דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח – עליזה: “הרגשתי כמו בבית, שזה אומר הכל”

סיפור לקוח – עליזה: “הרגשתי כמו בבית, שזה אומר הכל”

מסיפור העסק של עליזה אפשר להפיק סדרה שלמה. תמיד ידענו שעסקים הם משהו מיוחד, אבל הסיפור של עליזה לגמרי הראה לנו שבאמצעות מוצרים טובים, תוכן איכותי ועבודת צוות ניתן להקפיץ כל עסק לגבהים חדשים.

את העסק שלה, שזור באהבה, עליזה הקימה בגיל לא מאוד צעיר. במשך 50 שנה היא עבדה כקוסמטיקאית מצליחה, בעלת קליניקה פרטית משגשגת שמשכה לקוחות רבות ונאמנות שעוקבות אחריה עד היום, עד שהגיעה השעה לצאת לגמלאות.

עליזה חנות תינוקות

לפעמים הרעיונות הכי טובים מגיעים לגמרי במקרה

הרעיון של עליזה לעסק שלה הגיע ממקום ממש לא צפוי. בפגישת קפה תמימה עם חברה, עליזה שמעה לראשונה על מארזי לידה. מתוך סקרנות, עליזה חיפשה את המארזים ונגלה בפניה עולם ומלואו. הרעיון קסם לה, ויחד עם החוש האומנותי והעיצובי שלה היא החלה להתעניין יותר ויותר בתחום. בשלב מסוים, הרעיון היה חייב לקבל חיים.

“התחלתי לשחק עם כמה בגדי תינוקות, הבייסיק בעיקר, קיפלתי, גילגלתי ויצרתי פרח. לאחר שהצלחתי החלטתי ליצור כמה דגמים בצורת זר מבגדי תינוקות להם גם הוספתי פרחי משי. את הזרים הראשונים הבאתי כמתנה ליולדות שבמשפחה. השמחה וההתפעלות עברה בין היולדות השכנות למיטת היולדת והן רצו גם.”

לקראת סוף שנת 2011, עליזה החליטה לקחת את הרעיון צעד קדימה. באופן עצמאי היא הקימה את האתר של העסק שלה והתחילה לשווק אותו בעצמה. העסק צבר תאוצה אך ככל שהשנים חלפו, ההשקעה בשיווק העסק קצת ירדה.

משבר הוא תמיד הזדמנות למשהו גדול יותר

תקופת הקורונה והסגרים הייתה תקופה קשה עבור כולנו, אך עבור עליזה הייתה זו גם תקופה של פריחה עסקית. הבקשות למארזים שלה חזרו בזמן הסגרים, והיא הבינה שעדיין יש ביקוש למוצרים שלה. היא ביצעה שדרוג משמעותי של האתר והפכה אותו למקום שבו יולדת יכולה לקבל את כל מה שהיא (והתינוק החדש) צריכים לאחר הלידה.

על אף כל ההתרגשות והאנרגיה המחודשת, עליזה הרגישה שיש משהו שעכשיו חסר לה: הידע השיווקי. העולם מתקדם, טרנדים באים וחולפים, ולעיתים אנחנו פשוט שוכחים את הטריקים השיווקיים שפעם ידענו. בשיחה איתנו היא סיפרה כי במקום מסוים, היא הרגישה כי היא איבדה את הביטחון בכתיבה השיווקית שלה, וכי היא הרגישה שזהו תחום שהיא צריכה לקבל בו עזרה.

“שירות כזה לא קיבלתי בשום מקום אחר”

אלינו, “כתבנית”, עליזה הגיעה לגמרי במקרה. באחד מקבוצות הפייסבוק המקצועיות הרבות בהן היא חברה, עליזה ראתה המלצה על שירותי הכתיבה שלנו. מקימת הקבוצה פרסמה פוסט חיובי על השירות והתוצר שהיא קיבלה מאיתנו, וגם סיפקה הנחה מכובדת לחברי הקבוצה. עליזה לא נחה, ניגשה לקרוא עלינו קצת ולאחר מכן החליטה שאנחנו ההתאמה המושלמת בשבילה.

“חווית העבודה אל מול כתבנית היא חוויה מדהימה”, סיפרה לנו עליזה, “שירות כזה לא קיבלתי בשום מקום אחר. כל כך הרבה הבנה, הרגשתי כמו בבית, וזה אומר הכל”.

עליזה רכשה מאיתנו חבילה מקיפה מאוד שכללה ייעוץ לעסק וחבילות פוסטים לפייסבוק. “זה הוריד ממני את הצורך לדאוג מה לפרסם בכל יום”, סיפרה לנו עליזה. “פניתי לקבל את השירות שלכם בתקופה מאוד עמוסה של מעבר דירה ולחצים נוספים, כך שזה לגמרי הקל עליי”. עליזה מבינה בשיווק, ויודעת שפוסטים צריכים לעלות כמה פעמים בשבוע על מנת שהם יוכלו לצבור קהל ואהדה.

גם אם היו תיקונים או הערות, האווירה תמיד נשארה חיובית: “נתתי דגשים על דברים קטנים אבל בגדול, הפוסטים היו טובים ועזרו לי מאוד”. עליזה ציינה כי היא רואה שמאז הפוסטים יש יותר כניסה של לקוחות חדשים לעמוד, וכי היא מאמינה שהם יהפכו להיות קהל “חם” (שיוצר אינטראקציה ורוכש את המוצרים) בקרוב מאוד.

פורסם ב: סיפור לקוח

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן