אנימציה (או הנפשה בעברית) זה כבר מזמן לא רק מיקי מאוס ודונלד דק. גם אם אתם לא וולט דיסני, זה לא אומר שאתם לא יכולים לנצל את המדיום לטובתכם מבחינה עסקית.
לפניכם כל מה שרציתם לדעת על סרטי אנימציה ולא העזתם לשאול. ונתחיל מהיתרונות של סרטוני אנימציה על פני אחיהם הרגילים, סרטוני תדמית וסרטונים פרסומת שיווקיים.
היתרונות בשימוש סרטוני תדמית באנימציה על פני שימוש בסרטוני תדמית רגילים
סרטון תדמית טוב ככל שיהיה לא יכול לעשות הכל. לכן, עדיף להשתמש באנימציה במקרים הבאים:
- כאשר נדרשת שמירה על תשומת הלב של הצופה לאורך זמן
- כאשר נדרש פישוט של נושאים מורכבים
- כאשר יש צורך ליצור אצל הצופה רגשות חיוביים במהירות (למשל, להצחיק אותו או לגרום לו להתקפי נוסטלגיה)
- כאשר יש צורך להכניס שינויים בסרטון תדמית קיים ולהתאים אותו לצרכים ולדרישות חדשות.
היתרונות של סרטוני אנימציה שיווקים על פני סרטונים רגילים
לסרטוני אנימציה בכלל ולסרטוני אנימציה שיווקיים בפרט יש יתרונות בולטים, כך שהם נחשבים עדיפים לעומת סרטונים שיווקיים רגילים. למשל:
- סרטוני אנימציה מאפשרים לשווק את המסר בצורה פשוטה, קלילה ויצירתית
- סרטוני אנימציה מאפשרים גמישות רבה יותר בכל השלבים של ההפקה.
- לסרטוני אנימציה יש את היכולת להיות ויראליים הרבה יותר מהר מסרטונים שיווקיים רגילים.
דוגמאות לחברות ישראליות שכולם מכירים שעושות שימוש באנימציה
ואם לא השכנעתם עד עכשיו שסרטוני אנימציה הם הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים, בטח העובדה שהחברות הגדולות במשק עשו (ועדיין עושות) בהן שימוש ישנו את דעתכם. לפניכם כמה דוגמאות:
עיריית חיפה הכינה את הסרטון הבא כדי לקדם את התיירות בעיר
חברת אלעל הכינה את סרטון הבטיחות הבא. באנימציה כמובן
רשות שדות התעופה קידמה באמצעות אנימציה את עמדות הבידוק העצמי בנתב”ג
המרכז הבינתחומי בהרצליה הזמין סטודנטים להירשם ביום הפתוח שלהם באמצעות אנימציה
חברת סופר פארם הכינה סרטון המעלה את המודעות לשימוש בתכשירי ההגנה שלהם
חברת הביטוח הפניקס קידמה את ביטוח הנסיעות שלה באמצעות אנימציה
ואת הסרטון הבא בטח כולכם מכירים. סרטון הפרסומת של פיקוד העורף שמציג את אזורי ההתרעה החדשים שלו:
השתכנענו, אבל אז למי פונים?
כמו בכל תחום עסקי אחר, גם בתחום סרטי אנימציה אסור לכם לקחת סיכון. כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורכם עליכם לפנות לסטודיו לאנימציה איכותי. כלומר, לסטודיו לאנימציה שגם יש לו ניסיון בתחום (הן של סרטוני אנימציה שיווקיים והן של סרטוני תדמית באנימציה) ושגם הוכח כמקצועי.
ואיך יודעים שסטודיו לאנימציה הוא מקצועי? פשוט מאוד. בודקים כמה סוגים שונים של אנימציה וכמה אפשרויות בחירה הוא מציע ללקוחותיו. למשל:
- סרטוני אנימציה שבהם הלקוח כותב את התסריט
- סרטוני אנימציה שבהם תסריטאי כותב את התסריט
- סרטוני אנימציה פרימיום שכוללים בנייה של דמויות ואנימציות פריים ביי פריים על ידי אנימטור מקצועי
- סרטוני לוח לבן (כן, גם זה סוג של אנימציה)
- סרטוני לוח לבן עם תסריט מקצועי
פורסם ב: אנימציה, סרט אנימציה
תגיות: אנימציה | סרט אנימציה | סרטון אנימציה | סרטוני אנימציה | סרטי אנימציה