דף הבית » כתיבת תוכן » סיפור לקוח: "היתרון הגדול של כתבנית – לעבוד מול גורם אחד שמספק את כל התכנים"

סיפור לקוח: "היתרון הגדול של כתבנית – לעבוד מול גורם אחד שמספק את כל התכנים"

ניר אזולאי קידום אתרים

ניר אזולאי הוא אחד ממקדמי האתרים הטובים בישראל שעוסק בתחום כבר למעלה מ-7 שנים. ניר פועל מול חברות גדולות וקטנות ונותן מענה לארגונים, בתי עסק ועצמאים במגוון תחומים, בין היתר בתחומי: הרפואה, הנדל"ן, הפיננסים, אירועים וציוד לאירועים, מטפלים, עורכי דין, עיריות ועוד. חלק ניכר מעבודת מקדם האתרים היא 'קידום אורגני' הכרוך באספקה של תוכן איכותי בהיקפים גדולים.

התחייבות להיקפים גדולים

העובדה שהלקוחות של ניר מגיעים מתחומים מגוונים מאוד דרשה ממנו לאורך שנים לעבוד ולהתנהל מול הרבה מאוד אנשי תוכן. מרגע שגילה את השירותים של כתבנית, לפני כשנתיים, כל זה השתנה. ניר מפרט: "אם אתה רוצה לתת שירותי קידום בכל התחומים צריך למצוא כותבי תוכן שונים וזה מקשה ומעמיס על העבודה השוטפת. מבחינתי זה היתרון הגדול של כתבנית – לעבוד מול גורם אחד שמספק את התכנים. זה לדעתי אחד היתרונות הגדולים כולל ההתחייבות להיקפים, זמנים ואיכות, במקום לעבוד מול הרבה גורמים קטנים ולבזבז הרבה מאוד זמן בשגרת היום כאשר אתה מנהל מספר רב של לקוחות."

החשיבות של תוכן איכותי

נקודה נוספת שניר מתעכב עליה היא המשמעות של תוכן מקורי איכותי בזירת קידום האתרים ועל האבולוציה של האלגוריתם של גוגל בהקשר הזה: "תוכן הוא לפחות שליש מהעוגה האורגנית, גם באתר וגם במאמרים חיצוניים שמתממשקים אליו. בעבר היה ניתן להשתמש בתוכן לא מקורי או בתוכן ברמה נמוכה. היום זה כבר לא עובד ככה, ומי שרוצה לחדור לעמוד הראשון חייב תוכן מקורי איכותי שגם מעורר עניין ומחדש ללקוח הפוטנציאלי. גוגל מודדת ומקדמת גם אתרים שהגולשים עצרו ושהו בהם. לזה חייבים תוכן איכותי מהסוג שכתבנית מספקת."

לסיום ניר אזולאי חוזר על הביטחון שכתבנית מקנה לו, בעיקר כאשר מדובר בהזמנות בהיקפים גדולים בהן הוא חייב כותבי תוכן שהוא יודע ש'יספקו את הסחורה' ויפנו לו זמן לדברים אחרים. ניר מסכם: "מה שלי חשוב בעבודה בהיקפים גדולים זה שהעבודה חייבת לתקתק – שגר ושכח. העובדה שעם כתבנית אני לא צריך לרדוף אחרי כותבי תוכן ולנהל אותם נותנת לי ערך רב."

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות: | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן