דף הבית » כתיבת תוכן » איך תקנו אמינות לתוכן שלכם?

איך תקנו אמינות לתוכן שלכם?

סמוך על סול

יש מיליוני עמודים של מידע באינטרנט. למעשה, האומדן נכון להיום (13/5/21) עומד על כ-5.27 ביליון דפי אינטרנט ואין ספק שמספר זה גדל מדי יום ביומו. אז עם כמות כזו עצומה של מידע שזמין בלחיצת כפתור, איך אתם יכולים להפוך את האתר שלכם לבולט, לאמין ולמשאב שימושי באמת לקוראים שלו?

כצפוי, זה טריקי. למרות הימצאותם של אתרי תוכן ענקיים כמו ויקיפדיה, עדיין בלוגים ואתרי אינטרנט נישתיים מסוימים הם המקור הראשון לחיפוש מידע בתחומם. למרות שזה אולי נראה קשה בהתחלה, זה לא בלתי אפשרי שתצליחו להפוך את האתר שלכם למקור מידע ראשי ללקוחות שלכם וכל זאת על ידי כתיבת תוכן אמין ועוד כמה טיפים קלים לביצוע שנעבור עליהם בהמשך.

אם תצליחו לספק לקוראים שלכם הוכחות על הנושאים שאתם כותבים עליהם בכל פעם שאתם מעלים פוסט לבלוג או לאתר שלכם – תרוויחו לקוחות שעם הזמן יבינו שמילה שיוצאת מהמקלדת שלכם היא קודש.

טכניקות לכתיבת תוכן אמין

  • השתמשו בנתונים סטטיסטיים. כל אחד צריך קומץ של עובדות כדי להרגיש שהוא לא קורא שטויות. שימוש בסטטיסטיקות היא דרך מצוינת להוכיח טענות שמובאות בפוסט או במאמר שאתם כותבים. סטטיסטיקה מפתיעה או מעניינת במיוחד לעתים קרובות משמשת ככותרת בכתיבה עיתונאית. רק וודאו שהסטטיסטיקות אמיתיות, מה שמביא אותנו לנקודה הבאה..
  • שימוש בקישורים. רצוי תמיד להפנות אל מקור מהימן כשמציינים עובדה חשובה. לדוגמה, אם אתם כותבים על מחקר, קראו את המחקר עצמו וקשרו אליו. אל תתפתו לקרוא מאמר בנושא שכתבו חברה או עסק מסוימים על אותו מחקר מכיוון שלעיתים קרובות תראו שהמידע שנכתב במאמר הוכנס בהקשר מסוים על מנת לשקף באופן חיובי את שירותיה של החברה או של העסק.
  • כתיבת תוכן ממקום של ידע. אם אתם מפגינים רמת ידע גבוהה, קהל היעד שלכם יעריך את דעתכם יותר. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לכתוב ממקום של ידע וניסיון הוא לנקוט עמדה מסוימת בנושא. במקום רק להציג עובדות שפורסמו כבר במאות אתרי אינטרנט אחרים. הכתיבה שלכם צריכה להיות ייחודית ולהביע דעה שמגובה בנתונים סטטיסטיים ובקישורים. זה לא רק יגרום לתוכן שלכם להיות יותר מרתק אלא גם יגדיל את הסיכוי שאנשים ישתפו אותו, ידברו עליו ויחשפו אותו לקהל קוראים נוסף.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה עיתונאית, כתיבת תוכן

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן