דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: "לא הייתי צריך לשכתב כלום, זה היה מדויק עד רמת כותרות הביניים"

סיפור לקוח: "לא הייתי צריך לשכתב כלום, זה היה מדויק עד רמת כותרות הביניים"

דוד אוריאלי, המייסד והבעלים של Clicky בניית אתרים לבנייה, עיצוב ותחזוקת אתרים, הוא אחד ממעצבי הוורדפרס המובילים בישראל. אוריאלי, בעברו מעצב גראפי, גילה לפני 12 שנה את פלטפורמת הוורדפרס והתאהב.

קליקי לוגו על רקע

One Stop Shop לאתרי וורדפרס

במסגרת Clicky מספק דוד אוריאלי מעטפת כוללת לאתרי וורדפרס של חברות קטנות ובינוניות. אוריאלי שמבצע בעצמו את לב עבודת העיצוב ובניית האתר הציג בפנינו את היתרון הגדול ביותר שלו ביחס לשוק: " בשונה מרוב מעצבי האתרים אני בא לתחום בניית האתרים מתחום העיצוב, כך שאין מצב שיהיה  נתק בין 'המעצב' ל'מתכנת' והדברים אף פעם לא נופלים בין הכיסאות".

דוד אוריאלי מוסיף: "הזמינות שלי מאוד גבוהה ואני גם מספק אחסון ומבצע תחזוקה לאתר ובעצם מציע One Stop Shop לאתרי וורדפרס". Clicky מאפשרת גם ללקוחות קטנים שמשתמשים באתרי וורדפרס כאתרי תדמית או חנויות מקוונות ליהנות משירות ברמה מאוד גבוהה הכולל עיצוב קצה שמותאם לצרכי הלקוח, פיצ'רים חכמים ואת כל המעטפת הדרושה הכוללת שירותי אחסון, תחזוקה והדרכה.

מאמין בכוח של המילה הכתובה

כמומחה, דוד אוריאלי ער לתפקיד החשוב שהתוכן ממלא. גם מבחינת אספקטים של קידום האתר, מה שנקרא SEO, אך בעיקר ברמת השיח עם הלקוח והיכולת של האתר להעביר מסרים ולייצג נאמנה את ה-DNA של העסק. דוד מרחיב בנקודה הזו: "אני מאמין במילה הכתובה וחושב שהתוכן הוא המלך,  מתוך המקום הזה, כבן אדם שחושב שלמילים יש כוח. לכן, דווקא בתקופה בה עבור הרבה אנשים המילים הפכו לזולות, אני מאוד מקפיד על התוכן, אפילו יותר מהצורה כי הוא מה שמביא את התנועה לאתר".

אחרי שזה נאמר, לאורך שנים ארוכות דוד לא הרגיש מסופק בגזרת התוכן. הוא מצא את עצמו משכתב שוב ושוב את העבודה שקיבל מספקי תוכן שונים לאורך הדרך, ולמשך תקופה היה ספק התוכן של עצמו. דוד אמנם כותב היטב ובמשך שנים אפילו תחזק בלוג מקצועי מאוד פופולרי בנושא בניית אתרים אך בעסק רזה כמו שלו, בו הוא גם משמש כמעצב ובונה האתרים הראשי זה פשוט יצר צוואר בקבוק. למרבה המזל, הוא מצא את כתבנית שמתמחה בין היתר בכתיבת תוכן. דוד מפרט: " לא הייתי מבסוט מכותבי התכנים שעבדתי איתם, התוכן לא תמיד היה נכון או איכותי מספיק ואז בחיפוש גוגל גיליתי את האתר של כתבנית והתרשמתי – אתר פשוט ובהיר אז פניתי לחברה והצעתי שנבחן שיתוף פעולה".

"הופתעתי מהעומק והעניין של המאמר"

כמי ששבע אכזבות מספקי תוכן בעבר דוד אוריאלי החליט להתחיל בפיילוט. את הפיילוט הוא עשה בהזמנת מאמרים לאתר האישי שלו. התוצאה, כמו שתוכלו להבין היתה מוצלחת והיום דוד אוריאלי משתמש בכתבנית בתור זרוע התוכן של Clicky. דוד אוריאלי מסכם:" הזמנתי בפעם הראשונה 5 מאמרים למטרות קידום וממש הופתעתי מהעומק והעניין של המאמרים שעסקו בתחום הליבה שאני מתמחה בו, בניית אתרים ותחזוקת אתרים, תחומים בהם אני רגיש לכל צרימה. לא הייתי צריך לשכתב כלום, זה היה מדויק עד רמת כותרות הביניים. אחרי הרבה שנים אני מרגיש שמצאתי את סוכנות התוכן שאני באמת סומך עליה."

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות: | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן