לאחר שהשקעתם זמן ומשאבים בכתיבת תוכן ברמה גבוהה לא כדאי שתשאירו אותו להינמק לבד. בתוכן טוב ניתן לעשות שימוש חוזר, לחדש ולמחזר אותו בדרכים שונות. הנה עשרה רעיונות שיסייעו לכם לשווק את התוכן שלכם בדרכים חדשות.
צייצו אותו בטוויטר
כתיבה לטוויטר של תוכן מעולה יכול להוות אוכל מצוין למפלצות המדיה החברתית של היום. כמו שאתם נוהגים לשתף קישור לאתר הבית שלכם בטוויטר, אתם גם יכולים גם לשלוף מסרים מרכזיים מהאתר, ציטוטים או נתונים סטטיסטיים וציוצם בטוויטר. אם התוכן שלכם מכיל כמה תכנים חזותיים טובים או נתונים סטטיסטייים מעולים, תוכלו לעצב אותם מחדש ולצייץ אותם בטוויטר.
צרו וידאו
תוכן אתר ברמה גבוהה יכול להפוך בקלות לקטע וידאו מצויין והוא יכול בקלות להגדיל לכם את זמן השהיה באתר. צרו מחדש את התוכן שלכם והיפכו אותו לוידאו מרתק באמצעות טיקטוק, יוטיוב, Instagram, Vine או אפילו פריסקופ של טוויטר.
השתמשו במצגות SlideShare
יצירת מצגת SlideShare מתוכן האתר הקיים שלכם כרוך בכמות קטנה של מאמץ אבל יכול להביא לתוצאות מדהימות. יש ל-SlideShare מעל 60 מיליון מבקרים בחודש ולכן זה מאפשר לכם להגיע לקהל חדש שאולי לא ראה את התוכן שלכם בדרך אחרת. צרו מצגת עם 10-30 שקופיות בלבד.
בנו מדריך או ספר אלקטרוני להורדה
הרחיבו על אחד מבין הנושאים הפופולריים בהם אתם עוסקים וכתבו מדריך עם מידע מפורט יותר ממה שמופיע באתר שלכם. כך תפגינו את המומחיות שלכם יותר לעומק. המדריך מצידו יחזיר לכם בלקוחות עם אמון גבוה וקשר חזק למותג שלכם. אפשרו לגולשים להשתמש בתוכן שלכם, להדפיס אותו או להוריד אותו. השתמשו ברשימות, מדריכים בסגנון צעד-אחר-צעד וחוברות הדרכה.
שווקו בדואר אלקטרוני
שימוש בדואר אלקטרוני יכול להיות טקטיקת שיווק יעילה מאוד, אבל אתם צריכים תוכן רב כדי להשיג תוצאות. עשו שימוש בתוכן האתר שלכם על ידי הכללת קטע בדוא”ל שלך עם כפתור “קרא עוד…” כדי למשוך תנועה לאתר שלכם, או צרו סדרה מלאה של ניוזלטרים בדוא”ל כדי להגדיל את בסיס הקוראים שלכם.
תנו לגולשים שלכם אינפוגרפיקות
תוכן מחקרי יכול להיות מועמד מצוין ליצירת אינפוגרפיקות, במיוחד אם הוא מכיל הרבה עובדות ונתונים. אם אין לכם כישורי עיצוב, אתם יכולים בקלות ליצור אינפוגרפיקות באמצעות כלים מקוונים דוגמת Piktochart או Infogr.am.
אל תחששו לנאום בכנסים מקצועיים
בשלים לדבר בכנס מקצועי הנוגע לתחום מומחיותכם? גם אם לא, עשו כל מאמץ להתמקצע בתחום זה ולנאום על התחומים בהם אתם מתמקצעים. במהלך ההרצאה השתמשו בתוכן מהאתר שלכם כנקודות ביניים להרצאה שלכם ובאמצעות מצגת, קודי QR ועזרים ויזואליים שלחו משתתפים ישירות לאתר האינטרנט שלכם לקבלת מידע נוסף.
יצירת וובינאר, או פודקאסט
תוכן אתר באיכות גבוהה הוא מושלם לשימוש כבסיס לוובינאר או פודקאסט. אם כבר יצרתם מצגת SlideShare או הרצאה על התוכן שלכם אז יצירת וובינר או פודקאסט הוא ממש משחק ילדים.
שיתוף בערוצים חברתיים אחרים
יש הרבה דרכים בהם אתם יכולים לעשות שימוש חוזר בתוכן שלכם בערוצים חברתיים אחרים. למה לא ליצור לוח פינטרסט סביב התוכן שלכם, לשתף תמונות באינסטגרם או להשתמש בו בסטורי?
תרגמו את התוכן שלכם
מרגישים מיצוי? תרגמוח את התוכן שלכם לשפות נוספות. כך תיפגשו בלקוחות חדשים ומי יודע? אולי אנגליה (55.98 מיליון איש נכון לשנת 2018) היא השוק הבא למוצרים שלכם?
תוכן אחד. פעמים רבות.
זוהי רק ההתחלה – יש דרכים כמעט בלתי מוגבלות בהם אתם יכולים למחזר תוכן כתוב ולהשתמש בו פעמים רבות. לא יודעים ממה להתחיל? קראו את המדריך שלנו על איך מקבלים רעיונות חדשים לתוכן מהטיקטוק.
פורסם ב: כתיבה לגוגל פלוס, כתיבה לטוויטר, כתיבה לרשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, כתיבת ניוזלטר, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים