דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: "תוך שבועיים הסרטון צבר 3,000 צפיות ביו טיוב"

סיפור לקוח: "תוך שבועיים הסרטון צבר 3,000 צפיות ביו טיוב"

נקודת המוצא שלנו ב'כתבנית' היא שתוכן הוא כלי שיווקי רב עצמה. אבל אפילו אנחנו הופתענו כשמענו שהסרטון האינפורמטיבי שסייענו בכתיבת התסריט שלו, 'הפיל את הרשת' ועד לכתיבת שורות אלו כבר צבר יותר מ-6,500 צפיות ביו טיוב.  מה שהופך את הסיפור הזה לעוד יותר מיוחד, הוא שהלקוח שעומד מאחורי הסרטון הוויראלי אינו חברה גדולה או איש מקצוע שמתמחה בקידום תוכן, אלא חשמלאי ללא רקע בפעילות שיווקית דיגיטלית או ניסיון ביצירת סרטונים ויראליים.

סרטון התקנה אבי וזנה

אבי וזאנה מזהה את הצורך

אבי וזנה הוא חשמלאי מוסמך מגן יבנה עם יותר משלושים שנות ניסיון בעבודה למגזר הפרטי ולתעשייה. העסק שהוא הקים ומנהל יחד עם אשתו, מבצע עבודות חשמל מכל הסוגים. אבי שלוקח את המקצוע שלו מאוד ברצינות אוהב לזהות חידושים. בימים אלו עובר שוק הרכב מהפכה, למרות שהמהפכה הזו עוברת קצת מתחת לרדאר כבר קשה להתעלם ממנה.

אנחנו מדברים על חדירת הרכבים החשמליים. איך זה קשור לסיפור שלנו? אבי וזנה מסביר: " אנחנו כרגע נמצאים בעיצומו של מהפך במסגרתו רכבים חשמליים מחליפים מכוניות עם מנוע בנזין ועם זה מגיע גם ביקוש לעמדות הטענה חשמליות. כשיש רכב חשמלי הכי נכון לטעון אותו בבית. חברות כמו טסלה מציעות ערכות להתקנת תשתית טעינה בחניות של בתים ובניינים, אך מדובר בהתקנה מורכבת שדורשת עבודה של חשמלאי מוסמך. בנוסף, יש בציבור הרבה אי בהירות בנושא, כולל לגבי נקודות כמו כמה להטעין ואיך להטעין, איזה מטען לרכוש ומה אומרים התקנים".

הרעיון של אבי היה פשוט, הוא זיהה צורך והחליט לעשות משהו בנדון. באותה נקודת זמן כמעט לא היה מידע איכותי ברשת, אז אבי החליט לקחת על עצמו את המשימה. אבי וזנה מפרט: "ראיתי שאין כמעט מידע ברשת ושאין אף סרט הדרכה בעברית ביו טיוב, אז החלטתי לצלם התקנה, להוסיף מלל ולעשות סרט הדרכה בנושא, אבל לא תיארתי לעצמי שהוא יהפוך לוויראלי".

"חזרו אלי תוך כמה ימים עם תסריט קריינות מוכן לצילום"

אבי שמכיר היטב את נושא עמדות הטעינה כתב טקסט לסרטון, אך הוא הבין שבנקודה הזו שווה להיעזר במומחים לכתיבת תסריטים שיווקיים וכך הוא הגיע אלינו, ל'כתבנית': "נכנסתי לאתר והתרשמתי, השארתי פניה ב'צור קשר', חזרו אלי מהר והיו מאוד נחמדים. העברתי להם את בסיס הטקסט ותוך כמה ימים שלחו לי תסריט קריינות מוכן לצילום".

עם התסריט פנה אבי לצלם ועורך שעל בסיס התסריט יצר את הסרטון הויראלי הזה:

"הטלפון לא מפסיק לצלצל"

כמו שהזכרנו בפתיחת הכתבה הסרטון צבר תוך זמן קצר אלפי צפיות ברשת וכל זה כמעט ללא שום פעילות קידום ממומנת. מבחינתנו זו ההוכחה הטובה ביותר לכוח של תוכן איכותי. אבי זיהה צורך רלוונטי במקור ידע והשתמש נכון במדיה ובתוכן.

בשיחה איתנו הוא סיפר לנו  מה התרחש בעקבות העלאת הסרטון: "תוך שבועיים הסרטון צבר 3,000 צפיות ביו טיוב. כרגע המספר עומד על 6,500 צפיות והטלפון לא מפסיק לצלצל. כתוצאה ישירה מהסרטון הזה כבר ביצעתי כמה עשרות התקנות של מטענים. הבעיה היחידה היא שלמשפחה שלי כבר נמאס לשמוע אותי עושה שיחות מכירה" :).

לקריאה נוספת

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות: | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן