דף הבית » כתיבת תוכן » זאת הטעות הכי נפוצה שעושים בעלי עסקים וכך אתם תימנעו ממנה

זאת הטעות הכי נפוצה שעושים בעלי עסקים וכך אתם תימנעו ממנה

זה לא משנה אם אתה גבר או אם את אישה, אם פתחתם את העסק לפני שבוע, שנה או עשור, אם אתם עוסקים בתחום העיצוב, המסעדנות או עריכת דין כי רוב הסיכויים שגם אתם עושים את אותה הטעות ובטוחים שאתם יודעים הכל.

אנחנו לא מתכוונים חלילה שאתם כבעלי עסקים לא מבינים בתחום העיסוק שלכם. אין לנו בכלל ספק שכן. אז למה הכוונה? תנו לנו לתת לכם דוגמה.

אקדח

דוגמה 1- סנדרה ומלחמתה בבירוקרטיה הישראלית

סנדרה שלנו היא עולה חדשה מארה”ב. היא פנתה לחברת התרגום שלנו לצורך תרגום מסמכים רפואיים מאנגלית לעברית. לפני שיצאנו לדרך שאלנו אותה (כמו שאנחנו שואלים כל לקוח) לצורך מה היא צריכה את התרגום.

להפתעתנו היא אמרה שהיא מתכוונת להגיש בקשה לרישיון נשק ישראלי. כשביקשנו לדעת אם היא עומדת בקריטריונים שנקבעו ע”פ חוק, זה היה התור שלה להיות מופתעת. היא הייתה בטוחה שבישראל כמו בארה”ב כל אזרח רשאי לשאת נשק.

עכשיו אתם בטח אומרים שזו טעות אפשרית של עולה חדשה, נכון? אז הנה עוד דוגמה מהחיים של חיים העורך דין.

דוגמה 2 – המשפטן שהיה בטוח שהוא יודע

חיים הוא עו”ד הרבה שנים ולאחרונה החליט להצטרף להצלחה והקים אתר אינטרנט משלו. הוא שילם הרבה כסף על בניית אתר, עיצוב וקידום אתרים. לכאורה הכל טוב, אבל הלקוחות לא הגיעו ובניגוד לסנדרה, הטעות של חיים עלתה לו ביוקר.

למה? כי הוא לא עשה מחקר מילות מפתח טרם העבודה ולא ידע מה הגולשים מחפשים באינטרנט. למשל, הוא לא ידע שהגולשים לא מחפשים “עו”ד נהיגה בשכרות” אלא “עו”ד נהיגה בגילופין”- העבירה שבגינה הם הואשמו.

רגע, אז מה זה אומר?

זה אומר בפשטות שבתחום השיווק באינטרנט צריך לחשוב אחרת ולהתאים את עצמכם למציאות. ממש כמו שסנדרה הייתה צריכה להתאים את עצמה למציאות הדיגיטלית.

כיום כל אמצעי הפרסום (כן, גם עמודי פייסבוק וערוצי טיקטוק) הם ערוצי תקשורת ביניכם ובין הלקוחות שלכם. אם הם לא מעודכנים, לא מותאמים לקהל היעד או לא משקפים אתכם בצורה אותנטית – אתם יורים לעצמכם ברגל (סנדרה, אנחנו מקווים שהמקבצים שלך במטווח היו טובים, כן? …).

אז מה עושים?

רוצים לדעת בדיוק איזה נכסים דיגיטליים מתאימים לעסק שלכם? רוצים לדעת איזה תוכן נכון להזמין?

דברו איתנו ונעזור לכם לא רק להימנע מהטעות הכי נפוצה, אלא גם לנצל את האינטרנט בחוכמה לצרכים שלכם, להפוך גולשים ללקוחות ולהרגיש בביטחון גם בעולם הדיגיטלי החדש. וכמובן – לשמור על הקול שלכם.

פורסם ב: כתיבת תוכן, מחקר מילות מפתח, קידום אתרים

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן