דף הבית » סיפור לקוח » "Content is the King" [סיפור לקוח]

"Content is the King" [סיפור לקוח]

ניהול מוניטין היא חברה שפועלת במרחב הדיגיטלי ועוסקת בניהול המוניטין הדיגיטלי של אנשים פרטיים, אישי ציבור וחברות ברשת האינטרנט. החברה שהקים לירון קטלן לפני כחמש שנים משתמשת בכלים של מקדמי אתרים ולוקחת אותם לממד חדש ומסעיר. למרבה הצער, הרשת היא גם כר פורה להכפשות והפצת שמועות והרבה מאוד אנשים (בעיקר אנשי ציבור וידוענים, אבל לא רק) צריכים להתמודד עם תוצאות לא מחמיאות שלא תמיד ניתן להתמודד עמן במישור המשפטי. כאן, בדיוק, יודעים לירון וצוות 'ניהול מוניטין' להיכנס לתמונה ולנקוט בשלל פעולות טכנולוגיות ואורגניות בשביל לדחוק את הקישורים הבעייתיים מעמודי התוצאות הראשונים בגוגל ולשנות את השיח ברשת.   

אין תחליף לתוכן איכותי

בשיחה שקיימנו עם לירון קטלן, הוא הדגיש את חשיבות השימוש בתוכן איכותי בתחום העבודה שלו. הביטוי עמו הוא בחר לפתוח את דבריו היה: "Content is the King" – התוכן הוא המלך. לירון מפרט: "כדי לקדם אתרים בגוגל צריך הרבה מאוד תכנים ורצוי שאלו יהיו תכנים מעניינים, איכותיים ומקוריים. אנחנו יוצרים אייטמים, פוסטים ומאמרים סביב מילות המפתח וכאשר התוכן מאוד איכותי עם כותרות נכונות שמושכות את העין ותיוגים טובים – גוגל תציג אותו במיקומים גבוהים יותר מהמתחרים.

מסיבה זו לירון מחזיק בצוות כתיבת תוכן קבוע, אבל לפעמים צריך תגבור וצריך לתת תשובות לעולמות תוכן שלא ניתן לתת להם מענה ברמת ה-In house. על רקע זה החלה ההיכרות המקצועית של לירון עם כתבנית: "בתחילת הקורונה כותבי התוכן שלי היו עמוסים מדי, היו לי הרבה משימות ונזקקתי ל-40-30 טקסטים בנושאי תיירות, תחום כתיבה מקצועי שהכותבים שלי פחות בקיאים בו. חיפשתי בגוגל ראיתי את כתבנית – שלחתי הודעה וחזרו אלי מהר עם הצעת מחיר, ואמרתי שניתן לזה צ'אנס. התוצאה היתה מצוינת והתהליך הצליח להיות – באותה נשימה – מקצועי מאוד וגם אישי מאוד".

מבחר גדול של כותבים

מבחינת לירון קטלן, היתרון הגדול של כתבנית הוא המבחר האדיר של כותבים שמתמצאים בעולמות רבים ומגוונים. כך הוא מסכם את חוויית הלקוח שלו: "אני מאוד אוהב שכתבנית עובדים עם כותבי תוכן רבים. התכנים תמיד מופנים לכותבים בתחום הרלוונטי, כמו למשל הדוגמה שציינתי בתחום התיירות. בהמשך עשיתי עם כתבנית גם פרויקט של כתיבת תוכן משפטי בתחום דיני העבודה, וגם בו הם מצאו כותב שמכיר היטב את המטריה המשפטית. אני מניח שגם בהמשך איעזר בשירותי התוכן של כתבנית".

עוד בנושא

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, סיפור לקוח

תגיות: | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן