בעולמנו המגוון והצבעוני יש חשיבות לכל דבר, הלא כך? תחום העיצוב הוא תחום ענקי ורחב שמכיל בתוכו הרבה עולמות, בין אם אלו יצירות, יצירתיות, אסתטיקה, דוגמאות, צבעים ועוד… הרבה חושבים שאם מדובר על תחום העיצוב, כמה תמונות מהממות יצליחו למשוך אין סוף לקוחות שירצו לבחור דווקא את מעצבי הפנים הספציפיים האלה אך לצערנו, בעולם הדיגיטלי זה לא כך. הפתגם הידוע ״תמונה אחת שווה אלף מילים״ לא פועל כאן. כשמחפשים אתר אינטרנט בתחום העיצוב או מעצבי פנים, גוגל, באהבה רבה, יתחיל לחפש לפי התוכן שכתוב בו, העיצוב, קודים נקיים ועוד… אז יש להבין שבלי תכנים נכונים וכאלה שגוגל ידע למצוא, לא בטוח שהוא יעלה אתכם בתוצאות הראשונות, ולכן אל תתפלאו אם לא מגיעים אליכם לקוחות.
כתיבת תוכן איכותית
אז כמו שהבנו, יש חשיבות רבה לכתיבת תוכן בשביל לקדם את האתר ולשווק את העבודה שלכם ואת המוצרים שלכם. ישנם כמה סוגים של תכנים ובכולם הדרישה היא להבין במה להתמקד או לכתוב (עושים זאת באמצעות דוח מילות מפתח בין היתר), לאיזה קהל יעד אתם מכוונים, ועל איזה צורך המוצרים שלכם עונים. ברגע שכל אלו יהיו אצלכם, כותבי תוכן יוכלו למלא לכם את האתר בתכנים מסוגים על מנת שגוגל יעלה אתכם בתוצאות. כתיבה איכותית נעשית על בסיס היכרות עם האתר שלכם, עם המוצרים שלכם, היכרות איתכם דרך העולם הדיגיטלי וככה גם הלקוחות שלכם. אל תשכחו שחשוב מאוד להשקיע בדף האודות כדי שהוא יהיה ראוי ויגרום לאנשים להבין את הסיפור שלכם.
תמיד יש על מה לכתוב
קחו לתשומת ליבכם שהיום אנשים אוהבים לרכוש מפה לאוזן, מחוות דעת, מהמלצות, ולאו דווקא מפרסומות בטלוויזיה, כך שעדיף להשקיע באתר שלכם כפלטפורמה להמלצות, ליצירת בלוג שבו תוכלו להעלות כתבות, מאמרים אינפורמטיביים הקשורים למוצרים שלכם, לקהילה שלכם, לטרנדים החמים בשוק, על נושא מסוים וחדיש בתחום שלכם, על עיצוב כזה או אחר שעשיתם ואתם רוצים שאנשים יכירו. אין ספק שתמיד יש מה לספר לקהל היעד שלכם, ללקוחות שלכם. הבלוג בעצם יכול להפוך את האתר שלכם למקום שיש בו מידע על נושאים חמים בעיצוב, ובכך להעלות את הכניסות לאתר שלכם, מובן שבכל כתבה כזאת או אחרת אפשר להוסיף את הדבר האישי שלכם, את הראייה שלכם, ובכך ליצור איזשהו חיבור רגשי לאנשים הקוראים את הכתוב. תאמינו לי שכשעולם הרגש מעורב, אין מצב לא לקדם, או למכור את השירותים שלכם לכל מי שמתעניין.
אז איך חושבים על נושאים?
אתם לא מבינים בעולם התוכן ומתקשים להבין איך לגרום לזה לקרות? הסירו דאגה מליבכם, תאמינו לנו שכותבי תוכן יכולים לכתוב כל דבר שתרצו, אפילו רק על מילות מפתח מסוימות, או נושאים קצרים. הם כבר ידעו איך לנסח מאמרים שאי אפשר להוריד מהם את העיניים. ולמה? כי זאת העבודה שלהם, הם יודעים איך לגרום לאתר שלכם לצמוח, בין אם אלו מאמרים שיווקיים או כתבות אינפורמטיביות המעבירות מידע על מוצר, או טרנד, ואפשר להוסיף אותו לבלוג, בין אם זה כתיבת פוסטים או אפילו כתיבת תוכן ויזואלי שיכולה להתאים מאוד למעצבי פנים. ואם עדיין קשה לכם אל תחששו להסתובב קצת בין אתרים שונים של מעצבים אחרים ולקבל השראה, זה מותר ורצוי, אין זה אומר שאותה כתבה תתפרסם, אלא רק לקבל מושג והשראה לגבי מהי כתיבת תוכן וכמה היא תורמת, וכמובן על אילו נושאים אפשר לכתוב.
דרך כתיבת תוכן איכותית ונכונה תוכלו לספר מה הופך אתכם ליוצאי דופן, מה מטרת העל שלכם, מה החזון שלכם, ומה הטיפים שלכם לעיצוב נכון. לספר על דגשים מסוימים הנוגעים לעיצוב, לדבר על ההתחלה שלכם, ואפילו הגדילה שלכם בעולם. מה הביא לכם השראה ומאין האהבה לעיצוב הגיעה.
פורסם ב: כתיבת תוכן
תגיות: אדריכלות | כתיבת תוכן | כתיבת תוכן לאתרים | עיצוב | עיצוב פנים