגולש ולספק לו את התוכן המושלם שיקדם אותו עוד צעד במשפך השיווקי.

אופטימיזציית טקסט

אם נפרק אתרי אינטרנט לגורמים, נגלה שהם בסופו של דבר מורכבים משלל מחרוזות טקסט. כשהטקסט הזה מתוכנן היטב ועולה בקנה אחד עם מגמות שימוש של גולשים, הדירוג של האתר הולך ומטפס. כדי להצליח לזהות מקומות לשיפור בתוך אוקיינוס המלל שמרכיב את האתר שלכם, ניתן להסתייע בכלי AI. כלי אופטימיזציית טקסט מאפשרים לך לנתח אתרים שלמים ולבחון עד כמה צפיפות הביטויים שלכם אופטימלית. האם נדרשות מילים נרדפות? האם ישנן דרכים נוספות לשלב את הביטוי בנקודות שונות בדף? עם הכלים הנכונים יהיה באפשרותכם לא רק לשלב את ביטויי המפתח שלכם יותר טוב מאי פעם, אלא גם לזהות מילות מפתח פוטנציאליות נוספות.

עם זאת, ניתוח טקסטים יכול לעשות הרבה יותר מזה. כשיש לך כלי שיכול לזהות ברגישות כל כך גבוהה מגמות נפוצות בטקסט, ניתן לזהות תבניות. האם התוכן השיווקי שלכם חזרתי? האם חשוב לך לגוון יותר את המלל באתר? כלי AI יאפשרו לך לזהות במהירות האם יש מילים שחוזרות על עצמן. כלי כזה יכול גם לסייע לך לזהות מה מעניין את המשתמשים שלכם במהירות. בין אם יש לך דף תגובות בבלוג או מרחב לביקורות וחוות דעת, עם TextOptimizer למשל ניתן להעלות בקלות תלונות שחוזרות על עצמן או בעיות שהמשתמשים מעלים לעתים קרובות ולתת להן מענה.

חשוב! נכון להיום, רוב הכלים האלו, כמו התוסף TextOptimizer, למשל, מותאמים בעיקר לשפה האנגלית. כדי לקדם אתרים בעברית, נשאר לנו רק לחכות עד שמפתחים נוספים ירימו את הכפפה ויציעו התאמות לשפה העברית. לאתרים באנגלית, אמנם, מדובר בכלי עוצמתי ששווה לעשות בו שימוש. אגב, אם אתם מפתחים מוצרים כאלה, כתבו לנו, נשמח לבדוק אותם ולסקר אותם עבור קוראי הבלוג.

תכנון אופטימלי של אסטרטגיית התוכן שלכם

כדי לכתוב תוכן איכותי ומזמין, חשוב להבטיח שהתוכן שלכם ייכתב על ידי אדם. עם זאת, מערכות AI יוכלו לסייע לך ליצור תוכן פשוט ובסיסי כמו תיאורי מוצר או יחידות טקסט פשוטות אחרות. דיווחים ועדכונים, סיכומים, הזמנות ותגובות להזנת תוכן של משתמשים – כל אלו הם לרוב טקסטים מאוד תבניתיים ובסיסיים. עם כלי AI המייצר תוכן, ניתן ליצור תוכן אופטימלי ואיכותי על בסיס נפח אדיר של תוכן מכל רחבי הרשת.

גם כאן, נכון להיום זמינים רק כלים לשפה האנגלית. כלים כמו Quill (קולמוס בעברית) יכולים להיות אופטימליים אם הקמת חנות דיגיטלית או פלטפורמת דרופשיפינג שמיועדת לקהל בינלאומי. בהתחשב בעובדה שמערכות מכירה הן הפלטפורמות שבהן הכלי הזה הוא הכי יעיל, אין ספק שגם מקדמים ישראלים יכולים לעשות שימוש די נרחב במערכת הזו. קיימים גם מגוון כלים לשפות נוספות כמו הולנדית, גרמנית, צרפתית ואפילו יפנית.

מיטוב התוכן הקיים

גם טקסטים פשוטים כמו תיאורי מוצר או תכנים שיווקיים יכולים להתייעל משמעותית. לפעמים, כל מה שצריך זה שינוי של מילה או שתיים או חלוקה אחרת של המשפט. Atomic Reach הוא כלי שעושה בדיוק את זה. דרך המערכת החכמה שלו, הוא מנתח את כל קטעי הטקסט באתר שלכם ושומר אותם אחידים, אופטימליים ומניעים לפעולה על פי התנהגות משתמשים בכל רחבי הרשת. בסיום הסריקה, הוא יציע מגוון הצעות שיאפשרו לכם למטב את יעילות התוכן שלכם.

דפי נחיתה מותאמים למשתמש

בדיוק כפי שלא כל תוכן מתאים לכל משתמש, כך גם דף הנחיתה שבו נעשה שימוש יעבוד בצורה שונה על משתמשים שונים. בעוד שחלקנו רוצים לקבל מידע על המוצר, אחרים רוצים פשוט לדעת כמה זה עולה. משתמשים אחרים בכלל לא שמעו מעולם על סוג המוצרים הזה ונדרשת עבודה נוספת כדי לאפשר להם להתוודע לכל היתרונות. התאמת דף הנחיתה הנכון למשתמש שלכם היא אתגר לא פשוט והוא דורש כמו אדירה של נתונים.

Personyze הוא כלי AI שבוחן שלל מאפייני משתמש, ממקום מגורים ונתונים דמוגרפיים ועד לדפוסי צריכת התוכן והתנהגות המשתמש שלו. את כל הנתונים הללו Personyze מעבד ומפנה את המשתמש לדף נחיתה שמכיל את התוכן שהכי סביר להניע אותו להמרה. מדובר במובנים רבים בחלום האולטימטיבי של כל איש תוכן. תוכן שיווקי ייחודי לכל עין שפוגשת את המותג שלו. הכלי מאפשר לך לעקוב אחרי הביצועים בשטח, לערוך A/B Testing ולבצע התאמת בזמן אמת כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

בסופו של יום, אין ספק שמדובר רק בהתחלה. ככל שהזמן יחלוף, כלי AI ייכנסו לשימוש יותר נפוץ ומעמיק בתהליכי השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים. לכם יש הזדמנות כבר היום ליישם חלק מהפתרונות האלה ולקבל יתרונות משמעותיים בתחרות האינטנסיבית שכולנו מתמודדים איתה היום בדיגיטל!

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן, מחקר מילות מפתח, שיווק באמצעות תוכן

תגיות: | | | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן