איך מתמודדים עם בעיית היער השחור שתביא איתה הבינה המלאכותית?
תאוריית היער השחור של האינטרנט מדברת על זה שהעולם הדיגיטלי מתמלא ביותר ויותר תוכן מלאכותי, ככל שאלגוריתמים, מפרסמים ועוד ישויות…
8 דברים שחשוב ליישם בהליך של כתיבת מאמרים
החלטתם לכתוב מאמר, פתחתם מסמך חדש וריק, הנחתם את האצבעות על המקלדת ו… מה קורה עכשיו? איך עושים את זה…
סרטונים וסרטי תדמית – האם כדאי להטמיע מיוטיוב או להעלות ישר לאתר?
שילוב תוכן וידאו באתר (כמו למשל סרטון תדמית לעסק או סרטון אנימציה או סרטון הדרכה) הוא דבר מומלץ מאוד מכמה…
ניוזלטר – בואו ונעשה לכם סדר
מהו ניוזלטר? למה הוא מיועד? האם הוא מתאים רק לחברות מסחריות או שאולי יש לו גם שימושים אחרים? רוצים לדעת…
כתיבה מדויקת מביאה לתוצאה מדויקת
דיוק בכתיבה יכול לחולל נפלאות ולהביא לתוצאה מהירה, לחיסכון בזמן ובמשאבים. כשיש לכם אינטרס כל שהוא, אתם בוודאי תעשו הכול…
הדרך הקלה ביותר ליצור תוכן לכמה פלטפורמות שונות
אז החלטתם שאתם רוצים להעלות פוסט חדש בבלוג של האתר שלכם. מצוין! ישנה דרך שבה אתם יכולים לעשות זאת בקלות…
סיפור לקוח: עם כתבנית הבנתי בפעם הראשונה מה זה שירות איכותי
יניב מלכה הוא עוד אחד מלקוחות רבים שלנו שמגדירים את עצמם כחרדים, כדתיים לאומיים, כמסורתיים או בכל מקום אחר בסקאלה…
יש לי תקציב מוגבל. מה עדיף לרכוש? קישורים או תוכן?
תוכן או קישורים, קישורים או תוכן, שאלת השאלות של כל בעל אתר. שניהם בהחלט חשובים לכל אתר. אסטרטגיית קישורים תשלח…
שנה חדשה עם תוכן מושלם והרבה לקוחות – זה בכלל אפשרי?
אנו בכתבנית עובדים עם המון לקוחות. אפשר לומר שבמהלך יום שלם אנחנו מדברים עם כמה עשרות מהם ועם הזמן והאינטנסיביות נוצרו…
