דף הבית » כתיבת תוכן » אז ביקשנו מ-ChatGPT לכתוב לנו כתבה, זה מה שקיבלנו.

אז ביקשנו מ-ChatGPT לכתוב לנו כתבה, זה מה שקיבלנו.

אחד מהדברים המאפיינים חברת תוכן טובה (ועם כל הצניעות, אחר כמעט עשור בשוק המשתנה וההפכפך הזה, אנחנו בכתבנית, מחשיבים את עצמנו לחברה כזו) הוא היכולת לעקוב אחרי הטרנדים השונים, ולהתאים את עצמה ואת סל השירותים שלה ללקוחות שלה, מבלי לדחוף להם דברים שהם אינם באמת זקוקים להם.

כך, למשל, כשהתחיל שיגעון דפי הנחיתה וכל בעל אתר הגיע אלינו וביקש שנבנה לו דף נחיתה (ולא משנה שהוא לא ידע מה זה ומה המטרה של העמוד, רק ידע שלאתר המתחרה יש כזה), גם אז הצלחנו לעמוד בפיתוי ולכתוב את דפי הנחיתה ודפי המכירה, אך ורק, ללקוחות ולעסקים שהקונספט הזה שירת אותם בצורה המתאימה ביותר.

יכולנו להעלות איתכם זיכרונות דומים על ניוזלטרים, אתרי עמוד-בודד (One pager), פוסטים לרשתות החברתיות או כל טרנד אחר. אבל הנקודה היא, שלמרות שאנחנו מחויבים בעדכניות ובהתפתחות דיגיטאלית, אנחנו מטמיעים ומיישמים אותן, אך ורק, במקומות המתאימים לכך.

וכעת, אחרי שכל זה נאמר, בואו ונדבר על הפיל שבחדר – AI

ליתר דיוק, על כלי ה-AI, שהשמועה כיום אומרת שחלק גדול מחברות התוכן כבר התחילו לכתוב את כל סוגי התכנים המוזמנים מהן באמצעותן. אז הלכנו ל-Rytr, אחד מיישומי ה-AI שכל הגורואים הישראליים ל-AI המליצו עליו, בעיקר בגלל היכולת שלו להתאים לכתיבה בעברית.

בקשה מרייטר

זה מה שקיבלנו בתשובה:

תשובה של רייטר

אם תשימו לב, התוכנה הזו מגלה תכונות “אנושיות” למדי, והצליח להשחיל לטקסט גם קצת קידום עצמי בפסקה העוסקת בכלי  AI. J

אבל על זה, עוד היינו מסוגלים לסלוח לו, אם המשפטים בתוך הפסקאות היו מתחברים ביניהם ויוצרים כתיבה זורמת, ולא משהו שברור לגמרי לכל אדם שקורא שהוא נכתב על ידי רובוט.

בשורה התחתונה,

נראה לנו שיכול להיות שהכתיבה הממוחשבת תחליף, מתישהו, את הכתיבה האנושית, אבל זה, כנראה, לא יקרה בקרוב. לכל הפחות לא כשהמדובר בטקסטים איכותיים יותר (שיווקיים או מקצועיים) ובטוח שלא כשהמדובר בטקסטים שדורשים נימת “קול” אנושית (אמפטיה, דאגה וכד’) וגם אם זה עוד איכשהוא עובד סבבה באנגלית – בעברית תצטרכו לערוך את התוכן בצורה מאוד מאסיבית. אגב, נניח שיש לכם זמן לערוך את התוכן, אף אחד לא ערב לכך שהתוכן שתקבלו יהיה נכון שכן אחד הדברים המבהילים ביותר בתוכנות מהסוג הזה שהן מסוגלות “לחרטט בביטחון” והסיכוי שלכם להכניס תוכן שהוא לגמרי “פייק ניוז” לאתר – עולה במאות אחוזים.

נ.ב. הטקסט הזה (כמו גם התכנים שבבלוג הזה) לא נכתב על ידי רובוט 🙂

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן