שיווק באמצעות תוכן נחשב לעמוד השדרה של כל מהלך שיווקי אינטרנטי. אם ברצונך לשפר את הדירוגים של האתר שלך בתוצאות החיפוש הרי שברור כי תוכן איכותי שנותן ערך לגולשים, יעשה עבורך את העבודה.
שיווק באמצעות תוכן הוכח כאחד מהכלים השיווקיים הטובים ביותר בארסנל. זה עזר להפיץ את המודעות למותג ולקבל קישורים נכנסים איכותיים.
אם אין לך נוכחות במנועי החיפוש או שהנוכחות שלך דלה, הנה מדריך קצר שמסביר את השימוש בשיווק באמצעות תוכן כדי לתפוס שלוש ציפורים: לקבל קישורים נכנסים איכותיים, להגביר את התנועה לאתר ולקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.
יעדים ומטרות
- להגדיל משמעותית את מספר ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר.
- לבנות נוכחות במדיה החברתית ולהשיג הכרה כמומחים בתחום.
- לקבל דירוגים גבוהים יותר בתוצאות של מנועי החיפוש.
- להגדיל את התנועה לאתר.
האתגרים
- מעט קישורים נכנסים
- נוכחות דלה במדיה החברתית
הפתרון
יצירת תוכן מקורי
- יש לכתוב מאמרי תוכן מקוריים שמתמקדים בתחומים מרכזיים בעבודה שלך (אגב, אחרים יכולים לעשות זאת בשבילך). את התוכן יש להכניס לבלוג באתר שלך או כפוסטים אורחים בבלוגים אחרים.
- שאלות לתשובות נפוצות – בבלוג שלך וגם בבלוגים אחרים.
- מדריכים – תוכן שמכוון לפתרון אתגרים שונים שרבים נתקלים בהם בתחום המומחיות שלך.
- תכנים חינמיים – כדאי ליצור מספר תכנים שהיו נגישים לגולשים באתר שלך חינם אין כסף
אופטימיזציה של התוכן
יש לבצע אופטימיזציה לכל התכנים באתר כדי לשפר את הדירוג שלהם בתוצאות של מנועי החיפוש. יש לכתוב את תגית המטא-תיאור שלהם כך שתתאר אותם באופן מדויק. בנוסף, יש להכניס את מילת המפתח הרלוונטית גם בכותרת הפוסט וגם בכותרות המשנה.
בחירה וניתוח של מילות המפתח
חלק ניכר מהזמן יש להקדיש כדי למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור התוכן שלך. לאחר מכן יש להתמקד במילות המפתח החשובות – אלה שהם גם רלוונטיות לעולם העשייה שלך וגם עם מספר החיפושים הגבוה ביותר. וזה לא קל כי לעיתים יש צורך לעבור על אלפי מילות מפתח שונות. אבל התוצאה שווה הכל – הדירוג של האתר שלך בתוצאות מנועי החיפוש ישתפר פלאים.
מציאת מילות מפתח שאף אחד לא משתמש בהם
רצוי לשים לב במיוחד למילות מפתח רלוונטיות אך עם מעט חיפושים. שימוש במילות מפתח אלו תאפשר לאתר להיכנס לנישות שהמתחרים לא נמצאים בהם.
הגדלת אמינות התוכן כדי לרכוש את אמון הגולשים
כשאנחנו כותבים תוכן אנחנו כמעט תמיד מוודאים שהוא כולל דוגמאות, נתונים סטטיסטיים ונתונים ממקורות אמינים שתומכים בטענות שמעלה המאמר. יש לספק קישורים לכל הנתונים הסטטיסטיים ולמחקרים שבהם נעשה שימוש במאמר.
פרסום קבוע של תוכן במדיה חברתית
רצוי מאוד לפרסם תכנים באופן קבוע בכל הפרופילים החברתיים שיש לעסק או לך. זה עוזר לבנות נוכחות במדיה החברתית וליהנות מעוקבים רבים שבתורם מזרימים תנועה לאתר.
התנסות בסוגים שונים של תוכן
לא כדאי להיצמד רק לפוסטים כתובים בבלוג או בבלוגים של אחרים, אלא גם כדאי ליצור ולפרסם סוגים שונים של תוכן כמו אינפוגרפיקות, קטעי וידאו, מקרי מבחן, סיפורי לקוח ועוד.
התוצאות הצפויות
הגברת התנועה לאתר
כתיבת תוכן וכתיבת מאמרים מסוגים שונים עוזרים להגביר את התנועה לאתר.
שיפור הדירוג בתוצאות החיפוש
הודות לעבודת האופטימיזציה שתיארנו לעיל, רבים מהתכנים שלך יגיעו למקום הראשון בגוגל (כן, גם אם זה ביטוי איזוטרי אבל כזה שמשקף את העשייה שלך – זה משהו שבסופו של דבר יביא לקוחות).
נוכחות במדיה החברתית
פרסום עקבי במדיה החברתית לא רק עוזר לבנות נוכחות בפלטפורמות הללו, אלא גם מביא הרבה תנועה לאתר.
הגדלת מספר הקישורים הנכנסים
שיווק באמצעות תוכן מגדיל את מספר הקישורים הנכנסים לאתר באופן טבעי. גולשים משתפים ויוצרים קישורים ברחבי הרשת למה שנתפס בעיניהם כתוכן איכותי.
פורסם ב: כתיבת תוכן
תגיות: כתיבת תוכן | קידום אורגני | קידום אתרים