סיפור לקוח: כך הופכים סרטון וידאו שנראה כמו חלום למציאות
טוב ככל שזה נשמע, גם חברת IMCI אשר מפתחת מוצרים לקנאביס רפואי בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר הקיימים בשוק, מאותגרת בצרכים…
איך אפשר לכתוב ל-2 המינים [כאחד] תוכן דיגיטלי באינטרנט?
בכתיבת תוכן יש חשיבות קריטית לפנייה נכונה לקהלים שונים. כתיבה המעוררת רגש והזדהות על ידי פנייה ישירה, אישית ומדויקת ויצירת…
השיווק שלכם לא ממריא כמו טיל? כתיבת תוכן היא פתרון יעיל
יותר ויותר לקוחות מבינים היום שכדי להפיק את המקסימום מתהליך השיווק שהם מבצעים לעסק שלהם, עליהם להוסיף תוכן למוצרים הדיגיטליים…
תוכן, תקשורת, קשר (ואיך מתירים את כל הפלונטר הזה?)
שנים טוחנים לנו, בכל מדיה אפשרית, ש”התוכן הוא המלך”, ואין מישהו שיותר מאיתנו, אנשי התוכן של כתבנית, שמסוגל להתחבר לאמירה…
סיפור לקוח: “יחד יצרנו קונספט שהפך אותי לייחודי בתחום העיסוק שלי”
זוהר סומך הינו יועץ נדל”ן המתמחה באזור אבן יהודה. כמו בכל עסק אחר שפועל כיום בזירת הדיגיטל, גם זוהר הבין…
איך תקדמו את העסק שלכם על ידי כתיבת מקרי מבחן וסיפורי לקוח מעולים
באמצעות שימוש מושכל במקרי מבחן מעולים תוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה מרשימה. שימוש מדויק ונכון במקרים המבוססים על לקוחות…
מה היא כתיבה טובה?
כשאנו שואלים את עצמנו מהי כתיבה טובה, נחשוב רגע עלינו כקוראים ולאו דווקא ככותבים. מה גורם לנו ליהנות מספר ולהתמיד…
קישורים – המדריך למקשר המתחיל
האם אתם משתמשים בקישורים? מתי? איפה? כמה קישורים זה יותר מדי? אלו הן שאלות שרבים מהלקוחות שלנו שואלים אותנו פעם אחר פעם ובשל…
סיפור לקוח: “חד משמעית, האתר מייצר לידים”
עתיד חדש היא חברה לניהול בניינים ואחזקת מבנים וכמו שסיפר לנו גיל סספורטס, אחד השותפים שעומדים מאחורי עתיד חדש, כל…