משפטים מעולים למיילים רשמיים
אז הילדים חזרו לבתי הספר וכולנו חזרנו לעבודה במלוא המרץ… אבל… לפעמים ולמרות כל הרצון הטוב כשיש צורך לכתוב מייל לגורם…
איך לכתוב כותרות מושכות לסרטוני יוטיוב ויראליים?
הבשורה הרעה היא שלהפוך סרטון יוטיוב לויראלי זה פשוט קשה אלא אם כן כמובן אתם משתייכים למתי המעט שיודעים איך…
סיפור לקוח: “כתיבת תוכן קידומי שעומדת בכל הציפיות”
לא פעם יוצא לנו לתת שירות לחברות שנותנות שירותים יחסית דומים לשלנו. העבודה איתם היא תמיד מעט שונה, קצת יותר…
איך לבנות קורס דיגיטלי נכון? מדריך מהיר
שיעורים מקוונים והרצאות מצולמות (קורסים דיגיטליים) הפכו בשנים האחרונות לאמצעי פופולרי מאוד המאפשר לצרוך ידע, להרחיב אופקים, להתמקצע ואפילו בכדי…
סיפור לקוח – עליזה: “הרגשתי כמו בבית, שזה אומר הכל”
מסיפור העסק של עליזה אפשר להפיק סדרה שלמה. תמיד ידענו שעסקים הם משהו מיוחד, אבל הסיפור של עליזה לגמרי הראה…
גוגל אוהב עובדות. עובדה.
אם להאמין לחוקרי גוגל, בקרוב נביט אחורה ונצחק על הזמן שבו מנועי החיפוש דירגו אתרי אינטרנט שמבוססים על פופולריות של…
איך לבחור מילות מפתח מתאימות לאתר?
נפוליאון בונפרטה, שהיה איש קטן מידות אמר פעם: “אדם אחד שמדבר עושה רעש גדול יותר מעשרת אלפים אנשים דוממים”. אם…
סיפור לקוח: “השיווק ברשת הוא כבר לא מחסום”
עוד משנות ה-80, סורין ליזרוביץ’ לא מפסיק לזוז בשטח – מהקמת חברת טיולי קרקל לסיורי שטח אתגריים במדבר, דרך הדרכת…
מדריך: איך להפיק סרטון תדמית קולע מתוך מאגרי תמונות וסרטונים
לסרטון תדמית יש איכויות שאין למאמר עיתונאי או כתבת יח”צ. יש הבדל בחוויה בין קריאת טקסט לבין צפייה בסרט. כאשר…