דף הבית » כתיבת בלוגים » 5 דרכים קלות למציאת נושא חדש לפוסט בלוג שלכם

5 דרכים קלות למציאת נושא חדש לפוסט בלוג שלכם

אני נראה לכם מצחיק?

האם אתם מתקשים להחליט איזה פוסט לכתוב לבלוג שלכם? האם בתחום שלכם השבוע לא קרה משהו מיוחד? אם עניתם כן לאחת השאלות כדאי שתמשיכו לקרוא את הפוסט הזה. אם תחזיקו מעמד עד הסוף, תמיד יהיה לכם משהו לכתוב עליו.

5 זהו מספר המזל שלכם

שימו לב לכותרת של הפוסט הזה. מספרים חד ספרתיים הם אופציה נהדרת לפוסט מהיר שיכול להיות מותאם לצרכים של כמעט כל נושא. 5 הוא מספר טוב כאשר מכוונים למאמר שלא יכביד על הקורא אך מצד שני גם כזה שלא יהיה תמציתי במיוחד. בפועל, יעבוד טוב גם מספר גבוה יותר או נמוך יותר – כל עוד הוא חד ספרתי. משפטים כמו "5 ה_______ המומלצים ביותר" או "5 ה______ הכי ______ בשנת 2021" (מלאו בעצמכם את החסר) גם יעבדו טוב.

איך עושים את זה?

האם חבר, קולגה, לקוח או מישהו אחר מהתחום שלכם שאל אותכם שאלה מעניינת לאחרונה? אם כן, הוא כנראה לא היחיד שרוצה תשובה. שימו את השאלה ככותרת וכתבו פוסט תשובה שמתאר את כל הפרטים הקטנים של התהליך – ראו כאן דוגמה לפוסט כזה. הקוראים שלכם (והעמיתים והלקוחות) יודו לכם על זה.

ויז'ואלים: תמונות מצחיקות וקטעי וידאו

היי, כל אחד צריך לצחוק מדי פעם 🙂 בחרו בתמונה הומוריסטית במיוחד שרלוונטית לעסק שלכם (המועדפים עלינו הם בדרך כלל שלטים מצחיקים עם שגיאות תרגום או דקדוק – הציצו בעמוד שלנו בפייסבוק), וכתבו פוסט קצר הקשור לתוכן או ההקשר. פוסטים כאלה עובדים מצויין במיוחד ביום שישי!

בפן הויזואלי סרטי וידאו עובדים נהדר ודרך מעולה להעביר מסרים מורכבים גם בלי להוציא הון על ימי צילום היא פשוט ליצור סרטוני אנימציה נהדרים. רוצים לעשות את זה לבד? קראו את המדריך המלא שלנו לשיווק באמצעות סרטוני אנימציה, לאחר מכן בחרו דמות או דמויות לסרטון שלכם ולבסוף התמקדו בתוכנה שתעזור לכם ליצור את הסרטון שלכם לגמרי לבד. הנה דוגמה לסרט פרסומת קצר באנימציה:

סקרים

אם יש לכם שאלה חשובה, שאלו אותה בבלוג שלכם! סקרים בבלוג הם דבר אידאלי כי הם אינטראקטיביים והם מערבים את הקהל שלכם ברמה אחרת לגמרי. באופן היפותטי, אתם גם הורגים שתי ציפורים במכה אחת כי אתם יכולים להשתמש בתגובות הקוראים כבסיס לכתיבת התוכן בפוסטים הבאים שלכם.

ראיונות

אם יש לכם קשרים טובים בענף שלכם, עכשיו זה הזמן להשתמש בהם לטובתכם. חשבו על כמה שאלות מעניינות והזמינו את הקולגות שלכם לקחת חלק בראיון או את הלקוחות שלכם לעשות סיפור לקוח. זו גם דרך טובה לשפר את האינטראקציה בערוצי המדיה החברתית שלכם. אתם לא רק יכולים לפרסם את הראיון בפייסבוק, טוויטר וכדומה, אלא המרואיין עצמו עשוי לקדם את היצירה ברשתות החברתיות שלו. לא צריך לומר לכם שזה לפעמים שווה יותר מפרסום באדוורדס, נכון?

אתם עדיין לא יודעים איך להתחיל? אנו מספקים גם שירותי תוכן ויזואלי מקיפים וכתיבת בלוגים בכל תחום – נסו אותנו!

פורסם ב: כתיבת בלוגים

תגיות: | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן