דף הבית » כתיבה לאינסטגרם » 10 טיפים שימושיים לשימוש ברילס באינסטגרם עבור העסק שלכם

10 טיפים שימושיים לשימוש ברילס באינסטגרם עבור העסק שלכם

אם אתם מחפשים לקחת את השיווק שלכם באינסטגרם לשלב הבא, אולי הגיע הזמן להתחיל להתנסות עם האופציה של הפקת רילס באינסטגרם.

רילס באינסטגרם הם סרטונים קצרים של 15 או 30 שניות שמתנגנים בלופ וניתן להוסיף להם קריינות. הסרטונים מתנגנים בלופ כשמישהו גולל בפיד שלכם וחוזרים על עצמם עד שהלקוחות עוזבים את הפיד. סרטונים קצרים וקליטים אלה נוטים ליהנות משיתופים, הופכים לפופולריים ויש גם יותר סיכוי שהם יהפכו לוויראליים.

אישה מסתכלת על רילס (גלגלי וידאו) - סגנון פיקסו

התכונה החדשה הזו באינסטגרם היא בעצם מקפצה למותג שלכם, מה שמאפשר לכם ליצור סוגים שונים  של סרטונים שבהם תוכלו להשתמש כדי להתחבר לעוקבים שלכם. אז איך עובדים הרילס באינסטגרם, ואיך אתם יכולים להשתמש בהם עבור המותג שלכם? כל התשובות מיד.

כיצד פועלים הרילס באינסטגרם?

רילס באינסטגרם מאפשרים לכם לצלול לתוך עולם הווידאו הקצר, בדומה ל-TikTok או כל אפליקציה פופולרית אחרת של קטעי ווידאו קצרים. הנה כמה טיפים איך לעשות את זה נכון.

הכירו את המדיום

לפני שאתם צוללים פנימה לרילס משלכם, הקדישו זמן לחקור את הרילס של אחרים. כדאי לבדוק כיצד הם משתמשים בהם עבור הפלטפורמות האישיות או עמודי המותג שלהם.

כדי למצוא רילס, לחצו על האייקון של רילס באפליקציה. היא נראית כמו לוח במאי עם כפתור הפעלה. כאן אתם יכולים לראות רילס של עמודים שאתם עוקבים אחריהם, אבל גם רילס של עמודים שפלטפורמת אינסטגרם חושבת שתתעניינו בהם על סמך הפעילות שלכם בפלטפורמה.

כפתור הפעלה של רילס

דרך נוספת למצוא רילס היא לעבור ל-Explore ולחפש רילס. ניתן גם לעבור ישירות לדף הפרופיל ולחפש את האייקון של הרילס.

רילס באקספלור אינסטגרם

איך ליצור רילס באינטסגרם?

מוכנים להתחיל ליצור רילס בעצמכם? זה הזמן להפעיל את המצלמה ולצאת לדרך!

באפליקציית אינסטגרם, בחרו את סמל סימן הפלוס הקטן בפינה השמאלית העליונה כדי להוסיף סרטון. ייפתח מסך עם מגוון של אפשרויות, כולל רילס.

בחר באפשרות רילס ותקבלו מגוון של תכונות להתאמה אישית. תכונות רבות יהיו ניתנות לזיהוי מהיר אם אתם כבר משתמשים באינסטגרם, כולל האייקונים של המוזיקה, האפשרות להרצה מהירה של סרטון והטיימר.

תוכלו גם לבחור אם הסרטון שלך יהיה 15 שניות או 30 שניות. אם אתם לא בטוחים, מומלץ להתחיל בקטן. זכרו, חזרה של סרטון ריל קצר יותר עשויה להשפיע יותר טוב על הלקוחות מאשר ריל ארוך.

איך להוסיף מוזיקה לרילס?

כשתתחילו ליצור את סרטון הריל שלכם, תראו את האייקון של המוזיקה. לחצו על התו המוזיקלי ותראו ספרייה של שירים, ממש בדומה למוזיקה שאתם יכולים להוסיף לפוסטים שלכם באינסטגרם.

השתמשו בסרגל החיפוש בחלק העליון כדי לחפש מוזיקה שמתאימה ליצירת הווידאו שלכם. לאחר מכן, בחרו את החלק בשיר המתאים ביותר לסרטון שלכם ולמטרה שלכם.

אם אתם לא רוצים לבחור שיר, תוכלו גם להשתמש ברעשי רקע או בקול שלכם עבור הרילס שלכם.

10 דרכים להשתמש ברילס באינסטגרם לצורך שיווק המותג שלכם

כמו הרבה תכונות אחרות בעולם המדיה החברתית, גם הרילס באינסטגרם היא בעצם פלטפורמה למותגים שמאפשרת להם להתחבר ולתקשר עם העוקבים שלהם. עם זאת, זה יכול להיות קשה להחליף דיסקט (איזו מילה בומרית חחחח…) ולחשוב על רעיונות וידאו שעונים על שתי דרישות: גם נכונים למותג שלכם וגם מעניינים את העוקבים שלכם.

אם אתה מעוניינים להתחיל להעלות רילס לאינסטגרם או רוצים לנהל יומן תוכן עם רעיונות לרילס, המשיכו לקרוא. לפניכם עשר דרכים להשתמש בסרטונים הקצרים האלה כדי לשווק את המותג שלכם וכרגיל –  דוגמאות אמיתיות שמותגים אחרים השתמשו בהן. השתמשו באלה כהשראה, אך זכרו להישאר נאמנים למותג שלכם.

1. ספרו את סיפור המותג שלכם ברילס

מה סיבת הקיום שלכם? למה אתם פה? לכל מותג יש סיפור ושיתוף הסיפור עם העוקבים היא דרך מצוינת לחבר אותם אליכם. רילס באינסטגרם יכולים לעזור לכם לעשות זאת בצורה שהיא גם מהנה וגם אותנטית.

כשאתם חולקים עם העוקבים את סיפור הרקע של המותג שלכם, אנא הקפידו שהוא יהיה אמיתי ולא מכירתי. האינטגרציות ולאופציות השונות של הוידאו ברילס הופכות את המשימה לקלה יותר.

המותג Tailored Tulle עשה שימוש בריל באינסטגרם כדי לספר את הסיפור של השנה הראשונה שלהם. בתוספת של מוזיקת רקע, זו הייתה אפשרות מצוינת להכיר תודה ללקוחות שהיו איתם מההתחלה.

הווידאו הזה יצא אותנטי, אמיתי ולא יהיר ומוכיח שווידאו היא דרך מצוינת לספר סיפור, לפעמים יותר טוב מתוכן. וכבר אמרו חכמים שתמונה אחת שווה אלף מילים…

2. הציעו הנחות אקסקלוסיביות לצופי הרילס

כאן הדברים יכולים להיות מוי כיף! למה לא “לתגמל” עוקבים וצופים נאמנים בהנחות והזדמנויות בלעדיות, ולעשות את זה בצורה מהנה ומרתקת? זו יכולה להיות דרך מצוינת להכריז על מוצר חדש, להשיק מבצע עונתי או כל דבר שמיועד למשוך יותר לקוחות לרכישה בחנות שלכם.

אם חשבון האינסטגרם של המותג שלכם מאפשרות קניות און-ליין, אתם יכולים גם לתייג את המוצרים שלך ברילס שלכם. גרמו לצופים להתרגש מהמוצר שלכם עם סרטון וידאו מרתק, לאחר מכן הציעו הנחה שהם לא ירצו לפספס וקיבלתם חווית קניות שלמה בקליק אחד.

Sephora למשל, השתמשה ברילס באינסטגרם כדי להראות לאנשים כיצד להקליד קוד קופון בעת קניות מקוונות. הבונוס לעוקבים היה שקית של פריטים בחינם. שווה! אגב, אם אתם צריכים להפיק סרטון הדרכה שכולל צילומי מסך מאפליקציות ואתרים – נוכל לעזור לכם גם בזה.

3. שתפו את התהליך היצירתי שלכם

אנשים אוהבים לקבל הצצה למוצרים ולמעצבים האהובים עליהם. זה גורם להם להרגיש חלק מקבוצת עילית. אנשים שמתוודעים לראשונה למותג שלכם יכולים גם להעריך אתכם יותר, למשל באמצעות הבנה מעמיקה יותר של המאמץ והזמן שהושקעו בפיתוח המוצר שלכם.

בין אם אתם מוסיפים הצצה לפעילויות שלהם במהלך השנה, או שאתה מפעיל את המצלמה כשההשראה מגיעה, רילס יכולים להיות דרך מהנה להתחבר לאנשים ולעזור להם להרגיש מחוברים יותר למותג שלכם.

Soleil Furnishings יוצרת שחזורים של רהיטים בהתאמה אישית. הם השתמשו ברילס באינסטגרם כדי להראות חלקים שונים בתהליך היצירתי, משיוף ועד צביעה.

בפוסטים בבלוג או בתוכן אחר ארוך יותר, תהליכי עבודה עשויים להיראות יבשים או עמומים, אבל עם קצת מוזיקת רקע ולופ הם הופכים לסרטון שכיף לצפות בו.

4. הציגו צילומים של מאחורי הקלעים

עולם העסקים הוא יותר מהתמונות המרובעות היפות והמתוכננות היטב שממלאות את עמודי המדיה החברתית שלנו. כדי לפתח מערכת יחסים אמיתית עם העוקבים שלכם, במיוחד אלה שמתעניינים באמת במה שאתם יוצרים, נסו את הרילס של האינסטגרם לצילומים מאחורי הקלעים.

תהיו אמיתיים עם העוקבים שלכם. הסירו את הווילון הרשמי וקבלו אותם בברכה לכל העליות והמורדות של החיים בעסק שלכם.

The Wishing Elephant מפרסם ברילס רבים מהנעשה מאחורי הקלעים שלו. כך הוא חולק את המציאות של עיבוד, טיפול ומשלוח הזמנות, אבל גם את הכאוס והשמחה שכרוכים בבעלות על עסק קטן.

5. הציגו את הצוות שלכם

העולם המקוון ידוע לשמצה כבלתי אישי, אז למה שלא תכניסו קצת אנושיות בשיווק באמצעות המדיה החברתית? השתמשו ברילס כדי לראיין את חברי הצוות שלכם, תנו להם לבחור שיר אהוב ולהציג תחביב או עניין שיש להם מחוץ למשרד.

ברור שיש להתייעץ עם מחלקת משאבי האנוש שלכם לפני פעולה כזו, אבל שוב זו דרך מצוינת להפיח קצת חיים בפוסטים שלכם במדיה החברתית, במיוחד אם אתם בתעשייה שנוטה להיות מכופתרת יותר.

אתם יכולים גם להשתמש ברילס כדי להדגיש את המותג, המוצרים או השירותים שלכם, תוך הצגת הצוות. אפליקציית הסטרימינג KidoodleTV Shared בחרה ברילס כדי לשאול את חברי הצוות במה הם וילדיהם אוהבים לצפות.

6. השוויצו במוצרים שלכם

האם למוצר שלכם יש הרבה תכונות/אפשרויות או שאתם מייצרים מוצרים בהתאמה אישית לכל לקוח? רילס יכולים לעזור לכם להדגיש את מה שמייחד את המוצרים שלכם, את פרטי המוצר והשימושים בו. חברת וויליאם סונומה משתמשת ברילס של אינסטגרם כדי להציג את המוצרים שלה בפעולה, כך שהעוקבים יוכלו לראות איך המוצרים נראים על שולחן החג או לקבל השראה להצעות הגשה.

7. הכריזו על מבצעים והנחות

אם אתם משתמשים בהטבות כדי לצבור עוקבים נוספים או לתגמל לקוחות נאמנים, רילס באינסטגרם יכולים לעזור לכם להפיץ את הבשורה. האופציה האחרת היא להמציא את הגלגל עם הטבות מפתיעות במיוחד. קחו כדוגמא את חברת Pretty by JL שהפתיעה את עוקביה עם מתנה בחינם בהזמנות שביצעו. וכמובן שההכרזה על הזוכים נעשה גם כן ברילס.

8. חנכו את הקהל שלכם

רילס באינסטגרם נותנים לכם את ההזדמנות לחנך את העוקבים, בין אם על המותג שלכם או על הערכים שהמותג שלכם מייצג. בקטעי וידאו קצים של 15-30 שניות, אתם יכולים לשתף את הידע שאתם עשויים לקבל כמובן מאליו כמומחים, זאת בזמן שהלקוחות שלכם עדיין לא שם. זו דרך מצוינת לצרף עוקבים לתמוך בתעשייה שלכם ולהראות ללקוחות את נקודת המבט שלכם. לדוגמה, Baker Creek Heirloom Seeds משתמש ברילס באינסטגרם כדי לחנך את הקהל שלהם לגבי שימוש בצמחי מרפא.

9. הדגימו את המוצרים שלכם

בין אם המוצר שלכם מסובך וזקוק להסבר יסודי, או שאתה רוצה להשוויץ בתכונות מגניבות, הסרטונים הקצרים ברילס הם דרך מהנה להראות מה הופך את המוצר שלכם לנהדר. אתם יכולים להיות יצירתיים, מטופשים או ממש מחוץ לקופסה. לדוגמה, ברילס תוכלו לשתף תכונות מיוחדות של המוצר או שימושים פחות מוכרים.

אמנים יכולים למנף זאת על ידי הדגשת הפרטים הנלווים למה שהם עושים. למשל, רייצ’ל פרוד נותנת ברילס שלה לעוקבים מבט כיצד היא מציירת את היצירות שלה.

10. הפיצו אושר

כשזה מגיע לשיווק במדיה חברתית, אנו מבלים זמן רב במחשבה על החזר ה-ROI, כלומר השורה התחתונה ושולי הרווח. אבל לפעמים, המדיה החברתית מציעה הזדמנות גדולה יותר. עם מדיה חברתית, אנו מתקבלים בברכה לחייהם של אנשים ויש לנו הזדמנות להביא שמחה ואור.

רילס אינם יוצאי דופן. למעשה, הם יכולים להיות הדרך המושלמת להביא קצת שמחה וצחוק לעולם. תשאירו את זה פשוט. הציגו סרטונים מקסימים ויפים שיעלו חיוך על פניהם של העוקבים. או יפה. תנו לפינה הקטנה שלכם באינטרנט לעשות את השינוי ולו בקטן.

הנה מה שה-VetDogs של אמריקה שיתפו בפיד של הרילס שלהם. זה פשוט, רק הצצה קטנה לעבודה היומיומית שלהם. שום דבר מעבר לזה, אבל גם לא צריך. הם אפילו השתמשו רק ברעשי הרקע שלהם לאודיו, במקום להיכנס לשיר מהנה בלופ, למרות שהאפשרויות האלה היו אינסופיות.

טיפ לסיום 🙂

קבלו מדריך וידאו סופר מגניב על איך להכין סרטוני רילס בעצמכם מתמונות בקנבה:

מסקנה

כתיבה שוטפת של פוסטים לאינסטגרם כמו גם הפקה של סרטוני רילס לאינסטגרם יכולים להפיח חיים חדשים בעמוד שלכם ולבנות את המותג שלכם. הקפידו ליצור סרטונים קצרים עם מוזיקה קליטה, שתפו את סיפור המותג שלכם ותגלו שמדובר בכלי נהדר שמאפשר לכם להיות יצירתיים ולצבור קהל מעריצים. שיהיה בהצלחה!

המאמר תורגם ונערך על בסיס פוסט של ניל פתאל

פורסם ב: כתיבה לאינסטגרם

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן