אורן אוסי מתמחה בתחום הפרחים כבר ארבעים שנה. לפני 11 שנים פתח בנתניה חנות בשם ‘הפרחים של אורן‘ שנחשבת לאחת מחנויות הפרחים הטובות בשרון. דניאל אוסי, בנו של אורן דווקא לא התכוון להשתלב בעסק המשפחתי. הוא למד קידום אתרים ופתח עסק משלו, אך באיזשהו שלב נקרא לסייע בשיווק הדיגיטלי ונשאב פנימה. גם היום דניאל עוסק בקידום אתרים, אך אין ספק ש’הפרחים של אורן’ זה הבייבי שלו.
עבר הרבה כותבי תוכן
כשדניאל נכנס לעובי הקורה ובחן את הנכסים הדיגיטליים של ‘הפרחים של אורן’, הוא החליט שאין מנוס וצריך לבנות לעסק אתר חדש. אורן מסביר: “האתר הקודם היה רק קטלוג והאתר החדש מאפשר רכישה בתוך האתר והוא כמובן מעוצב באופן שונה לגמרי. העניין הוא שכדי כדי לקדם את אתר חדש צריך תוכן איכותי”.
זו, בדיוק, הנקודה שהובילה את דניאל אוסי לכתבנית. הוא מפרט:
“עברתי הרבה מאוד כותבי תוכן ולא אהבתי את הניסוח של אף אחד מהם ואז קיבלתי המלצה על כתבנית, ואמרתי טוב אנסה את מזלי”,
דניאל ממשיך: “נכנסתי למערכת האוטומטית, אמרתי יאללה ננסה אותם במאמר 300 מילה ונראה איך הם כותבים. הופתעתי מאוד לטובה. הניסוח היה מעודן ולא מוגזם, לפני זה נתקלתי בכותבים שמנסים להרשים את הקורא ולא מצליחים. לפני כן קיבלתי כתיבה שמנסה להיות שיווקית בכוח ומאבדת את האמינות ומרגישה ‘מתאמצת’. בכתבנית אני מקבל כתיבה טבעית ואיכותית. בטקסטים של כתבנית אני מרגיש שאני מקבל ניסוח מקורי, זה אף פעם לא מרגיש מועתק מה שקרה לי בעבר עם כותבי תוכן”.
עבודה על בסיס קבוע
דניאל התחיל לעבוד עם כתבנית על בסיס קבוע, גם אם הנפחים משתנים: “בהקמת האתר הזמנתי המון תוכן, אחרי שהאתר עלה אני מזמין מאמרים נוספים בכל חודש. ייקח זמן עד שמהלך הקידום האורגני יבשיל, אבל גוגל כבר מזהה את האתר ואני מניח שתוך כמה חודשים גם נזנק עוד יותר בדירוג”.
נקודה נוספת שהיה מעניין לשמוע את דניאל מתייחס אליה היא צורת העבודה מול כתבנית. הוא מאוד אוהב את המערכת האוטומטית ומרבה להשתמש בה, אך ציין שיש מקרים שיעדיף לעבוד ישירות מול מנהלות הלקוח. דניאל אוסי סיכם את הנקודה: “אם אני צריך עבודה שהיא יותר ברמת קופירייטינג אני דואג שיעבור בריף מסודר גם בעל פה בצורה טלפונית. מאמרים ותוכן אני מזמין דרך המערכת האוטומטית“.
לקריאה נוספת
- סיפור לקוח: “לקוחות שלי עלו במיקומים בגוגל תודות למאמרים של כתבנית”
- “Content is the King” [סיפור לקוח]
- סיפור לקוח: ככה זה מרגיש להתברג בדף הראשון בגוגל
- סיפור לקוח: “חיפשנו שירות שישתלם מבחינת זמן, איכות ומחיר – וכך היה”
- סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”
פורסם ב: כתיבת מאמרים, כתיבת מאמרים לקידום, כתיבת תיאורי מוצר לחנות וירטואלית, סיפור לקוח
תגיות: הפרחים של אורן | חנות פרחים