אחת המטרות הגדולות של כל כתבה שאנחנו מייצרים כאן ב״כתבנית״ היא להעניק ערך מוסף לגולשים שקוראים אותן. בעידן של היום, ניתן למצוא הרבה מאוד תכנים ברשת שמטרתן היא לקדם את האתר בחיפוש בגוגל ותו לא – מה שמשפיע גם על הנראות והתדמית של העסקים המפרסמים מצד הלקוחות שלו.
כשאנחנו עובדים עם אנשים שמבינים את החשיבות שבתוכן בעל ערך מוסף, כזה שיכול להעשיר את הידע שלהם ולמצב את העסק המפרסם כמבין ומוביל בתחום – נוצרים תכנים איכותיים במיוחד.
תכנים שמותאמים לכל סוגי העסקים
הכירו את אהרון כהן, הבעלים של ״קבוצת SONIC הצללה״ המתמחה בפתרונות קירוי, הצללה וסגירה למרפסות. הסיפור המשותף שלנו ושל אהרון התחיל כבר לפני כשש שנים, כשהעסק המרכזי של אהרון עוד היה חנות רהיטים בשם ״ארנה מתחם לעיצוב רהיטים״:
״אני פריק של ידע, בכל מה שקשור ללתת כתבות תוכן לאנשים שמחפשים מוצר כזה או אחר או אנשים שרוצים להעשיר את הידע שלהם. חשוב לי לתת ערך, אז חיפשתי את האנשים שיעשירו את הידע בעסק שלי, שיעשו את זה בצורה הייטקיסטית – רק עם תוכן טוב.
את העבודה עם כתבנית התחלתי כבר בקידום עסק הריהוט שלי, שם פרסמנו כתבות בכל מיני מקומות ברשת והצלחנו להגיע לדירוגים גבוהים בגוגל. גם בעסק השני שלי (חנות המזרנים ״נפוליאון מזרנים״) הצלחנו להגיע לתוצאות מדהימות, תוצאות שממשיכות גם בקידום של ״קבוצת SONIC״.
בשביל לקדם מוצר חדש – חייבים תוכן מדויק
אחד המוצרים המובילים של ״קבוצת SONIC״ הוא מערכת מתקדמת לסגירת מרפסות, טרנד מאוד חם ומבוקש. כשאהרון רצה להתחיל ולשווק את המוצר החדש, הוא ידע שיש רק דרך אחת לעשות את זה – בעזרת תוכן איכותי.
״היום, בעלי מרפסת רוצים לקבל ערך מוסף על המרפסת שלהם, להבין איך הסגירה הזו לא פוגעת בנראות של הנוף וכדומה. כשלאנשים מגיע ידע חדש הם רוצים ללמוד לגביו ולקבל ערך מוסף, לכן היה לי חשוב להעניק להם מידע מעמיק על המוצר, על ההתנהלות מול החברה ועוד. כל מוצר חדש שנכנס לשוק נבחן בעשרים עיניים, אנשים רוצים לדעת מה הוא נותן ומה הם היתרונות שלו.
בדיוק בגלל זה, הכנסנו באתר תוכן שגם מעשיר את הידע של האנשים, גם עוזר לעסק שלי להתקדם לגוגל בעזרת ביטויים מדויקים וגם הצליח לשלב קישורים אל תוך האתר. בזכות הכתבות, הפכנו להיות עסק שנותן ערך מוסף ללקוחות שלו וממצב את עצמו כמוביל בתחומו.״
הייחודיות של ״כתבנית״
כמי שהזמין לאורך השנים כמויות גדולות של תכנים והתנסה בעבודה עם ספקי תוכן שונים, אהרון ידע שסדר וארגון של כל הזמנה משפיע בצורה ישירה על התכנים ואיכות העבודה:
״חשוב לי לציין שאתם מומחים בסדר הסיסטמתי של הדברים, בלהבין מה הצורך של הלקוח ולתרגם את המוצר שהוא צריך בסדר הכרונולוגי הנכון מבחינתו. התהליך עצמו מסודר ומופק בצורה כל כך טובה כך שזמן הנפקת התוצרים הוא סביר. יותר מזה, אתם מתעמקים ומייצרים תכנים כמו מי שמבינים בתחום, וזה ממש לא מובן מאליו. יש כאן חוויה מעניינת של בעלי מקצוע, כאילו הכותבים שלכם נמצאים איתי בתחום כבר שנים. זה הפלוס הגדול שלכם.״
לקריאה נוספת
- סיפור לקוח: “כתיבת תוכן קידומי שעומדת בכל הציפיות”
- איך מתחילים קריירה של כתיבת תוכן באינטרנט?
- לא כל יום פורים? אצלנו דווקא כן!
- 4 דרכים לשיפור תיאורי המוצרים באתר שלכם
- למה בחירת מילת מפתח נכונה היא מפתח להצלחה?
פורסם ב: סיפור לקוח