איך תקדמו את העסק שלכם על ידי כתיבת מקרי מבחן וסיפורי לקוח מעולים
באמצעות שימוש מושכל במקרי מבחן מעולים תוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה מרשימה. שימוש מדויק ונכון במקרים המבוססים על לקוחות…
מה היא כתיבה טובה?
כשאנו שואלים את עצמנו מהי כתיבה טובה, נחשוב רגע עלינו כקוראים ולאו דווקא ככותבים. מה גורם לנו ליהנות מספר ולהתמיד…
קישורים – המדריך למקשר המתחיל
האם אתם משתמשים בקישורים? מתי? איפה? כמה קישורים זה יותר מדי? אלו הן שאלות שרבים מהלקוחות שלנו שואלים אותנו פעם אחר פעם ובשל…
סיפור לקוח: “חד משמעית, האתר מייצר לידים”
עתיד חדש היא חברה לניהול בניינים ואחזקת מבנים וכמו שסיפר לנו גיל סספורטס, אחד השותפים שעומדים מאחורי עתיד חדש, כל…
איך כותבים פרופיל עסקי נכון ללינקדאין?
לינקדאין הינה רשת חברתית מובילה בעולם השמה דגש על הפן המקצועי, בעיקר על גיוס עובדים ויצירת קשרים עסקיים. זוהי אינה…
איך להיות בלוג קטן ולשחק אותה בענק?
יש לכם תחביב שאתם ממש אוהבים. למשל, לטייל. או לאפות. לעצב בתים, לעשות עבודות נגרות. הרשימה היא אינסופית. והתחלתם לתעד…
סיפור לקוח: “התכנים ברמה מאוד גבוהה, למרות המחיר המשתלם”
דיגיטל וייב הוא משרד פרסום דיגיטלי שנוסד בשנת 2008, על ידי רמי כהן שגם היום משמש כמנכ”ל המשרד. המשרד מתמחה,…
איך כותבים פרופיל חברה לפייסבוק?
פרופיל חברה נמצא לרוב בדף העסקי שלה בפייסבוק. זהו כרטיס הביקור של העסק, לכן חשוב שהוא יהיה כתוב נכון. תמציתי,…
איך להפיק סרטי תדמית מקצועיים למוצרים רפואיים
המטרה של סרט תדמית טוב היא בראש ובראשונה לשווק משהו אבל מטרות המשנה הן מגוונות ומתמקדות בהמחשה והעברת מידע וכן…