אתם נקיים, אתם חרוצים וגם כשהייתם קטנים אמא שלכם אף פעם לא אמרה לכם: “נו אבל אם כבר לטאטא אז למה לא גם את הפאנלים?”. אז לקחתם את כל הכישרון הזה והחלטתם להקים חברת ניקיון נוצצת עם צוות מנצח. אבל איך תבטיחו שהתוכן באמת יעבוד? שהבשורה שלכם תגיע למי שזקוק לה? ושהאתר שלכם ימלא את ייעודו וייצר לכם לקוחות חדשים? הנה כל מה שכדאי לדעת על כתיבת תוכן לאתרי ניקיון.
כאבים זה שמחה
בואו ונחשוב לרגע על הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מה הוא רוצה? מה כואב לו? למה הוא מחפש אתכם? לא משנה אם מדובר בחלל משרדי, בית או מקום ציבורי, ולא משנה אם הלקוח שלכם זקוק לפתרון חד פעמי או לעזרה על בסיס קבוע, יש דבר אחד שמשותף לכולם: הם זקוקים לכם.
לכן, השיח שנרצה לייצר באתר ידבר על פתרונות ולא בהכרח על הרזומה שצברתם. לדוגמה, במקום לכתוב: “אנו עוסקים בניקוי X ו-Y כבר 20 שנים”, העדיפו להתמקד באופן שבו הניסיון הזה בא לידי ביטוי ובעיקר – כיצד הוא תורם למי שבוחר בכם, למשל כך: “הניסיון הרב העומד לרשותנו מאפשר לנו להתאים לכל לקוח, בכל סדר גודל, את הפתרון המתאים ביותר לצרכיו”. והופס, הפכנו את הרזומה לפתרון!
כתיבה של תוכן בניחוח לוונדר
תוכן שארוז בצורה נעימה, מסודרת ונוחה לעין מעורר רגשות חיוביים, וגורם ללקוח הפוטנציאלי שלכם לרצות להישאר רק עוד קצת באתר – ולבסוף לקנות את השירות שלכם. ההנחה הזו נכונה לכל סוגי העסקים ולכל האתרים עלי אדמות, אך היא נכונה שבעתיים כשאנחנו כותבים תוכן לחברת ניקיון. ככלות הכל, כל המהות שלכם היא ניקיון, רעננות, להפוך את החלק הפחות נוצץ של החיים ליפה ונעים – וה”ערכים” האלה חייבים להשתקף באתר שלכם.
Less Is More
מה זה אומר בפועל? שגם אם יש לכם המון המלצות, ימבה של ידע מקצועי ושירותים מגוונים וחדשניים – אל תעמיסו על האתר ואל תגרמו לו להיראות גדוש בפרטים. האתר האמריקאי Klean Sweep (כן כן, ה”טעות” במקור) עושה את זה מעולה, עם עיצוב ידידותי למשתמש ונוחות גלישה מקסימלית. כנסו ללינק וענו לעצמכם על השאלות הבאות:
- כמה מהר הבנתם מה המותג שלהם מציע?
- מה החזון שלהם?
- מה הערכים שלהם?
- כיצד מגיעים לאזורים שונים בתוך האתר?
הרושם שאתם קיבלתם זהה לתחושה שלקוחות פוטנציאליים מקבלים כשהם משוטטים באתר – וזה בדיוק התחושה שאתם רוצים לייצר.
לפני, אחרי ומה שביניהם
כתיבת תוכן לאתרי ניקיון המהללת ומשבחת את מה שהעסק שלכם יודע לעשות זה מעולה, אך להוסיף תמונות שמוכיחות את הנקודה הזו הופך את האתר שלכם להרבה יותר אמין ואטרקטיבי. הציגו תמונות של לפני ואחרי בחללים השונים שניצחתם על הניקיון שלהם, כדי להראות לעולם למה אתם מסוגלים ובעיקר – כמה טוב נקראה החלל אחרי שאתם “נוגעים” בו. רוצים להעצים את האפקט? שדכו לכל תמונה גם כמה מילים שייתנו את הקונטקסט האישי של הלקוח ושל מלאכת הניקוי.
לקריאה נוספת
פורסם ב: כתיבת תוכן
תגיות: אתרי חברות ניקיון | אתרי ניקיון | כתיבה לאתרי ניקיון | כתיבת תכנים לאתרים של חברות ניקיון