דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: “כתיבת תוכן קידומי שעומדת בכל הציפיות”

סיפור לקוח: “כתיבת תוכן קידומי שעומדת בכל הציפיות”

לא פעם יוצא לנו לתת שירות לחברות שנותנות שירותים יחסית דומים לשלנו. העבודה איתם היא תמיד מעט שונה, קצת יותר מאתגרת והרבה יותר מבינה. לקוחות שמגיעים מעולם השיווק, התוכן והקידום מכירים היטב את הכוח של כתיבה איכותית, וזה בדיוק הסיפור של מאור, הבעלים של חברת Weblinks.

גם חברת קידום יכולה תמיד להיעזר בתוכן איכותי ומדויק

מאור סוויסה WEBS
מאור סוויסה WEBS

חברת Weblinks היא חברת בת של חברת WEBS המוכרת, וגם היא מתמחה בקידום אתרים אורגני. מאחורי החברה יש כבר 10 שנים של ניסיון והקשר בינינו התחיל כשמאור הבין שהוא צריך לשדרג את רמת התוכן שהוא מקדם:

“אנחנו עובדים עם לקוחות מתחומים רבים מכל קצוות הארץ, שעבורם אנחנו מבצעים קידום אורגני בגוגל ומסייעים להם להגיע לראשית תוצאות החיפוש. במהלך השנים עבדתי עם המון כותבי תוכן, ולצערי הם לא עמדו בציפיות שלי. קיבלתי מהם שירות שלא מצא חן בעיניי, ורמת הכתיבה לא התאימה לרמת השירות שאני נותן ללקוחות שלי. חיפשתי דרך להשיג תוכן מעולה, שישמור על רמה גבוהה ויעזור לעסקים שאני עובד מולם לקבל את התמורה שהם מחפשים.”

לפעמים מילה טובה אחת יכולה לעשות שינוי גדול

אלינו, מאור הגיע בעקבות המלצות של חברים למקצוע: “הגעתי אל ‘כתבנית’ דרך גוגל ודרך המלצות מקולגות בעולם הקידום. ל’כתבנית’ יש שם בפני עצמו, כך שהבחירה שלי הייתה די קלה. אני לא לגמרי זוכר אם חיפשתי כתיבת תוכן או שפשוט חיפשתי ‘כתבנית’, בגלל שהמותג כבר ישב לי בראש והכרתי את החברה.”

בתחילת הדרך שלנו יחד, מאור שם דגש על תוכן קידומי עבור האתרים אותם הוא מקדם. בריאיון איתנו, הוא סיפר על העבודה המשותפת: ” ‘כתבנית’ פתרה עבורי המון בעיות. יש לי לקוחות מרובים, כך שאני תמיד זקוק לכמויות תוכן גדולות שיעמדו בסטנדרט שלי. ‘כתבנית’ תמיד עומדים בצפי, גם מבחינת תוכן וגם מבחינת איכות, כך שאני תמיד יוצא מרוצה. גם תמיד יש מישהו זמין, כך שאני מאוד מרוצה מהחבילה הכוללת שקיבלתי מכם. הליווי, המחירים הנוחים – כל אלו מאפשרים לי לעבוד בראש שקט.”

כמו בכל תהליך עבודה, גם בעבודה שלנו היו לעיתים אי הסכמות, אך הן תמיד נסתיימו בצורה יפה וזריזה. מאור סיפר כי קרה שהיה עיכוב בשליחת התוכן שהובטח, אך לאחר שיחה קצרה שבה הסברנו בדיוק מה קרה, בסוף היום הדברים הסתדרו על הצד הטוב ביותר ומאור קיבל את התוכן שלו.

“יצא ששלחו לי כמה דברים שפחות אהבתי”, סיפר מאור, “אבל בזכות נועה, מנהלת הפרויקטים שאני בעיקר מתנהל מולה, התיקונים הגיעו ממש מהר. גם אותם תיקונים הם דברים יחסית קטנים וממוקדים, לרוב אין בעיות עם התוכן, אבל גם במידה ויש התיקונים הגיעו אליי במהירות.”

הצצה חד פעמית לעולם מרתק ועיר מרתקת לא פחות

אגב, אם אתם רוצים לקבל הצצה אל עולם קידום האתרים, דעו שמאור משתתף בתחרות קידום אתרים ברגעים אלו ממש (ספטמבר 2022). התחרות לכשעצמה די מגניבה. על מקדמי האתרים לקדם אתר של עיר דמיונית בשם “נווה פריצקי” וזה שהאתר שלו יהיה במקום הראשון בגוגל כמה שבועות לאחר תחילת התחרות כשמחפשים “נווה פריצקי” יזכה בתהילת עולם, בסוג של תו איכות ובשי כספי צנוע של אלפי שקלים. כדי להציץ אל העולם הזה, חפשו מדי יום בגוגל נוה פריצקי וראו איך האתרים החדשים שבעמוד הראשון עולים ויורדים לפי מאמצי הקידום שלהם. בהצלחה מאור!

כדאי לקרוא עוד על:

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות: | | | | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן