דף הבית » כתיבת תוכן » כתבנית בימי קורונה 2020

כתבנית בימי קורונה 2020

זה לא סוד שהקורונה שהגיעה לחיינו במרץ האחרון כנראה לא הולכת להיעלם בקרוב. אנחנו בכתבנית רואים הבדל מהותי בין הגל הראשון והגל השני, כך שאנחנו מרשים לעצמנו לעשות סיכום ביניים. נכון שהגל השני עדיין בעיצומו והסגר השני כבר פה, אבל לקראת השנה החדשה אנחנו מאמינים שאופטימיות היא הכרח ולא מותרות.

הגל הראשון

הגל הראשון של הקורונה אולי הפתיע רבים מאיתנו, אבל אנחנו היינו ערוכים. אנחנו לא מתכוונים לזה שהצטיידנו במסכו ובאלכוג’ל (גם זה כמובן), אלא לעובדה שאנחנו כותבים על תחומי עניין רבים וקשה להתקיל אותנו…

לכן, כשבגל הראשון הוצפנו בפניות של עורכי דין שחיפשו שירותי כתיבת תוכן על נושא תיקי חדלות פירעון (השם החדש שניתן למה שפעם קראו לו “פשיטת רגל”), ידענו מה לעשות. לאור ההתעוררות שחווה התחום, גם נציגי שירות הלקוחות שלנו יכלו כבר לצטט את סעיפי החוק מתוך שינה.

הגל השני

הגל השני שעובר עלינו בימים אלו מתאפיין בשני סוגי פניות: מצד אחד מטפלים ויועצים זוגיים שרוצים שנפרסם את שירותיהם ומצד שני יועצי משכנתאות, בעיקר בתחום של מחזור משכנתאות. אתם יכולים להבין לבד למה…

רימונים חתוכים

נכון לזמן כתיבת אלו אנחנו נמצאים לא רק במוצאי יום כיפור אלא גם באמצע הסגר השני, כך שכולנו מחכים לראות מה יילד יום ובעיקר – איזה נושאים שכוחי אל יהפכו להיות חמים. אנחנו כמובן מוכנים לכל תרחיש הודות לעובדה שאנו כותבים ומפיקים תכני וידאו כמעט בכל נושא. לא מאמינים? נסו אותנו.

גל שלישי?

אף אחד לא יודע אם יהיה גל שלישי ומתי, אבל דבר אחד בטוח – צריך להיערך לו כבר עכשיו גם מבחינת תוכן. נכון שזה מצריך השקעה כספית בתקופה שקשה לכולם כלכלית, אבל צריך לזכור שאם לא נעשה זאת עכשיו לא יהיה עסק לתחזק בגל השלישי (או אחרי הסגר, מה שיבוא קודם).

לכן כדאי לצאת מהקופסה ולחשוב על תוכן בצורה יצירתית. למשל, אם למתחרים שלכם יש אתר אינטרנט עם תוכן טקסטואלי בלבד, כדאי שתיצרו גם סרטוני וידאו לקידום העסק שלכם כדי להיותו ראשונים בערוצי השיווק הוויזואליים כמו יו-טיוב או טיקטוק.

אפשרות נוספת היא לשדרג את האתר בתכנים שלא היו בו קודם, למשל שאלות ותשובות, בלוג מקצועי שיוכיח את הסמכות שלכם בתחום עיסוקכם, פרופיל חברה מושקע וכדומה. אנחנו גם ממליצים על כתיבת דפי נחיתה שימשכו גולשים לאתר שלכם ולא של המתחרים, ניוזלטר שיפרט את ההערכות שלכם בתקופת הקורונה (משלוחים, טייק אווי למסעדות וכו’) וייתן את הערך המוסף שלכם ועוד.

לסיכום

שנת 2020 הביאה לחיינו מושגים שרובנו לא הכרנו (חל”ת, בידוד או חיסון עדר), כך שאנחנו בטוחים שהשנה הבאה תהיה מאתגרת לא פחות- לפחות מבחינת אוצר מילים. ובככאלה שהמילה הכתובה היא המומחיות שלהם אנחנו בטוחים שהולך להיות מעניין.

למרות שהשמיים סגורים מבחינתנו הם רק ההתחלה ולא גבול. אנחנו מקווים שהשנה הבאה עלינו לטובה תהיה אכן טובה יותר ובעיקר בריאה יותר. אנחנו יכולים לאחל לכם שקט, שלווה, אור ואהבה כמו כולם, אבל נראה לנו שהשנה הביטוי “תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה” יתאים יותר.

שנה טובה!

פורסם ב: כתיבת ניוזלטר, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, סרטוני וידאו, תוכן וידאו

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן