סיפור לקוח – עליזה: “הרגשתי כמו בבית, שזה אומר הכל”
מסיפור העסק של עליזה אפשר להפיק סדרה שלמה. תמיד ידענו שעסקים הם משהו מיוחד, אבל הסיפור של עליזה לגמרי הראה…
גוגל אוהב עובדות. עובדה.
אם להאמין לחוקרי גוגל, בקרוב נביט אחורה ונצחק על הזמן שבו מנועי החיפוש דירגו אתרי אינטרנט שמבוססים על פופולריות של…
איך לבחור מילות מפתח מתאימות לאתר?
נפוליאון בונפרטה, שהיה איש קטן מידות אמר פעם: “אדם אחד שמדבר עושה רעש גדול יותר מעשרת אלפים אנשים דוממים”. אם…
סיפור לקוח: “השיווק ברשת הוא כבר לא מחסום”
עוד משנות ה-80, סורין ליזרוביץ’ לא מפסיק לזוז בשטח – מהקמת חברת טיולי קרקל לסיורי שטח אתגריים במדבר, דרך הדרכת…
מדריך: איך להפיק סרטון תדמית קולע מתוך מאגרי תמונות וסרטונים
לסרטון תדמית יש איכויות שאין למאמר עיתונאי או כתבת יח”צ. יש הבדל בחוויה בין קריאת טקסט לבין צפייה בסרט. כאשר…
כתיבת תוכן לעסקים קטנים
כל בעל עסק היום יודע שבאינטרנט “התוכן הוא המלך” אבל איך כתיבת תוכן מסייעת בפועל לעסקים קטנים? כתיבת תוכן נחשבת ובצדק לאמצעי…
איך להפיק סרט תדמית בצורה הכי פשוטה ומהירה שיש
סרטי תדמית הם פורמט שיווקי מצליח מאוד אשר מטרתם היא להציג את החברה, את לקוחותיה, מוצריה, שירותיה והישגיה, באמצעות קטעי…
סיפור לקוח: כך הופכים סרטון וידאו שנראה כמו חלום למציאות
טוב ככל שזה נשמע, גם חברת IMCI אשר מפתחת מוצרים לקנאביס רפואי בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר הקיימים בשוק, מאותגרת בצרכים…
איך אפשר לכתוב ל-2 המינים [כאחד] תוכן דיגיטלי באינטרנט?
בכתיבת תוכן יש חשיבות קריטית לפנייה נכונה לקהלים שונים. כתיבה המעוררת רגש והזדהות על ידי פנייה ישירה, אישית ומדויקת ויצירת…