דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: "התאהבתי בפורמט הדיגיטלי שמאפשר לי לעשות הזמנה בשעות לא סבירות"

סיפור לקוח: “התאהבתי בפורמט הדיגיטלי שמאפשר לי לעשות הזמנה בשעות לא סבירות”

נועה ששון היא מקצוענית אינטרנט שפועלת במגוון כובעים ובהם שיווק דיגיטלי, קידום אתרים אורגני SEO ואפילו מעניקה סיוע וייעוץ בניית אתרים. במקביל, היא מנהלת מיזם שמספק עובדים במיקור לתחומי התוכנה והדיגיטל. בכל אחד מהכובעים שלה היא מוצאת את עצמה נדרשת לתוכן איכותי למגוון מטרות. ב-3 השנים האחרונות הכתובת הבלעדית שלה לענייני תוכן היא ‘כתבנית’.

נועה ששון

מומחית לקידום עסקים קטנים ובינוניים

את דרכה המקצועית החלה נועה ששון בתחילת המילניום בתחום השיווק, מהר מאוד היא הבינה ששיווק דיגיטלי זה הדבר הבא וכבר ב-2006 היא התמחתה בקידום אתרים אורגני, בימים שהתחום עוד היה בחיתוליו. כך נועה מתארת את תחילת דרכה המקצועית בתחום: “עבדתי בשיווק והבנתי שהאינטרנט זה המקום, אז למדתי את המקצוע בג’ון ברייס ואחרי כמה שנים כשכירה הקמתי את החברה שלי. מ-2009 אני עצמאית בתחום הקידום האורגני. היום אחרי יותר מעשר שנים כעצמאית אני יכולה להגיד שאני מומחית לקידום עסקים קטנים ובינונים”. את הפעילות שלה כמקדמת אתרים נועה מבצעת דרך חברת תלתן.

כמו שהזכרנו נועה ששון מחזיקה בכמה כובעים, לצד הפעלת החברה הפרטית שלה לקידום אתרים היא חברה בקהילה דיגיטלית מקצועית שבנתה פלטפורמה חדשה שמאפשרת לעסקים לנהל את העסק ביעילות וליהנות ממעטפת מקצועית של מומחים בתחום הניהול והשיווק הדיגיטלי. המסגרת הזו נקראת Growtime ונועה ששון משמשת כמומחית ה-SEO של המיזם וגם מספקת תמיכה וייעוץ בתחום בניית האתרים.

לפגוש את כתבנית בדרמסאלה

הכובע השלישי של נועה ששון הוא ניהול חברה למיקור חוץ בתחום הדיגיטל. נועה הבינה שמודל מיקור החוץ שפופולרי היום בחברות ענק יכול לעבוד גם עבור חברות קטנות ובינוניות בתחום הדיגיטל. אז היא נסעה להודו, גייסה צוות והקימה חברה בשם אאוט-דב שמספקת שירותי תכנות ועיצוב לחברות ישראליות, באמצעות צוות של מתכנתים ומעצבים שיושב בהודו ויכול לתת מענה וגיבוי בשעת הצורך ולספק שירות איכותי מאוד בעלות משתלמת מאוד.

בשלוש השנים האחרונות יש לחברה משרדים בעיר דרמסאלה בהודו עם 9 עובדים שמספקים פתרונות אאוט סורסינג לחברות בארץ. היוזמה העסקית המרתקת הזו היא גם זו שהובילה לשיתוף הפעולה האסטרטגי של נועה ששון ו’כתבנית’. נועה מסבירה: “הייתי בהודו, בדרמסאלה וחיפשתי איש תוכן שיכתוב לי את הטקסטים למיזם החדש אז פשוט נכנסתי לגוגל. אגב, הנה עוד הוכחה שהפרסום בגוגל ופעילות SEO זה משהו שעובד. הבחירה בכתבנית היתה בגלל הפורמט הדיגיטלי שמאפשר ביצוע הזמנה מכל מקום. את זה אני מקבלת מכתבנית, את ההזמנה הראשונה עשיתי כשהייתי בהודו. התאהבתי בפורמט הדיגיטלי שמאפשר לי לעשות הזמנה בשעות לא סבירות”.

מאז המפגש הזה נועה ששון הפכה את כתבנית לספק התוכן המוביל שלה בכל הגזרות וכל הכובעים. כך היא מסכמת: ” מכתבנית אני מזמינה בעיקר תכנים ל SEO ותכנים לאתר חדש ולפעמים תכנים אינפורמטיביים שצריך להרחיב – זה קל עם הטופס והכול זורם בלי עיכובים. בשלוש שנים אני עובדת עם כתבנית כי נורא קל לי להזמין דרך האינטרנט ואחרי יומיים אני כבר מקבלת את הכתבה”.

לקריאה נוספת

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות: | | | |

גלילה למעלה
השארת פרטים



    X
    דילוג לתוכן