דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

כיום, חיפוש בעל מקצוע בגוגל היא פעולה שגרתית. נסו להיזכר בפעם האחרונה שחיפשתם שרברב. מתערבים איתכם שפתחתם את הנייד וגיגלתם "שרברב במעלה אדומים" או משהו כזה.

בין אם מדובר בטכנאים, שיפוצניקים, אינסטלטורים, מתווכים, מוסכניקים, גננים, אולם אירועים, מדבירים, רואי חשבון, קוסמטיקה או שירותים עסקיים שונים, כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו זקוק לאתר, שישקף את המקצועיות, אך יותר מהכל – יהווה מקור להרחבת קהל הלקוחות.

אנחנו בכתבנית כתיבת תוכן מודעים לעובדה שתוכן טוב, בעל נימה מקצועית-שיווקית והנעה לפעולה, הוא תוכן שהופך מבקרים מזדמנים באתר ללקוחות, וגם תוכן שעוזר לעסק שלכם להגיע למקומות הראשונים בגוגל.

אז למה חשוב לשים לב בכתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע?

ראשית חשוב שהתוכן באתר יהיה תוכן בעל ערך לגולשים, כזה שידרבן אותם בסופו של דבר להזין פרטים לטופס יצירת הקשר או להתקשר ולהזמין.

בנוסף, חשוב שהתוכן באתר יכיל את מילות המפתח שאותן מחפש קהל היעד שלכם (תוכלו למצוא אותן כאן). שילוב נכון של מילות המפתח בתוכן, במקומות הנכונים ובתדירות הנכונה, יבטיח שמנוע החיפוש של גוגל יראה בתוכן שלכם בעל ערך לגולשים, ובכך יקדם את אתרכם לתוצאות הראשונות. 

שילוב של טקסט שכתוב היטב, עם איזון בין הפן המקצועי לפן השיווקי, שמרגיש כמו טקסט בעל ערך לגולשים, ומשקף את היותכם בעלי מקצוע איכותיים והבחירה הנכונה, יחד עם מבנה נכון של גוף המאמר, עשוי לעשות את ההבדל בין טקסט שמביא לקוחות חדשים לבין עוד טקסט שיווקי ׳סטנדרטי׳.

מקצועני כתיבת תוכן יודעים כיצד לבנות מאמרים שצורה שתסייע לגולשים ללקט את המידע לו הם זקוקים במהירות – ולקבל החלטה – ליצור עמכם קשר. כתיבה מרובת פסקאות, כותרות משנה, זרימה רעיונית וסדר נושאי – הן רק חלק מהדוגמאות שיסייעו לתוכן שלהם להיות ברור, משכנע ובעל ערך לגולש ולמנוע החיפוש.

התאמה מירבית לכל מקצוע

כתיבת תוכן לאתר של טכנאי מזגנים בראשון לציון או של הנהלת חשבונות בירושלים, שונה במהותה מכתיבת תוכן לאתר של רופא שיניים או מתווך נדל"ן. בכל ענף ישנם ניואנסים, מונחים מקצועיים, מילות מפתח ואפילו דרך שונה שבה הקהל מחפש את המידע.

בחלק גדול מהמקרים, כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע דורשת רקע קודם בתחום, לצד רקע בכתיבה שיווקית. לעתים, יש לאזן בין כתיבה שתקרין מקצוענות בתחום שלכם, לבין כתיבה שתהיה ברורה גם לאנשים ׳מהשורה׳ שאינם בקיאים ברזי המקצוע.

אנשי מקצוע רבים עלולים לחשוב שהם עצמם יכולים לכתוב את התוכן לאתריהם, אך חשוב לזכור שבמציאות של היום, כתיבת תוכן שיווקי או מקצועי לאתרים היא משימה לכותבי תוכן מקצועיים, במיוחד כשצריך לספק תוכן חדש בתדירות גבוהה כדי להתברג במקומות הראשונים, לצד הידע כיצד עובדים מנועי החיפוש (זהו תחום שלם שנקרא SEO – כתיבה שמכוונת להצלחה במנועי החיפוש).

איזה תוכן אתם צריכים?

כאנשי מקצוע, אתם זקוקים למגוון של תכנים לאתר שלכם. בין אם מדובר במידע עליכם ועל הרקע המקצועי שלכם, במידע על השירותים אותם אתם מציעים, וגולת הכותרת – מאמרים מקצועיים, שהם ה׳לחם וחמאה׳ של האתר שלכם – ומה שבסופו של דבר יסייע לכם לקידום האתר שלכם באופן היעיל ביותר.

לכל אחד מסוגי התכנים הללו דרך משלו לכתיבה, בצורה שתשרת את המטרה שלכם ותעזור להמיר את המבקרים באתר ללקוחות. כאן תוכלו להזמין תוכן מקצועי לאתר שלכם ב-2 שלבים פשוטים.

שאלות ותשובות

למה חשוב לשים לב כשכותבים תוכן לאתרים של בעלי מקצוע?

בכתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע יש לשים לב שהתוכן כתוב בנימה מקצועית-שיווקית, תוך הנעה לפעולה של הלקוח הפוטנציאלי (יצירת קשר או הזמנת שירות), לצד תוכן שיהיה מכוון למנועי החיפוש ועם מילות המפתח הנכונות. מומלץ להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים, שידעו לספק בדיוק תוכן כזה.

האם רק בעל המקצוע יכול לכתוב תוכן לאתר שלו?

בעלי מקצוע רבים משוכנעים שהם ורק הם חייבים לכתוב את התוכן לאתריהם בעצמם, אך זו טעות אסטרטגית, מכיוון שתוכן באתר אינטרנט כיום חייב לכלול מילות מפתח רלוונטיות ולהיות כתוב בצורה שתסייע לאתר בעל העסק להתקדם במנועי החיפוש. החוכמה היא לשלב בין כתיבה מקצועית לבין כתיבה שיווקית.

איזה סוג של תוכן אני צריך לאתר שלי?

ניתן לבחור בין תוכן קידומי לבין תוכן שיווקי או אינפורמטיבי וכן תוכן מקצועי או תוכן עיתונאי/מחקרי. חוץ מזה, גם סרטים וסרטוני וידאו עובדים נהדר ואת חלקם אף מכינים עבור קידום אתרים.

האם כל בעל מקצוע זקוק לאתר עם תוכן מקורי?

אתר נטול תוכן הוא בסך הכל כרטיס ביקור ללא ערך מוסף. קטגוריית מאמרים או בלוג באתר שלכם יספקו לגולשים שלכם ערך מוסף מעבר לפרטים בסיסיים, ויחזקו את מעמדכם כמומחים בתחום. בנוסף, תוכן שכזה הוא חשוב בפן השיווקי, שכן תוכן מקורי ואיכותי מסייע לאתר להתקדם במנועי החיפוש ולקלוע למילות החיפוש של אנשים. בנוסף, תוכן שכזה מסייע לכם לגייס לקוחות חדשים, ובשורה התחתונה – להגדיל את ההכנסות.

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן