תוכן או קישורים, קישורים או תוכן, שאלת השאלות של כל בעל אתר.
שניהם בהחלט חשובים לכל אתר. אסטרטגיית קישורים תשלח את הקוראים לאתר שלך ותסמן לגוגל שאתרים אחרים ממליצים על האתר שלך, ותוכן מיוחד יגדיל זמן שהיה באתר, את הקהל שלך ובסופו של דבר את המכירות שלך.
אז עם מי מהשניים כדאי להתחיל?
באופן אידיאלי, כדאי לרכוש את שניהם בו זמנית, אך מה אם אינך יכול? מה אם תקציבך מוגבל?
לא פשוט לבנות מספר רב של קישורים וליצור בו זמנית תוכן נרחב ומיוחד, במיוחד אם אתה יזם עצמאי או עסק קטן.
זהו קרב קשה.
אם כבר בחרת צד, נסה לשכוח את ההחלטה שלך. לשניהם יש יתרונות וחסרונות, ויש אזור נייטרלי גדול בינהם.
באופן כללי, ישנן שתי אסכולות בנוגע לסוגיה זו.
קודם כל תוכן
הראשון אומר שתוכן צריך להיות קודם כל מכיוון שתוכן טוב הוא בעל ערך לקידום אורגני.
יש לכך כמה יתרונות:
- ראשית, תוכן טוב יעזור לך לבנות אסטרטגיה יוצאת דופן לטווח ארוך.
- אם התוכן שלך מקורי, הוא בעל תוחלת חיים נצחית. וזה טוב. ממש טוב לך ולעסק שלך.
- אתם רוצים לגרום לאנשים לחזור לאתר כדי לראות את התוכן שלכם. המשמעות היא שתבסס את עצמך כסמכות, והתוכן ימשיך ״לעבוד״ עבורכם כל הזמן.
חשוב לזכור שבבחירה של תוכן לא תמיד יהיה ניתן לראות את ההמרה להצלחה באופן מיידי, אבל זה יהפוך למשאב שלא יסולא בפז ויעזור לאתר שלך להגיע להצלחה לטווח ארוך.
חשוב לזכור גם שישנה ביקורת ברורה כלפי בחירה של קניית קישורים כאסטרטגיה ראשונית. דמיינו שאתם מתחילים באסטרטגיה של רכישת קישורים, אם אין לך תוכן, מי שיגיע לאתר שלך ינטוש אותו כנראה די מהר…
מצד שני, אם אתם יוצרים תוכן נהדר, אתם נותנים לאנשים סיבה להיות באתר שלכם, להמשיך לבקר בו ולשתף אותו עם אנשים אחרים.
אנשים אוהבים תוכן טוב. בעיקר, תוכן יוצא מן הכלל המוסיף להם ערך. אסור לשכוח גם שהתוכן גורם לאנשים לדבר עליך: אם מישהו אוהב את התוכן שלך, סביר להניח שהוא ישתף אותו, חשבו על הפוטנציאל גם.
מחקרים מצביעים שאחד מכל 3 אנשים מבקרים באתר רק בגלל שמישהו המליץ להם עליו.
אז איך ניתן לגרום לאנשים להמליץ על האתר שלך? עם תוכן יוצא דופן!
קודם כל קישורים
האסכולה האחרת אומרת שהקישורים צריכים להיות ראשונים כי הם עוזרים לך לבנות קהל.
גם לאסטרטגיה זו גם יתרונות רבים:
- קודם כל, לא משנה כמה התוכן שלך יהיה מבריק, מרגש ומדויק, ללא קהל שיקרא אותו, מה הוא בעצם שווה? הקהל הוא זה שמחיה את התוכן שלך. קישורים עוזרים לך להשיג את הקהל הזה.
- קניית קישורים נכונים יכולה להציג את האתר שלך בפני אלפי אנשים ברחבי העולם. רק פרסום של תוכן באתר שלך לא יעשה עבורך את כל העבודה.
- שנית, קישורים עוזרים ל- SEO (קידום האתר במנועי החיפוש).
- אין ספק שניתן להתמקד ב-SEO עם כתיבת מאמרים או תוכן שיווקי. אבל בהתחשב בכל זאת, יצירת קישורים היא אסטרטגיה עם פוטנציאל גדול יותר. לדוגמה, ניתן לקשר לאותו תוכן יותר מפעם אחת. אך לא ניתן לכתוב את אותו תוכן יותר מפעם אחת בלי להסתכן בהעתקה שתוצאתה עונש מגוגל.
- ניתן גם לעדכן את התוכן שלך ככל שהוא יקבל יותר קישורים. זה יאפשר לך לנצל את העובדה שגוגל אוהבת תוכן חדש.
ואחרי שפרסנו כאן את כל היתרונות של כל אחד, רוצים המלצה?
לכו עם התוכן
הנה ארבע סיבות מדוע:
- התוכן מיועד למשתמשים שלך
- תוכן הוא הסיבה שאנשים מקשרים
- תוכן מגדיר את נושא הדף
- תוכן מסייע בהגדרת מבנה האתר
- מנועי החיפוש ובראשם גוגל נלחמים ברכישת קישורים. תוכן הוא השקעה נבונה יותר.
תוכן טוב הוא זה שמייחד את האתר מהשאר ומעביר את המסר הנכון לליבם ומוחם של הלקוחות. הצלחת האתר נקבעת בעיקר על פי התוכן. בסופו של דבר, התוכן הוא גם זה שיעזור לך במכירות. כל שאר המרכיבים של האתר שלך (עיצוב, תמונות, סרטונים וכו ‘) מספקים תפקיד תמיכה משני.
המפתח לאתר מצליח הוא שיהיה בעל תוכן ברור, רלוונטי ועשיר במילות מפתח שמעביר את המסר הנכון בעוצמה הנכונה ובצורה משכנעת.
יש סיבה שהביטוי “התוכן הוא המלך” נהיה שגור כל כך.
היתרונות המרכזיים שאפשר לקבל כשמשקיעים באסטרטגיית תוכן לאורך זמן
1. אמינות
תוכן אמין פירושו שהתוכן שלך מתבסס על מקורות מידע ברי סמכא. תוכן טוב יכול להבדיל את האתר שלך מהמתחרים על ידי הצגת הידע המעמיק שלך בנושא.
2. חשיפה גדולה יותר
האם לאתר שלכם יש תוכן ששווה שיתוף? התמקדו ביצירת תוכן ייחודי, איכותי ושימושי.
3. הזדמנויות קישוריות
הוספה מתמדת של תוכן איכותי לאתר – בין אם מדובר ביצירת דפים חדשים, הרחבת דפים נוכחיים או יצירת פוסטים בבלוג – עשויה לספק הזדמנות לקשר אינטראקטיבי מועיל, וזה מצוין לחוויית המשתמש ולדירוג גוגל.
4. דירוג דפים
מנועי החיפוש נוטים להעדיף אתרים הכוללים דפים חזקים ואינפורמטיביים עם תוכן קל לקריאה מכיוון שהם מועילים יותר לצופה. האם תוכן האתר שלכם עונה על שאלות נפוצות שלקוחות שואלים? זו אחת הדרכים הרבות שבה התוכן שלך יכול להיות גבוה יותר במנועי החיפוש. על ידי השקעה בתוכן איכותי, לאתר שלך יש סיכוי טוב יותר לדירוג טוב של מונחי מפתח בתוצאות החיפוש, מה שעלול להוביל לעלייה בתעבורת האתר.
5. זהות מותג
אחד היתרונות החשובים ביותר של השקעה בתוכן הוא זהות המותג. התוכן שאתה יוצר הופך אותך לבלתי נשכח; זה מה שיגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב.
לקריאה נוספת
פורסם ב: כתיבת מאמרים, כתיבת תוכן
תגיות: בניית קישורים | כתיבת תוכן | כתיבת תוכן לאתרים | קישורים | קניית קישורים