אז החלטתם שאתם רוצים להעלות פוסט חדש בבלוג של האתר שלכם. מצוין!
ישנה דרך שבה אתם יכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות, ולהפיק באותה הזדמנות מספר גדול של תכנים לשיתוף.
לא נמתח אתכם יותר מדי: עשו זאת בעזרת יצירת סרטון!
אתם בטח רוצים לדעת למה. אז הכנו עבורכם הסבר קצר:
האם ידעתם שבדקה אחת, האדם הממוצע יכול להקליד כ-41 מילים, אבל יכול לדבר כ-150 מילים? זה אומר שדיבור הוא מהיר יותר מהקלדה בערך פי 3.5!
כן, אנחנו יכולים כבר לדמיין את כל אשפי ההקלדה שיש אי שם בעולם מודיעים לנו באופן חגיגי שהם יכולים, למעשה, להקליד בקצב של 150 מילים בדקה. למרבה הצער, זוהי לא הנורמה (אם זה היה המצב, הפוסט הזה היה נכתב הרבה יותר מהר).
בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון את כמות הזמן שבה מבצעים מחקר מקדים עבור כל פיסת תוכן שכותבים. זה תהליך שלוקח לא מעט זמן.
במקום לעשות זאת, אתם יכולים לקצר את התהליך על ידי הפקת סרטון (אנחנו לא מדרים על סרט תדמית, אלא על סרט שתוכלו להפיק לבד בסלולרי) שבו אתם מדברים, והוספה של כתוביות בהמשך. עדיין יהיה צורך לבצע עריכה לתוכן, אך התהליך בשלמותו יהיה הרבה יותר מהיר.
הכנו עבורכם כמה טיפים, אם אתם מעוניינים לנסות את השיטה הזו:
שימוש בסרטונים ליצירת תוכן איכותי ומהיר שניתן לשתף בכל מקום
השלב הראשון בתהליך צריך להיות הגדרת מטרה לתוכן. זה יכול להיות החלק הכי קשה בתהליך, אבל הוא הכרחי ביותר. המטרה שלכם יכולה להיות השגת קליקים ושיתופים, חשיפה של המוצר שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים או כל מטרה אחרת. לאחר שהגדרתם את היעד שלכם, יהיה הרבה יותר קל ליצור את התוכן בהתאם.
לאחר מכן, אתם צריכים ליצור את המסגרת הכללית של התוכן שאתם עומדים לצלם. כדאי לצלם את הסרטון בדיוק כפי שהייתם כותבים אותו עבור הבלוג שלכם. במלים אחרות, תכננו מבנה של פוסט, והקליטו סרטון בהתאם למבנה הזה.
לאחר מכן בחרו את הרקע שבו תשתמשו, את הלבוש שלכם בזמן ההקלטה ואת כל פרטי העיצוב – בהתאם לתוכן עצמו. אם אתם מצלמים סרטון שיווקי שעוסק באופנה ישראלית, תצטרכו להשתמש בעיצוב שונה מאשר אם אתם מצלמים סרטון שהנושא שלו הוא ביקורת על אוכל.
הפקת תכנים מרובים לשיתוף
זהו, אתם מוכנים כעת להקליט. ישנן תוכנות חינמיות רבות שניתן למצוא אונליין ולהקליט באמצעותן. אפילו ניתן לעשות זאת בעזרת Zoom, תוכנה שאנחנו מכירים היטב בימים אלה. ניתן גם להוסיף את הכתוביות להקלטה בעזרת כלים חינמיים רבים (אפילו בעורך של יוטיוב יש אפשרות כזו!).
כעת אתם יכולים להתחיל להפוך את הסרטון לתכנים שניתן להכניס לבלוג וגם לשתף. כדי לעשות זאת, אתם צריכים לחתוך את הסרטון לחלקים בכלי עריכה, וכך אתם יכולים להכין מספר רב של תכנים שאפשר לשתף ברשתות החברתיות.
לבלוג עצמו באתר אתם יכולים להשתמש בקטעים הערוכים מהסרטון או להכניס את הטקסט מהכתוביות. גם את הטקסט אתם יכולים לחלק לחתיכות קטנות יותר ולהוסיף תמונות (הנה כמה אתרי תמונות חינמיים), קישורים ומילות מפתח מתאימות.
זהו זה, סיימתם! כך סרטון מושקע באורך 10 דקות יכול להפוך בבת אחת לפוסט של 2,500 מילה שניתן להתאים לכל פלטפורמה.
החלק הטוב ביותר בכל הסיפור הזה, הוא שהסרטון הזה יכול לספק לכם תכנים לשיתוף במשך זמן רב. אתם יכולים להפוך חלקים ממנו לתמונות Gif, לממים, להעלות את הסרטון ליו טיוב, לשתף בפייסבוק ועוד. יש כל כך הרבה תכנים שאפשר להפיק מהסרטון שלכם – אז יאללה, תתחילו להקליט!
פורסם ב: כתיבה לרשתות חברתיות, כתיבת תוכן לאתרים, תוכן וידאו, תוכן ויזואלי
תגיות: דוגמה לסרטון וידאו עם קריינות | הכנת סרט וידאו מהנייד | הפקת סרט וידאו מהסלולרי | וידאו מהנייד | וידאו מקצועי מהנייד | יצירת סרט וידאו מהנייד | יצירת תוכן | יצירת תכנים לפלטפורמות שונות | יצירת תכנים מרובים | צילום סרט וידאו מהסלולרי | שיתוף תוכן | תוכן וידאו