דף הבית » כתיבת תוכן » חברות בברית נאט”ו מנקודת המבט של כותבת תוכן

חברות בברית נאט”ו מנקודת המבט של כותבת תוכן

כל העולם ואשתו מדברים על חברות בברית נאט”ו. אוקראינה רק הביעה נכונות להצטרף לברית, רוסיה בתגובה פלשה אליה, ארה”ב הגיבה בסנקציות והעולם כמרקחה. אמנם גראוצ’ו מרקס אמר ש”הוא לא מוכן להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אותו”, אבל אנחנו מטילים ספק בכל דבר. גם באמירה הזו. למה? מיד נסביר אבל לפני זה סיפור קצר (כל קשר למציאות הוא בעיני המתבונן) כי אין כמו אסקפיזם טוב בימי מלחמה.

מעשה בשתי תאומות. תאומה א’ שנקרא לה “זהובה” ותאומה ב’ שנקרא לה “רוצי שמוליק”. כמו הרבה תאומים גם הן שונות זו מזו בתכלית השינוי:

תאומות
  • זהובה חברותית, סקרנית ומוכנה לנסות כל דבר ממאכלים משונים ועד תרגול גלגלונים באמצע הסלון (כן, כמה אגרטלים שילמו בחייהם).
  • רוצי שמוליק מסוגרת, מפחדת מכל דבר (החל מעכבישים מיניאטוריים וכלה בחתולי בית לא מזיקים) ומעדיפה להיות לבד עם עצמה בחדר, בחושך, וכו’, הבנתם את העיקרון.

בתחילה, המשפחה של התאומות קצת חששה שלרוצי שמוליק לא יהיו חברים, אבל אז הדודה החכמה (אין רמז) אמרה שביום שרוצי שמוליק תזכה בפרס נובל כולם יהיו חברים שלה. היא גם בטוחה שאז כולם ייזכרו שהם הכירו אותה עוד מהגן.

ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה?

כי עד שהאקדמיה השבדית המלכותית למדעים תקבל את ההחלטה הנכונה (עניין של 50-60 שנה), יש לנו זמן לחשוב על גלגוליו של מושג החברות במקומותינו. זה התחיל מ”כל ישראל חברים” במאה ה-19, המשיך ב”חברים יש רק באגד” בשנות ה-50, עבר דרך “היה לי חבר, היה לי אח” בשנות ה-70 (נוחו על משכבתם בשלום יורם טהרלב ויאיר רוזנבלום) והגיע לשיאו עם הסדרה “חברים” ועם “שלום, חבר” של ביל קלינטון.

החבר האחרון עבר גם גלגולים מפרי עטם של רעיונאים מוכשרים שהפכו אותו ל”חבר, אתה חסר”, “חבר, אתה חופר” ועוד כיד הדמיון הטובה. זה כמובן לא נגמר שם ובשנות ה-2000 זכינו לגלות שכולם רוצים להיות חברים שלנו בפייסבוק וברשתות החברתיות, את “החבר מביא חבר” של רשתות האופנה, את המונח האינסטגרמי BFF וכמובן את השאלה שאנחנו נשאלים בכל קנייה בקניון – “יש לכם חבר מועדון?”

ואיך כתבנית קשורה לכל זה?

כתבנית ממש לא עובדת ככה וזה בדיוק העניין. אצלנו כל לקוח מתקבל בידידותיות ובחברותיות. החל ממשרדי ממשלה שונים, דרך בתי חולים, אוניברסיטאות, מכללות וכלה בחברות הייטק שכולם מכירים. למרות שמדי פעם יש לנו מבצעים מעניינים (שווה להירשם לניוזלטר שלנו כדי להיות עם יד על הדופק), אצלנו אין “שווים יותר ושווים פחות” וגם לקוחותינו הקטנים (לא אוהבים את המילה כי כבר אמרו חכמים שאין שחקנים “קטנים”) נהנים ממקצועיות, מאיכות ושירות ללא תחרות. למשל, ממוקד שפתוח 24/7 ומקבל הודעות גם ב-2 בלילה, מחנות שמאפשרת רכישת תוכן בלי מגע יד אדם ועוד. אנחנו ממש לא רוצים להשוויץ (אבל אם חייבים אז אין ברירה) וכאן תוכלו לקרוא מה לקוחות שונים (קטנים כגדולים) אומרים עלינו.

זה אמנם לא קל להתאים את עצמנו לכל לקוח מחדש ולכתוב תוכן שיווקי או ליצור אנימציות טיילור-מייד, אבל בדיוק בשביל זה יש לנו עשרות אנשי תוכן שכל אחד מהם מתמחה בפורמט אחר של תוכן (ויש לנו 60 סוגים שונים) ובנושא אחר מקוסמטיקה, דרך משפטים וכלה בעיצוב אתרים. וזה כמובן רק על קצה המזלג…

ומה זה אומר לגביכם?

המשמעות של זה מבחינת הלקוחות שלנו היא כפולה:

  1. שאתם לא רק נמצאים בחברה טובה ונהנים משירותי התוכן הטובים בארץ, אלא גם מהתאמה מקסימלית של איש התוכן והתוכן לדרישות הספציפיות שלכם.
  2. שאנחנו לא כמו כולם. אם הגעתם עד לכאן בטח כבר גיליתם שאנחנו חושבים אחרת מאחרים. זה אולי לא מקובל, אבל אם אתם רוצים לבלוט מול המתחרים שלכם אתם לא יכולים להיות כמוהם.

תוכן מקורי, חדשני ויצירתי עושה את ההבדל (וידאו מסוגים שונים גם מגדיל את זמן השהייה של הלקוחות באתר) ואם אתם רוצים להיות חברים שלנו לא נתנגד, אבל קחו בחשבון שכמו בברית נאט”ו גם אצלנו הולך להיות למוקד המכירות שלכם ממש מעניין. אז קדימה, זה הטלפון: 04-6491136

פורסם ב: אנימציה, כתיבת תוכן

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן