דף הבית » כתיבת תוכן » סיפור לקוח: "לקוחות שלי עלו במיקומים בגוגל תודות למאמרים של כתבנית"

סיפור לקוח: “לקוחות שלי עלו במיקומים בגוגל תודות למאמרים של כתבנית”

לאורך השנים יצא לנו, בכתבנית, לספק שירותי תוכן להרבה מקצוענים של פרסום דיגיטלי ו-SEO. מבחינתנו לקבל משוב מלקוחות שמגיעים מהעולמות האלה זה תמיד מעניין. לכן, שמחנו מאוד לקיים את הריאיון עם איתי ביג’אווי המייסד של חברת בונובו, סוכנות מובילה לשיווק דיגיטלי.

ביג'אווי - מבינים דיגיטל

מאמרים בכל חודש

איתי ביג’אווי הוא אחד ממומחי השיווק הדיגיטלי המובילים בישראל. לפני שפתח את בונובו עבד 7 שנים כשכיר בתחום הדיגיטל ובין היתר ניהל צוותי SEO ושימש כמנהל הדיגיטל של אתר האופנה One Project. למרות שיצא לדרך עצמאית בעיצומו של משבר הקורונה, הוא לא התקשה לגייס לקוחות ובמקביל המשיך ללמד בבצפר (מכללה למקצועות הפרסום) על תחום הקידום האורגני ולפרסם מאמרים בנושא בבלוג המקצועי שלו.

כבעל סוכנות דיגיטל שנדרש לתת מענה כולל לצורכי הלקוחות איתי ביג’אווי נדרש למצוא ספק אמין לשירותי תוכן ובאמצעות חיפוש באינטרנט (אפרופו SEO) הגיע אלינו לכתבנית. כך איתי ביג’אווי מסביר את הצורך: ” הגעתי לכתבנית בשלב בו חיפשתי ספקי כתיבת מאמרים ותוכן עבור הלקוחות שלי. כחלק מהחבילה כל לקוח מקבל מספר מאמרים ולכן אני צריך ספק תוכן טוב, כל חודש אני מוציא כמות מסוימת של מאמרים ובאמצעותם מנהל בלוגים של לקוחות ומבצע עיבוי של תוכן באתרים. במקרים מסוימים יש לקוחות שמבקשים בניית תוכן לאתר מאפס. בכל המשימות האלה אני משתמש בכתבנית”.

בנוסף לתוכן האיכותי איתי ביג’אווי ציין לטובה את השירות שהוא מקבל ואת העובדה שעומדת מולו מנהלת פרויקט קבועה בכתבנית: ” העבודה זורמת כי אני עובד מול אדווה שמשמשת ממש כמו מנהלת פרויקטים אישית בתוך כתבנית ומצליחה תמיד לתת לי שירות אישי ולמצוא פתרון לכל בעיה”.

“תוכן זה הכול”

ביקשנו מאיתי ביג’אווי שיצלול אתנו מעט יותר לעומק ויפתח לנו צוהר לעבודה ולחשיבה של מקדם האתרים ולחשיבות של התוכן בכל המכלול הזה. זה מה שהוא אמר: ” תוכן זה הכול, כשאני עושה מחקר ביטויים אני משייך לכל ביטוי עמוד מסוים. כאשר שאני מגלה שאין עמוד משויך קיים אני לוקח את ההזדמנות ופונה לכתבנית שיכתבו אותו עבור הלקוח. העמודים האלה הולכים ומתחזקים בגוגל ורואים את זה בדירוג הגוגל של הלקוחות שלי”.

בין הלקוחות של בונובו ניתן למנות את הבצפר, את יינות דלתון, את חברת דומיין נט ואת אתר פרוז’קט ואן. הקלדה של ביטויי המפתח הקשורים לעולמות התוכן של כל אחד מהלקוחות האלו במנוע החיפוש של גוגל תוביל להופעת האתרים (של הלקוחות) בעמוד התוצאות הראשון. אתם מוזמנים לנסות את ביטויי המפתח הבאים: לימודים ושיווק דיגיטלי, יין וסוגי יין, דומיין ומותגים.

איתי ביג’אווי מסכם וכתבנית מסמיקה: ” לקוחות שלי עלו במיקומים בגוגל תודות למאמרים של כתבנית”.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן