“תוכן שיווקי איכותי במחיר אטרקטיבי, כתוב ברמה גבוהה ומשובץ בביטויי המפתח שביקשתי במקומות המתאימים”
אריאל בריל הוא מקדם אתרים מקצועי במשרה מלאה, אבל את הרומן שלו עם כתבנית הוא דווקא התחיל בנסיבות יותר אישיות. אריאל מפרט: “אשתי הקימה עסק של קייטרינג – קייטרינג הלל. הדרך לקדם עסק כזה מתחילה באתר האינטרנט שלו, ולכן אתר אינטרנט כזה זקוק להרבה דפי תוכן איכותי. בדקתי כמה חברות תוכן ברשת ובסוף בחרתי בכתבנית.”
להסתכל על ספק התוכן מנקודת המבט של SEO
כאמור, אריאל בריל מתמחה בקידום אתרים לפרנסתו, לכן נקודת המבט שלו כלקוח של ‘כתבנית’, מעניינת במיוחד. כאיש מקצוע הוא מנוע בדרך כלל מלהציג טסט-קייס מפורט של לקוחותיו, אבל ‘קייטרינג הלל‘ הוא עסק הקשור אליו משפחתית, לכן הוא הסכים לשתף אותנו בתובנות הישירות.
כשאריאל בוחן תוכן הוא תמיד עושה זאת גם עם המשקפיים של ה-SEO. חלק מהחוכמה בקידום אתרים הוא לייצר תוכן שגם ימקסם את האלגוריתם של גוגל וגם יהיה איכותי מספיק בשביל לייצג את הלקוח בכבוד ויעניק ערך מוסף למבקרים באתר ומעוניינים להעמיק. אריאל מרחיב: “במקרה שלנו האתגר היה לייצר כמה וכמה דפים בעלי תוכן כמעט זהה, זה נובע מצורך קידומי. הבעיה, שפעמים רבות התוצאה הנה מאמרים שנחשבים למאמרים משוכפלים מבחינת גוגל, וגוגל לא מקדמת תוכן משוכפל. מניסיון אני יודע שלא פשוט לכתוב את התוכן בכל פעם בצורה אחרת, גם מהבחינה הזו התוכן של כתבנית היה מצוין.”
להתברג בדף הראשון בגוגל
כשמדובר בקידום אתרים המבחן המעשי הפשוט הוא מבחן הגוגל. כלומר, איפה יופיע האתר של העסק בהקלדת מילות חיפוש רלוונטיות. במקרה של עסק כמו ‘קייטרינג הלל’ המבחן היה קשה יותר. פועלים בישראל מאות עסקי קייטרינג ורק חלק קטן מהם יופיעו בעמוד תוצאות החיפוש הראשון של מנוע החיפוש גוגל. דרוש שילוב של מקדם מקצועי, תוכן מגוון ואיכותי וסבלנות בשביל להגיע לעמוד הראשון, שבסופו של דבר גם יספק לידים של לקוחות חדשים לעסק. אריאל בריל מתאר איך זה קרה במקרה של ‘קייטרינג הלל’: “התוכן המקורי של כתבנית סייע לי בתוך זמן קצר להתברג בדף ראשון בגוגל, וזה קרה תוך חודשיים, שזה זמן קצר מאוד. תהליך הביסוס של העסק עדיין בעיצומו אבל כבר בשלב מאוד מוקדם בקידום האורגני הגיעו לידים מהרשת.”
אריאל בחר גם לציין את השירות: “בכל פעם שפניתי התגובה היתה מיידית והתוכן היה מצוין. נועה, תמיד קשובה ובכל פעם שראיתי צורך בשיפור או דיוק, פשוט ביקשתי וזה התבצע.”
וכך בחר אריאל בריל לסכם את החוויה שלו עם כתבנית: “תוכן שיווקי איכותי במחיר אטרקטיבי, כתוב ברמה גבוהה ומשובץ בביטויי המפתח שביקשתי במקומות המתאימים.”
לקריאה נוספת
- סיפור לקוח: “בכתבנית אני מקבל כתיבה טבעית ואיכותית”
- סיפור לקוח: “לקוחות שלי עלו במיקומים בגוגל תודות למאמרים של כתבנית”
- “Content is the King” [סיפור לקוח]
- סיפור לקוח: “חיפשנו שירות שישתלם מבחינת זמן, איכות ומחיר – וכך היה”
- סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”
פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח, קידום אתרים
תגיות: אריאל בריל | סיפור לקוח | קידום אתרים