דף הבית » כתיבת תוכן לאתרים » כך תכינו לאתר שלכם עמוד המלצות איכותי, שמשיג תוצאות

כך תכינו לאתר שלכם עמוד המלצות איכותי, שמשיג תוצאות

בניית יחסים קרובים ואמון מול לקוחות פוטנציאליים חשובה לעסק שרוצה לבסס את עצמו או להרחיב את הצלחתו. אחת הדרכים היעילות ביותר לחיזוק האמינות והשגת לידים דרך האתר, היא באמצעות עמוד המלצות איכותי ואפקטיבי, שבנוי ומוצג נכון. הסימנים הבאים יעזרו לכם להבחין בין עמוד המלצות מצוין לבין עמוד שתצטרכו עדיין לשפר בו צדדים שונים. 

אצבע נותנת דירוג גבוהה של 5 כוכבים

המלצות אותנטיות ומעוררות הזדהות

אותנטיות היא הבסיס של המלצות טובות באמת. גולשים ולקוחות פוטנציאליים נוטים יותר לסמוך על ביקורות שמעוררות רושם אמין ואשר מעוררות הזדהות. עודדו את הלקוחות המרוצים שלכם לספר  פרטים שונים לגבי החוויה שלהם עם המוצר או השירות שקיבלו. שבחים כלליים ו”גנריים” עובדים פחות טוב. המלצות שבנויות כמו סיפור קצר, אותנטי ואמין, עוזרים בביסוס תחושת קרבה ואמון עם קהל היעד. זו דרך נהדרת לאפשר להם לסמוך על המותג שלכם.

לדוגמה, במקום המלצה שפשוט מצהירה “מוצר נהדר!” כדאי שיפיע ניסוח מפורט יותר שגם אתם הייתם מזדהים עימו. למשל, “כאמא עובדת עסוקה, התקשיתי למצוא את הזמן להרגיש מטופחת.  מוצר “קרם תחליב הזהב” שינה את הכל עבורי! הוא קל ונוח לשימוש, שיפר את מראה העור ואת ההרגשה שלי בלי מאמץ בכלל! אני ממליצה עליו בחום לכל אימא שהרגישה כמוני”.

דרך נוספת לזהות המלצה אותנטית היא לוודא שמופיע שמו המלא של הלקוח או הלקוחה, כתובת מגורים או עבודה ואם אפשר, תמונה. המלצה כזאת עוזרת לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים, מכיוון שהיא מבטאת מיד ובאורח ברור שהביקורות מגיעות מאנשים אמיתיים עם חוויות אמיתיות. אפשר לבקש מלקוחות ממליצים לצרף תמונה של קבלה, או צילום שלהם עם המוצר, כך שתדעו (וגם הלקוחות האחרים) שהממליצים הם אכן לקוחות אמיתיים.  תוכלו לראות דוגמאות לכך בעמוד ההמלצות שלנו.

הציגו מגוון רחב של לקוחות מרוצים שממליצים

הצגת מגוון רחב של המלצות בעמוד ההמלצות תעזור ללקוחות העתידיים לראות את עצמם כלקוחות של ממש, כלקוחות מרוצים. יצירת הזדהות תעבוד היטב אם תוכלו לכלול המלצות של קבוצות גיל שונות, לקוחות ממקצועות מגוונים, כאלה שמגיעים מערים מגוונות או בעלי תחומי עניין שונים. זאת כמובן בתנאי שהמוצר או השירות פונים לקהל רחב. יתר על כן, הצגת המלצות של אנשים מוכרים או מובילי דעה ומשפיענים יכולה להוסיף אפקט נוסף לכל עמוד המלצות באשר הוא. 

שימוש בניסוחים מעוררי עניין ומעניינים ולא “שבלוניים”

המלצות ככלל, עובדות טוב יותר כאשר הן מנוסחות בצורה מעניינת ולא סתמית. סגנון מעניין, אגב, טוב שיהיה גם אם בעמוד ההמלצות תבחרו להוסיף לא רק תוכן מילולי כתוב. אותו הדבר נכון אם תשלבו תמונות של לקוחות ממליצים, ליד המלצתם הכתובה. בנוסף, תוכלו לשלב בעמוד דירוגי כוכבים או סמלי לוגו של חברות ידועות שסיפקו המלצות. אלה המלצות שמשפיעות על הגולשים כהרף עין. הן מעבירות מסר של איכות ואמינות שלקוחות חדשים ישמחו לנסות. אגב, המלצות וידאו יכולות גם כן לעבוד, אך הן מצריכות יותר השקעה מצדכם אז קחו זאת בחשבון. 

המלצות המדגישות יתרונות ופתרונות 

המלצות יעילות צריכות להתמקד ביתרונות ובפתרונות הייחודיים שהמוצר או השירות שלכם מספקים ללקוח. במקום המלצה כללית סתמית, עודדו את הלקוחות המרוצים לתאר יותר פרטים אודות האופן שבו הם נהנו, הפיקו תועלת והעריכו את המוצר או הפתרון שנתתם להם.

לדוגמה, המלצה לטובת חברת פרסום מוצלחת תוכל להיות כזאת: הקמפיינים בעלי המסרים החדים שהכינה עבורנו חברת “תפוחי פרסום בע”מ”, הושקו השנה במדיה החברתית. הם עזרו לנו להגיע לפלחי לקוחות נוספים כפי שרצינו ואף יותר. כך הצלחנו להגדיל את המכירות המקוונות שלנו ב -30% תוך שלושה חודשים בלבד! המומחיות של צוות הפרסום ותשומת הלב שקיבלנו מהם ראויים לציון. אין ספק שנמשיך לעבוד איתם גם בשנים הבאות.

עמוד המלצות איכותי זהו עמוד שמתעדכן 

כדי לשמר את האפקטיביות של עמוד ההמלצות, אסור לשקוט על השמרים. כפי שעסקים צריכים להתעדכן ומוצרים צריכים להתעדכן, כך מועיל לעדכן ולרענן את התוכן באופן קבוע. ככל שהעסק גדל ומתפתח, רצוי להוסיף ביקורות חדשות המשקפות את החידושים שהעסק מכניס ואת תהליך הלמידה שלכם. עדכון והתחדשות מראים כי העשייה שלכם והמכוונת שלכם לשביעות רצון הלקוחות איננה מסתיימת לעולם. אגב, עדכון מתמיד של עמוד ההמלצות מביא עימו ערך נוסף מבחינת קידום אורגני (SEO). מנועי החיפוש מעדיפים אתרים עם תוכן שמתעדכן ונשאר רלוונטי. 

אגב, אתם יכולים להטמיע בתוך העמוד המלצות מגוגל או פייסבוק בקלות על ידי שימוש בתוכנה הזו.

שיפור עמוד ההמלצות בקלי קלות 

העיצוב של התוכן והרקע יכול לתרום לחוויית המשתמש והגולש שמגיע לעמוד ההמלצות. מאוד מועיל לוודא שהעמוד נראה יפה לעין. אל תהססו לשפר את הקיים. חשוב שהעמוד יהיה מותאם הן להצגה במחשבים והן להצגה בנייד. כדאי שלא להעמיס עם “גושים” כתובים אלא להציג המלצות בצורה נוחה לעין ולא כזאת שמעוררת תחושה של גודש. במידת האפשר, תוכלו לארגן המלצות לפי קטגוריות, לפי סוגי מוצרים או תחומי עניין לקוחות. הגולשים מעריכים זאת, שכן יוכלו להגיע בקלות לביקורות שיותר מעניינות אותם. בנוסף, שלבו קריאה לפעולה, שכן המלצות מעניינות לקוחות שנחשבים ל”בשלים” לביצוע רכישה. 

המלצות? לא רק בעמוד ההמלצות!

עמוד המלצות ייעודי, כך מראה הניסיון, הוא חובה בכל אתר. יחד עם זאת ממש לא חובה להציג ביקורות אך ורק בעמוד הזה, להפך. תוכלו לשקול לשלב המלצות גם בדפי מוצרים, בתיאורי שירותים או אפילו בעמוד הבית. לדוגמה, הצגת המלצה מלקוח מרוצה ליד תיאור המוצר שאותו רכש. 

לסיכום, עמוד המלצות משכנע ויעיל הוא כלי רב עוצמה לשיפור אמינות העסק שלכם והשגת לקוחות חדשים. הצגת ביקורות אותנטיות ומעוררות הזדהות של מגוון לקוחות מרוצים, הדגשת היתרונות וכל יתר ההצעות שהבאנו לפניכם, יעשו את העבודה.  

לקריאה נוספת:

פורסם ב: כתיבת תוכן לאתרים

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן