קופירייטר. איך לתדרך אותו נכון?
מדי פעם אנחנו מקבלים סוג מסוים של חקירה צולבת מלקוח פוטנציאלי. זה הולך בערך ככה… *טלפון מצלצל* נציגה: “כתבנית שלום,…
כתיבת מאמרים
אם אתם חושבים שכתיבת מאמרים מוגבלת לאוניברסיטה והיא סוג של מטלה אקדמית ותו לא – הגיע הזמן לעשות ריאליטי צ’ק…
10 רעיונות למיחזור תוכן
לאחר שהשקעתם זמן ומשאבים בכתיבת תוכן ברמה גבוהה לא כדאי שתשאירו אותו להינמק לבד. בתוכן טוב ניתן לעשות שימוש חוזר, לחדש ולמחזר…
מה עדיף – חברת כתיבת תוכן או כותב תוכן עצמאי?
חברה לכתיבת תוכן או כותב תוכן: מה עדיף לעסק שלכם? אם אתם זקוקים לתוכן או לשירותי קופירייטינג לעסק שלכם, סביר…
6 הנקודות שיעזרו לכם לכתוב דף נחיתה מנצח
אל תנסו רק לשלוח תנועה לאתר האינטרנט שלכם. אתם צריכים גם להשקיע זמן בכתיבת תוכן לדפי הנחיתה שלכם כדי להבטיח…
קלישאות תוכן שיכולות דווקא לעזור לכם המון בשיווק
בדיחה ידועה בקרב רופאים טוענת שהאוכלוסייה הכי לא משתלמת עבורם הם רוכבי אופניים. אין להם לחץ דם גבוה, בעיות לב…
סרטון תדמית לסטארט-אפ: אנימציה או וידאו קלאסי?
הסטארט אפ שלכם יוצר סרט תדמית בפעם הראשונה, או שאתם מחדשים את אסטרטגיית הוידאו שלכם? הוספת סרטון תדמית למדיה החברתית…
כך העבודה ככותבת תוכן עוזרת לי בלימודי התואר
סוף שנת הלימודים השנייה, תקופת פוסט הסגרים של הקורונה, המרצה הקפדן ו”המאיים” ביותר בתואר מבקש מאיתנו, הסטודנטים, להגיש לו עבודת…
סיפור לקוח: “אני פה בגלל אשתי”. כשהתחום של מוצרי אהבה, פוגש אהבה לתוכן איכותי
לשחר צרקצי יש עסק שלא שומעים עליו כל יום: הוא מנהל יחד עם אשתו חנות למוצרי אהבה ואביזרים למבוגרים. AMOR…