כשאתם מחפשים בגוגל מישהו שיכתוב עבורכם תוכן ברמה גבוהה אתם צפויים להיתקל בבעיה.
הסיבה היא שכל אחד מגדיר “רמה גבוהה” בצורה אחרת. יש כאלו שאצלם מספיק שלא לעשות שגיאות גסות בעברית (למשל זכר/נקבה, יחיד/רבים וכו’), אבל יש כאלה שלא יסתפקו בפחות מתוכן שאבשלום קור ערך לשונית לפחות.
אז מה עושים?
אנחנו החלטנו לפתור את הבעיה בצורה מעט שונה מהמקובל. אנחנו כותבים את כל התכנים ברמה גבוהה, אבל מתמחרים את העבודה לפי כמות ההנחיות שקיבלנו מהלקוח. למשל:
- במידה וקיבלנו רק כותרת למאמר, מספר מילים רצוי ומילות מפתח – מבחינתנו מדובר בתוכן קידומי.
- אם קיבלנו גם תשובות לשאלון המפורט שלנו שמתייחס לקהל היעד, למקום הפרסום ולאלמנטים נוספים – מבחינתנו זהו תוכן אינפורמטיבי או שיווקי. תלוי בצורך.
- אם אנחנו מתבקשים לערוך מחקר שמבוסס על מקורות ברי-סמכא בתחום הרפואה, הפיננסים, המשפטים או הטכנולוגיה – זהו תוכן מקצועי.
- ואם אנחנו נדרשים לבצע ראיון מעמיק עם הלקוח או מחקר ברמה אקדמית – זהו תוכן עיתונאי.
באופן הזה אנחנו לא רק מתאימים את סוג התוכן ואת הסגנון שלו ללקוח, אלא גם את הכותב למשימה ולא להיפך. מכיוון שעובדים בחברה עשרות כותבים (לא בכדי אנחנו חברת תוכן הגדולה בישראל), יש לנו את האפשרות להתאים את הכותב המתאים ביותר לכל משימה.
תוכן ברמה גבוהה – מה זה אומר בפועל?
באופן הזה אנחנו מבטיחים שהתוכן יענה בדיוק על המטרה שלשמה הוא נכתב, שהוא ייכתב ברמה גבוהה, שיתאים במדויק לדרישות של הלקוח והכי חשוב – שהתוכן יהיה מקורי לחלוטין.
המשמעות היא שאצלנו גם תוכן לקידום אתרים שנחשב “פשוט”, מקבל אצלנו את מלוא תשומת הלב. הוא ניתן לקריאה גם בקרב בני אדם ולא רק על ידי האלגוריתם של גוגל.
מבחינתכם כלקוחות זה אומר דבר אחד – לא משנה איזה שירותי תוכן תזמינו (כן, כן, גם תכני וידאו…) ואיך (הידעתם שיש לנו חנות אינטרנטית שבה אתם יכולים להזמין תכנים 24/7?) – תמיד תקבלו תוכן ברמה גבוהה, תוכן מקורי, שירות לקוחות שנחשב למעולה ועברית ללא דופי.
אז בפעם הבאה שאתם מחפשים תוכן ברמה גבוהה – ברור שאבשלום קור, אבל כתבנית נגישה הרבה יותר 🙂
פורסם ב: כתיבה שיווקית, כתיבת מאמרים, כתיבת מאמרים לקידום, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים
תגיות: אבשלום קור | כתיבת תוכן | שירותי תוכן | תוכן ברמה גבוהה