האם כתיבת מאמרים משפרת את הדירוג במנועי החיפוש?

האם כתיבת מאמרים משפרת את הדירוג במנועי החיפוש?

למנוע החיפוש הגדול ביותר, גוגל, יש יותר מ-200 גורמי דירוג, המאפשרים לו לדרג נכון אתרים בתוצאות החיפוש. למרות שהחבר’ה מאחורי

המשך
אז מה בא קודם? התוכן או התרנגולת?

אז מה בא קודם? התוכן או התרנגולת?

כשחושבים על בניית אתר, אחת השאלות הראשונות שעולה היא – מה צריך להכין קודם? האם יש לכתוב את התוכן ואז

המשך
“ועתה כתבו לכם את השירה הזאת…” – על התרפיה שיש בכתיבה

“ועתה כתבו לכם את השירה הזאת…” – על התרפיה שיש בכתיבה

הכתיבה כבר מזמן לא נחשבת רק כפעילות טכנית של העלאת דברים על גבי הכתב. אנחנו מוצאים היום כי הכתיבה מכילה

המשך
סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”

סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”

אלי מאנע, מנכ”ל קורטיקו בע”מ, מספר מדוע חוויית העבודה שלו איתנו זכורה לו לטוב במיוחד. שגשוג וצמיחה עסקיים תלויים כיום

המשך
כישורים נדרשים וטיפים לבלוגרים מתחילים

כישורים נדרשים וטיפים לבלוגרים מתחילים

ארגנו עבורכם במקום אחד רשימה מועילה של כישורים שכדאי לרכוש וטיפים שכדאי לכם ליישם אם אתם בדיוק עכשיו חושבים על

המשך
תנו לתוכן שלכם מתיחת פנים

תנו לתוכן שלכם מתיחת פנים

איך לתת לתוכן ישן שלכם מתיחת פנים שתחזיר אותו מתהום הנשייה ותשפר ביצועים חלק מהתוכן שלכם עובד ממש טוב, אחראי

המשך
סיפור לקוח: אביאל ג’אן, המנכ”ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית

סיפור לקוח: אביאל ג’אן, המנכ”ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית

“תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוח היא שם המשחק כיום” בעולם שלאחר מהפכות האינטרנט, המובייל והמדיה החברתית, הצלחה עסקית תלויה יותר

המשך
תש”עטובה :)

תש”עטובה :)

אז מה היה לנו השנה? כולם עכשיו עושים מעין “סיכום-שנה” כזה, אבל, היות ואנחנו אנשי תוכן ולא רואי חשבון, עזבו

המשך
מה היא עריכה לשונית ולמה צריך אותה בכלל?

מה היא עריכה לשונית ולמה צריך אותה בכלל?

יש כמה סוגים של עריכת לשון (או “עריכה לשונית”), אבל ראשית נגדיר את המושג הכללי: עריכת לשון מתבצעת בכל טקסט

המשך
מיקרו קופי: לחשוב בקטן – בגדול

מיקרו קופי: לחשוב בקטן – בגדול

מה זה לעזאזל מיקרו קופי ומה הופך אותו לאחד החידושים המסקרנים והמבטיחים בתחום הכתיבה השיווקית לאינטרנט? לא רק אלוהים נמצא

המשך